***
Katie'den geri çekilip tanıdık bir figüre rastladım. Arkamı döndüm ve aniden tarafından sürüklendim.
Bill. Katie bunu fark edemeyecek kadar sarhoştu ve
Umursamayacak kadar sarhoştum."Ne yapıyorsun?" diye inledim umursamazca.
Benimle dans etmeye başladı, bardağından gelen votkanın kokusunu alabiliyordum.
"Sadece dans ediyorum," diye soludu.
Alkole rağmen çok güzel kokuyordu. Karahindiba gibi acı kokuyordu. Ama kokusunda tarif edemediğim tatlı bir alt ton vardı.
"Neden gidip bize içecek bir şeyler getirmiyorsun, Ang?"
Başımı salladım, geri çekildim ve biraz shot yapmaya gittim.
"Geri döneceğim." Söyledim. Bunu neden söyledim?
Her neyse. Gitmeliyim.Kendim için birkaç shot yaptım, biraz da onun için; tam olarak rom.
Ayakkabımın bağı çözüldü, ben de onu bağlamaya gittim. Ayağa kalkarken yanlışlıkla sert bir vücuda çarptım."Siktir! Ben çok üzgünüm." Geriye doğru sendelerken özür diledim.
"Sorun değil güzelim, acele etme." Alçak bir sesti, daha yaşlı geliyordu. Doğru dürüst göremeyecek kadar sarhoştum.
Shotlarımı aldım ve birini indirdim, tadı tuhaftı ve diğerini aldım, tadı normaldi.
Ansızın başım dönmüş gibi hissederek Bill'e döndüm. Midem bulandı. İhtiyar herif içkime bir şey kattı.
'Bill' diye mırıldandım
"Hmm?" Benden daha sarhoştu.
"İçkime bir şey kattı," dedim zar zor uyanık kalarak.
Bu sözler yetti Bill baktı, ama artık kimse yoktu.
"O nasıl görünüyordu?" dediğini duydum.
Kulaklarım çınlıyordu ve artık göremiyordum. Ağırlığımı Bill'e verdim ve onun deri korumalı kollarına yığıldım. Hala bilincim yerindeydi, sadece tepkisizdim. Bardağını düşürerek beni kaldırdığını hissettim. Beni omzunun üzerine attığını hissettim, bağırarak
Gustav dediğini duydum.Çılgınca bir arabaya atıldım. Korktum, bu planlı mıydı? O mu yaptı?
Başım birinin kucağındaydı ve arabanın çalıştığını duydum. Çantam barda kaldı, bu yüzden yapabileceğim hiçbir şey yoktu. Hareket edemiyordum ve korkuyordum.
Derin, muhteşem Alman aksanıyla
"Sorun yok" diye fısıldadı. Sesindeki gülümsemeyi duydum, aslında sarhoş bile değildi. Planlandı. Sonunda artık duyamaz hale gelene kadar yüzümü okşadı.
Çok sinirlendim, söyleyecek çok şeyim vardı, hayır. Ona bağırmak istedim. Ama hiçbir şey söyleyemedim. Kalbim hızlı atıyordu ve hiç hareket edemiyor, göremiyor, duyamıyor veya hissedemiyordum. Ne yaptı? Neden beni bu kadar çok istiyordu? Ben sadece onu birkaç kez reddeden lanet olası bir gencim. Geri gelmemeliydim, hala orada Katie ile dans ediyor olmalıydım.
Bill Kaulitz'le daha fazla vakit geçirmektense ölmeyi yeğlerim. Ondan nefret ediyorum.. Ah ondan çok nefret ediyorum. Gözleri tuzaktı, fazla kaybolursan boğulursun. Kokusu tehlikeliydi, tıpkı bir
Venüs sinek kapanı. Sesi bağımlılık yaptı, sadece duymak istiyorum. Bunu bana neden yapıyor?***
Devam edecek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satan reincarnate (TR)
Fanfic⚠︎:Hikaye bana ait değildir sadece çevirdim Liseden yeni çıkmış bir kız. Aslen New York'lu, büyük, küflü Los Angeles şehrine tek başına taşındı. Toxic evinden kaçmak için can atıyordu. Yerleştikten kısa bir süre sonra onunla tanışır.Hayatını, özgüve...