***
Telefon çaldı, elim kalçamda, sabırsızca ayağımı yere vururken.
"Merhaba?" Diye cevap verdi.
İç çektim, yeniden yaşadım. Uzun zamandır tanıdık bir ses duymamıştım ve bu çok canlandırıcıydı.
"Taylor, ben Ang." Telefondan gülümsedim.
"Aman tanrım, seni çok özledim!"
Diye haykırdı, diğer hatta dolaşarak."Ben de seni özledim, nasılsın?" Diye sordum.
"Peki neden hala uyanıksın? Orada saat 4 gibi değil mi?"
Biraz gülerek uzun bir iç çekti. "Bilmiyorum, sadece sıkıldım."
Şu an aynısını kendim için söyleyebilmeyi isterdim ama son bir aydır içinde bulunduğum her durum tam anlamıyla adrenalin oldu. Masadan Tom'un meraklı bakışlarını yakalayarak hafif bir kahkaha attım. Ayağa kalkmaya başladı, ben de gözlerimi devirdim ve ters yöne döndüm.
"Her neyse, yaz boyunca neler yaptın?" Kimsenin konuşmamı duymadığından emin olmaya çalışarak mırıldandım.
"Oh, biliyorsun... son sınıfa hazırlanıyorum, şu ve bu." Homurdandı.
"Hadi ama, son yıl o kadar da kötü değil." Gülümsedim.
"Eğleneceksin." Eminim yapacaktır!
"Hayır, yapmayacağım. Sen taşındın, Ria mezun oldu- ben yalnızım." Alay etti.
Yüksek sesle güldüm.
"Hadi, iyi olacaksın."Onunla konuşmayı çok seviyordum, her zaman çok tatlı biri olmuştu. Çok uzun zamandır arkadaşız, abisine aşıktım.
"Burada kiminle konuşuyorsun?"
Tom'un zehirli mırıltılarının sırtımdan aşağı yuvarlandığını ve omurgamın kilitlenmesine neden olduğunu hissettim. Göğsünün sırtıma bastırdığını, sıcaklığının benimkine sızdığını hissedene kadar ne kadar yaklaştığını fark etmemiştim. Arkamda eğilip telefona bakarken kapı çerçevesinin gıcırtısını duydum."Bana bir saniye ver." Bu rahatsızlıktan işitilebilir bir şekilde rahatsız olan Taylor'a dedim.
Telefonu rafa koydum ve hızla ona döndüm."Hm?" Tek kaşını kaldırarak mırıldandı.
Beni ne kadar rahatsız ettiğinden gözle görülür bir şekilde memnun olan ağzının kenarlarının kıvrılmasını izledim.
"Siktir git Tom." Tekrar poker oyununa baktım.
"Git uslu bir küçük çocuk gibi oyna." Gözlerimi devirip telefona döndüm. Uzun parmaklarının omzumun üzerinden uzandığını ve elini benimkinin üzerinde kenetlediğini hissettiğimde elimi çekneye çalıştım. Eğildiğini hissettim, sıcak nefesi boynumdaydı. Bugün erken saatlerde hissettiğim kasvetli duyguyu hatırlıyorum ama ona karşı beslediğim çekiciliğin neredeyse tamamı gitmişti.
"Ama onun yerine seninle oynamak istiyorum." Boynuma fısıldadı.
"Tanrım..." Parmaklarını kıvırarak onu kendimden ittim.
"İğrençsin..." Elini aşağı indirdim. "Ve birden bire kahrolası iki kutuplu." Öfkeyle ona tükürdüm.
"Benimle böyle konuşma lanet olası." Alçak sesle, neredeyse hırlayarak dedi.
Eğildi, yüzü benimkinden sadece birkaç santim uzaktaydı.
"Bill'in neler yapabildiğini gördün, beni test etme." diye bitirdi.
"Üzgünüm Taylor. Birinin çocuğu kriz geçiriyordu." Ona bakarken sözlerimi mırıldandım.
Artık çerçevenin üzerinde durmayacak ya da üzerimde dolanmayacak şekilde kendini sabitledi, tamamen dikeydi. Bana baktı, fark edilir derecede öfkeliydi, pençelerini uzaklaştırırken.
