(*:Rehinenin kendisini rehin alan kişiyle etkileşimi sonucunda ona yakınlık duymaya başlaması)
***
Başımın arkasında bir sızı hissettim ve çok geçmeden kalbimde bir sızı.
Yıpranmış, ihanete uğramış ve aşağılanmış hissettim. Bill gitmişti ama gözlerimi açtığımda Tom hâlâ oradaydı. Onu doğramak istedim, tıpkı onun Katie'ye yaptığı gibi Bill'i öldürmek için tutarken onu seyretmesini sağlamak istedim. Bana bakmıyordu, telefondaydı ve birisi benden yüzünü duvara çevirmişti. Hiçbir zaman benim tarafımda olmadı, Bill için her şeyi yapardı.
Gözlerimi daha fazla açmaya çalışarak kıpırdadım. Kafa derimden gelen tüm kuru kanla yapıştırılmışlardı. Kafamı duvardaki delikten çektim, ne kadar derine indiğini görünce şok oldum.
Başım zonklarken duvarı destek olarak kullanarak sürünerek yukarı çıktım. Katie, kalıntıları yeni dağılmış gibi gitmişti. Kan hala elbisemden aşağı akarken arkasında duran Tom'a sessizce tökezledim. Topallıyordum, başım kulaklarımdan zonkluyordu. Ağzımdan gelen kan benim değildi, Katie'nindi. Beni öptüğünde, yanlışlıkla ağzıma öksürdü. Ellerimde onun kanı vardı, mecazi ve fiziksel olarak. Tom, Bill ile konuşuyordu ama ben ne olduğundan emin değildim. Kulaklarım çınlıyordu ve öfkeden gözlerim kör olmuştu. Dehşete kapılan kapıları ya da Georg ve Gustav'ı duyduğumu biraz hatırladım ama artık nerede olduklarını bilmiyordum. Kapı hala kapalıydı ve bana sallanacak yer bırakmıştı. Artık Tom'dan sadece birkaç santim uzaktaydım, karmakarışık zihnimde intikamdan başka bir şey akmıyordu.
Saç örgülerinden bir avuç aldım ve beni görebilmesi için kafasını tamamen geriye doğru çektim. Telefonu düşürdü ve ben de onu duvara ittim."Angie.. bunun hakkında konuşabiliriz." dedi kanlı bedenimi inceleyerek. Çoğu benim bile değil.
"Hayır, LANET OLASI.. KONUŞAMAYIZ."
Yavaşça yaklaşırken ona bağırdım.
"Aslında sana güvenmeye başlamıştım.. Senin yanında kendimi güvende hissettim." dedim
Gözlerimden kızgın yaşlar süzülerek.
"Ama beynimi yıkamışsın. Sen aldatıcı bir yalancısın, BILL'DEN DAHA İYİ DEĞİLSİN." Şimdi bağırıyordum, sesim odada yankılanıyordu. Yüzü düştü, sözlerimden bariz bir şekilde incinmişti.
"Yapabileceğim hiçbir şey yoktu Ang."
dedi sakince."Bana öyle seslenmeye cürret etme." diye hırladım.
Georg kapıdan içeri girmiş, bana doğru geliyordu. Fırsatımın kayıp gittiğini gördüm, bu yüzden hamle yaptım. Boğazından tuttum ve duvara çarpmasını sağladım. Vurmamı ve tırmalamamı durdurmaya çalışan Georg'un ellerini kollarımda hissettim. İkisi de bir şeyler söylüyordu ama ben tek kelime duymadım. Kulaklarım, Katie'nin son sözünün, benim adım olduğunun acı dolu hatırasıyla doldu. Tatlı öpücüğünün kısa sürede taze kanının tadına sızması, yavaş yavaş ölürken hırıltısı, ikimiz de bu konuda hiçbir şey yapamayacağımızı biliyorduk. Georg yavaş ama emin adımlarla beni çekti, ama Tom'un yaralanmaktan kaçınmasına yetecek kadar hızlı değil. Bana bağırırken saçlarım dil piercingine takıldı ve Georg beni geri çekerek saçlarımı yolmama neden oldu. Gustav şimdi odadaydı ve Tom'un kalkmasına yardım ediyordu. Hepsini öldürmek istedim. Sadece onlardan tamamen kurtulmak. Bill nihayet içeri girdi, ayakları koridorda gümbürdüyordu.
