***
*Bill'in bakış açısı*
Pencereden dışarı bakarken sıcak ellerinin bileğime dolandığını hissettim. Arabayı sürerken elimi yavaşça dizine koydum. Hâlâ onunla fiziksel temasta bulunmamaya çalıştığımı bilmesini istedim.
Parçalanıp onu tekrar incitmemeye çalışıyordum, çünkü o zaman kaçmaya çalışırdı. O zaman ona zarar vermem gerekirdi. Ve ben bunu istemiyorum. Sabah şehrinde olabildiğince hızlı ilerlerken ona baktım. Göğsü yavaşça inip çıkarken nefesini izledim. Tekrar yola baktım, kalbim şu anda sadece onun için atıyordu. Kalbim onu özledi, hem de yalnızca onu. Onu asla bu kadar sevmemem gerekiyordu. Başlangıçta onu sadece tatlı olduğu ve biraz küstah olduğu için istiyordum. Sonra takıntım yavaş ama emin adımlarla daha da yoğunlaştı. Ona karşı bu şekilde hissetmemden ve beni yumuşatmasından nefret ediyordum. En tehlikeli adamlardan biri olmam gerekiyordu ama o beni aptal yerine koydu. Beni Tom'un aldatıcı yalanlarına düşürdü, beni bu hale getiren oydu.Anladığım kadarıyla Tom lider olmayı istiyordu. Yaşı daha büyük olduğu için bunun adil olduğunu ve zaten onun rolü olması gerektiğini düşünüyordu. Bir şekilde bir plan yaptı ve bu plan Angelina'yı da içeriyordu. Beni yumuşatmak ve kalbimi ısıtmak için onu kullanmak istiyordu. Beni kasıtlı olarak onun beni istemesinin tek yolunun ona karşı nazik olmak olduğuna inandırdı ve ona gösterdiğim nezaket beni daha da dizlerimin üstüne çöktürdü. Onu sadece o beni istemediği için istiyordum. Ancak Tom'un sözleri yüzünden bakış açım değişti. Şimdi ona baktığımda onsuz yaşayamayacağım en mükemmel insanı görüyorum.
Bu beni öyle çok kızdırdı ki ben böyle hissettim. Beni kızdırdı. Bunu nasıl tanımlayacağımı bilmiyordum ama her şey o kadar bunaltıcıydı ki.
Tom beni ona aşık ettiğinde, şu an olduğum güçlü adamın kabuğundan başka bir şey olmayayım diye onu öldürmek istedi. Bunu kendi avantajına kullanmak istedi, böylece bize liderlik edebilecekti.
Ama benim de bir planım vardı.Elim dizine dolandı ve biraz sıktı. Tutuşum güçlendiğinde rahatsız bir şekilde kıpırdandı. Diğer elimi direksiyonun üzerine sıktım, parmak eklemlerim beyazlaştı. Ne yapmayı planladığımı düşünerek dişlerimi gıcırdattım. Ayağımı gaz pedalına daha da bastırdım ve hız göstergesinin 195 km/saat hıza ulaşmasını sağladım. Göz ucuyla bana baktığını gördüm. Dizlerinin seğirdiğini hissettim ve dik oturdu.
"Bill, yavaşla!" Nefesi biraz daha çılgınca hale gelirken gözleri büyüdü.
Ona baktım, yüzünde gördüğüm biraz korkuyu gözden kaçırdım.
"Sakin ol Angelina." Ona gülümsedim. Elimi göğsüne bastırıp onu aşağı doğru ittiğimde arkasına yaslandı.
"Buklelerini bozma." Gerginliğine gülerken dilimin halkasıyla oynayarak fısıldadım.
"Sadece... gözünü yolda tut." diye mırıldandı. Konuşurken sesinin titreşimlerini elimde hissettim.
Sesini aynı anda hissetmek ve duymakla ilgili bir şeyler kalbimi ısıttı.
Endişesinin sesine gülümsedim. Elimi göğsünden çektim ve elimi parmaklarının etrafına sardı.
Beni geri tutarken nabzını hissettim.
Kan akışını hissetmek beni daha az kızdırdı. Ama beni kızdırdı. Cidden bunu nasıl tarif edeceğimi bilmiyorum. Deli olduğumu biliyorum ve aklımın yerinde olmadığını biliyorum.Ama onu sevme şeklim beni delirtiyordu. Aslında bu beni öfkelendirdi. Onun dışında kimse için aptal değildim. Üzerimde o kadar çok gücü vardı ki, bunun farkında değildi. İstediği herkese sahip olabilecek güçlü ve tehlikeli bir adam olmam gerekiyordu. Ama tabii ki zayıf, küçük bir ergen gelip beni ona deliler gibi aşık etmeliydi. Onu sevmeye başladığımı biliyordu ama ne kadar sevdiğimi asla bilemedi. Boş caddede hızla ilerlerken gözlerimi yoldan ayırmadım. Sabah güneşi, siyah kaldırımda parıldayan binalar arabayı yolda yönlendiriyor. Radyoyu açtım ve arka camları indirdim. Angelina'nın saçları altın dantel gibi parlayarak yüzünün etrafında uçuşuyordu. Ben ona baktım, o da bana baktı. Elini biraz daha sıktım ve yola baktım. Bana, yüzüme, saçlarıma, omuzlarıma baktığını hissettim. Gözleri bende bir delik açıyordu ve kenara çekilip onu sevmekten başka bir şey istemiyordum. Ama eğer bunu yaparsam, asla hedefimize varamayız.
Kafamda onu güvende tutmak için ne yapacağımı planlıyordum. Saklamak?Tom ondan uzaklaştı. Başparmağımı bileğindeki kemiğin üzerinden parmaklarına kadar ve geriye doğru ovuşturdum. Üzerimde her zamanki kıyafetim yoktu. Şu anda hiç makyaj yapmıyordum ve pijamalarım hâlâ üzerimdeydi. Üzerimde ayakkabılarım vardı ve hepsi bu. Angelina'nın ayakkabısı bile yoktu, ona zaman tanımadım. Tom gidip her şeyi berbat etmeden önce bu sabahın ne kadar huzurlu olduğunu düşünüyordum. Yataktan kalktık, hâlâ birbirimizin kollarına sarılıydık.
Birlikte dişlerimizi fırçaladık, birlikte kahve içtik, her sabah onunla böyle olmak istedim. Ağırlaşan kalbimi hafifletti ve ona karşı olan duygularım beni kızdırsa da aynı zamanda mutlu etti.Gülümseyerek köşeye ya da son varış noktasına döndüm.
***
(Bu son bölüm değil)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satan reincarnate (TR)
Fanfikce⚠︎:Hikaye bana ait değildir sadece çevirdim Liseden yeni çıkmış bir kız. Aslen New York'lu, büyük, küflü Los Angeles şehrine tek başına taşındı. Toxic evinden kaçmak için can atıyordu. Yerleştikten kısa bir süre sonra onunla tanışır.Hayatını, özgüve...