"Beni yalnız bırak." diye fısıldadım, bakışları altında neredeyse titriyordum. Telefondaki hatta tekrar bağlandım.
"Ah... bu kız kodu." Telefonla mırıldandı.
"O kadar kötü mü?"
diye sordu, ağzından bir kıkırdama kaçtı."Ah evet." İç çektim, şakağımı ovuşturarak.
"O bir baş ağrısı, onu tanımadığına çok sevindim."
Diğer hatta güldü.
"Ben de. Tam bir eşek gibi." Duraksadı, muhtemelen düşünüyordu.
"Adı ne?" Merakla sordu.
"Uh. Tom." alay ettim.
"Kulağa bir orospu gibi geliyor." Diye cevap verdi.
"Ah, hiçbir fikrin yok." Neredeyse kelimenin tam anlamıyla sızlandım.
"Kahretsin. Gitmeliyim, annemler eve geldi."
Etrafta dolaşarak söyledi.
Yeniden bir araya gelmenin ne kadar kısa olduğu konusunda hayal kırıklığına uğrayarak nefes verdim."Tamam ama birazdan konuşuruz.
Taylor." Gülümsedim."Buna güveniyorum." dedi, çok geçmeden telefonu kapattı.
Telefonu kulağımdan alıp elime baktım. Yavaşça duvara geri koydum, sesini çoktan özlemiştim.
Katie'den hoşlanırdı, neredeyse aynıydılar. Aynı kişilik, aynı kızıl saç, tüm güzel şeyler. Oflayarak merdivenlere doğru ilerledim. Kolu tuttum ama garaj kapısının açılıp kapanmasının iğrenç sesini duyunca arkama baktım."Nereye gidiyorsun?" Bill ciddiyetle sordu, bana yaklaşırken biraz endişeli görünüyordu.
İç çektim, nereye gittiğimi bilmiyordum. Gerçekten sıkılmıştım.
"Uyumak için üst katta sanırım." Ellerine bakarak mırıldandım.
"Yorgun musun?" diye mırıldanarak bana yaklaştı. Elimi ellerinin arasına aldı, sıcaklığı beni anında yuttu.
Omuz silkip başımı göğsüne yasladım. Ne kadar hızlı değiştiğinden travma geçirmiş olsaydım, onun nazik anlarının tadını her zaman çıkarırdım.
"Nasıl hissediyorsun?" diye sordu, eli kürek kemiklerimden sırtımın alt kısmına ve tekrar yukarıya kaydı.
"Midem biraz ağrıyor, başım da öyle." Yanıt verdim, onun aydınlatıcı kokusunu içime çekerek.
"Hm.." diye yanıtladı, saç derimi öperek.
"Seninle üst kata gelmemi ister misin?" Saçlarıma doğru mırıldandı.
O an korkmayarak gülümsedim. "Evet." diye cevap verdim.
Parmaklarımı onunkilere sarıyorum.Bana hayranlık dolu gözlerle bakarak beni merdivenlerden yukarı çıkardı. Beni yatağa götürdü ve çerçeveye oturttu.
"Eğer bu seni daha iyi yapacaksa, sen uyuyana kadar burada seninle yatacağım." Yumuşak bir şekilde yanıma uzandığını söyledi.
"Tamam, sen de uyumalısın."
Mükemmel dudaklarının bana gülümsediğini görünce ona baktım.Alnımdan öpüp yorganı omuzlarıma kadar çekti.
"Uykuya benden daha çok ihtiyacın var, güven bana."
Lambasını söndürürken homurdandı. "Sabah dişlerimizi fırçalayabiliriz." Geri yatarken mırıldandı.
Gözlerimi kapatıp tatlı, davetkar kokusunu içime çekiyorum. Uyuyacak kadar güvende hissederek gülümsedim. Hastanede ki sabahı hatırlayarak nefesini dinledim. Aynı durumdaydık ama o zaman hayatım için endişeleniyordum. Bu sefer mutluyum.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satan reincarnate (TR)
Fanfiction⚠︎:Hikaye bana ait değildir sadece çevirdim Liseden yeni çıkmış bir kız. Aslen New York'lu, büyük, küflü Los Angeles şehrine tek başına taşındı. Toxic evinden kaçmak için can atıyordu. Yerleştikten kısa bir süre sonra onunla tanışır.Hayatını, özgüve...