"Ah. Uyandığını görüyorum!" Hoş bir şekilde dedi.
Beni görene kadar değildi, Gustav,
Tanıdığı Georg ve Tom. Tom'un dudaklarındaki kanı, tırnaklarımın altındaki derisinin yüzünde derin çizgiler oluşmasına neden olduğunu gördü. Ellerinden kurtulmaya çalışarak öfkeyle çığlık atıyordum. Birkaç hemşire ve birkaç doktor geldi. Bill silahını çıkardı."Siktirip gidin, bu sizi ilgilendirmez!" Bağırdı. Silahı görünce hepsi kaçtı.
"Gitmeliyiz. Polisler birazdan gelecek." Hala bana bakarak dedi. Elini işaret ederek yaptı
Gustav ve Georg beni devirdiler."Sakin ol Ang, Katie benim için o kadar önemli değildi."
Sözleri beni iliklerime kadar şok etti. Ona bakmak için döndüm, yüzünde tatlı bir gülümseme vardı."Senin için ne olduğu umurumda değil, seni iğrenç pislik. O benim her şeyimdi." Söyledim. Yüzüne tükürerek irkilmesine neden oldum.
Yüzünü sildi ve benimkini tokatlamaya başladı.
"Lanet olası ağzına dikkat et, yoksa zımbayla kapatırım."
Benden iğrendi. Beni odadan çıkarırken tek yapabildiğim bakışlarımı kaçırmaktı. Silahını çıkardı ve bekleme odasındaki personele ve ailelere doğrulttu.
"Hareket etmeyin - hiçbiriniz." Geri kalanlar, Bill beni kapıdan dışarı sürüklerken izledi. Beni arabasının arkasına attı, diğer üçü farklı bir arabaya bindi. Artık mücadele etmiyordum, bağırmaktan, vurmaktan, tırmalamaktan, ağlamaktan, vurulup fırlatılmaktan tamamen bitkin düşmüştüm. Yorgundum, bu yüzden kontağı çalıştırmasına ve hızla uzaklaşmasına izin verdim. Arabanın tavanına bakıyordum, çıldırmış hissediyordum. Ayrılmanın doğru olmadığını hissettim, sanki birini unuttuk. Ama birisi öldü. Cesedine ne yaptıklarını bilmiyorum ve bilmek de istemiyorum. Sadece benimle olmasını istiyorum, onu çok özledim ve sadece birkaç saat olmuştu. Bill'in kafasının arkasına baktım, artık kızgın değildim.
Kendimi suçlu hissettim. incittiğim için kötü hissettim.
Tom, yardım almaya ya da kaçmaya çalıştığım için kendimi kötü hissettim. Katie'nin ölümünden kendimi sorumlu hissettim. Artık ruhum yokmuş gibi hissediyordum. Kusursuz yüzünün etrafında uçuşan rasta bukleleri başımı döndürdü. Havada dans etmelerini, her kırpışında kirpiklerinin uçuşmasını izliyordu. O an ne düşündüğünü merak ettim ve yolcu koltuğuna geçip ona sarılmak istedim. Çok yorgundum, aklımı kaçırıyordum. Başım duvarla temas ettiği yerden zonkluyordu ama bunu düşünmüyordum. Bu sabah hastane yatağında bana nasıl sarıldığını, ne kadar nazik davrandığını düşündüm. O dokunuşu tekrar hissetmek istiyordum.Ona sarılıp öpmek, yaptığım her şey için özür dilemek istiyordum.
Beni affettiğini söyleyerek ellerimi tutarken onun dünya dışı güzelliğine hayran olmak istedim. ne olduğunu bilmiyordum benim için yanlış ve neden böyle hissettiğim, ama hissettim. Ve o kadardı.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satan reincarnate (TR)
Fanfiction⚠︎:Hikaye bana ait değildir sadece çevirdim Liseden yeni çıkmış bir kız. Aslen New York'lu, büyük, küflü Los Angeles şehrine tek başına taşındı. Toxic evinden kaçmak için can atıyordu. Yerleştikten kısa bir süre sonra onunla tanışır.Hayatını, özgüve...