***
*Bill'in bakış açısı*
Beyaz, toparlanmış yumruklarına bakarak yanına arabaya bindim. Yürüyen bir tabut gibiydi, içinde cesetler vardı. Gözlerinde korku dolu yaşlarla pencereden dışarı bakıyordu. Ben anahtarı kontağa koyarken başparmaklarını oynatıyor, sessizliği emiyor. Yüksek sesle gümbürtü onu transından çıkardı ve gözlerini benimkilerle buluşturdu."Eve gidiyoruz, hiçbir şey söyleme. Sadece odaya çık."
Şimdi biraz ajite sipariş verdim. O siyah saçlı karı bana yalan söyledi, Angelina iyi demişti. Aslında iyi değildi. O ne, boku yemiş. Ölmek üzere olan üç bebeğe hamile, zaten biri ölü. Valeska'nın başına geleceklerden haberi yoktu. Zihinsel olarak güldüm, fiziksel olarak gülümsedim."Neden?" diye mırıldandı. Tanrı. Sesi bende bir şey yaptı, çok kötü bir şey.
"Beni sorgulama." dedim, gözüm yoldaydı.
Karşılık vermedi, ben dışarı çıkarken pencereden dışarı baktı. Kızgın olduğunu söyleyebilirim, kendine ve bana. Öfkeden kudurmuştu ve benimle arabaya binip bir anını paylaştığına pişman olduğunu da anlayabiliyordum. Ama onun da incindiğini söyleyebilirim - acı içinde. Yani tabii ki öyle. Lanet çocuklarından birini daha yeni kaybetti. Yolda hızlandım, her dur işaretinde daha da hızlandım. öyle dönmek istedim. O rus kaltağının derisini yüzebilirdim. Onu, yeni avımı göstermek için takabileceğim ayakkabılara, bileziklere dönüştürmek istedim. Sokaktaki birkaç arabanın arasından süzülerek köşelerden döndüm. Normalde 1 saat sürecek bir yolculukla 25 dakikada eve vardık. Angelina her zamanki gibi donmuştu, bir kez bile hareket etmiyordu. Garaja girdikten sonra kıpırdamadı bile. Mavi gözleri donakaldı, parmak boğumları ön panelin çerçevesine beyaz bir şekilde yapıştı. Yüzünde fiziksel ve zihinsel bir acı ifadesi vardı.
"Sorun ne?" diye sordum, elimi onun ikisinin üzerine koymak için uzanarak. Bana bakmak için kafasını çevirdi, ellerimize baktı. Ellerini yumuşak sıyrıklarımdan çekti ve kilitli kapıya baktı.
"Sadece kaburgalarım." diye mırıldandı. "Artık çıkabilir miyim?" Bana yüksek sesle ve net bir şekilde bakarak dedi.
Sadece benim açabileceğimi bildiğim için kilide baktım. Yüksek yolun ortasına atlamasını engellemek için böyleydi. Kilit açma düğmesine bastım, bu onun neredeyse anında dışarı fırlayıp garaj kapısına gitmesine neden oldu.
"Ne dediğimi unutma!" Kapıyı çarpmadan önce seslendim. İstediği oyuncağı alamayan küçük bir çocuğu cezalandırmış gibi hissettim. Arabadan inip onu eve kadar takip ettim.
Bıçağımı o doktorun yatan boynuna saplamaya ve ses tellerini koparmaya hazır hale getirdim. Adımlarım yavaşladı, kaynayan kanım daha yüksek ve daha hızlı pompalanıyordu. Kapıyı sertçe açtım, kapıda Tom'un endişeli gözleriyle karşılaştım.
"Nerede o yalancı pislik!" Elimde hançerle ona bağırdım.
"Bill, ne yapıyorsun?" dedi kendini bar taburesinden atarak. "Bunun hakkında düşün."
Alay ettim.
Etrafıma bakınarak ona doğru koştum. "Onun hâlâ burada olduğunu biliyorum, Tom. Sadece nerede olduğunu söyle."
Arka kapıya doğru ilerledi ve bana dikkatle baktı.Onu barda içkisini yudumlarken piposunu içerken gördüm. Tom'u geçtim, onu yolumdan çektim. Kapıyı açıp ona doğru yöneldim. Jöleleşmiş saçlarını kavradım ve onu oturduğu yerden çektim. Şah damarına değen soğuk metal hissiyle yüzünü buruşturarak yere düştü.
"Bill?" Sesinde korkuyla titredi.
"Ne yapıyorsun?" Tekrar fısıldadı.Gözlerimdeki Şeytan, amansızca eylemlerimi besleyen öfkeyle gülümsedim.
"Onun yerine başka bir pis, yalancı amcık koymuşum." Bıçağı boynuna daha derin bir şekilde bastırdım ve kolumu göğsüne bastırarak nefes almasını engelledim. Kanı resmen durmuş gibi görünüyordu, gözlerinde bilmiş bir bakış dalgalanıyordu."Bill.." Bana baktı. "Açıklayabilirim."
Mırıldandığında gülümsedim.
"Ses telleriniz olmadan açıklayamazsınız, değil mi?" diye fısıldadım ona biraz daha yaklaşarak."Bill!" Tom birkaç adım geriden bağırdı. "Bunu yapma." Bana doğru yürüyerek dedi.
"Bana neyi yapmayacağımı söyleme, Tom." Bir çıt sesi duyana kadar daha sert bastırdım.
Tom'a tekrar bakarak homurdandım. "Sadece daha fazlasını yapmak istememi sağlıyor."
Bıçağı boynuna sapladım, kan aktı. Paniklemiş sesler çıkararak kıvranmaya başladı. Elim ağzının üzerindeyken, nefes alma seçimini ihmal ederek burnunu kapattım ve sıkarak kapattım.
"Git buradan, Tom. Tabii yardım etmek istemiyorsan." dedim gülerek. Hançeri sıcak boynuna tamamen saplarken gözlerindeki ışığın yavaşça sönmesini izledim.
Kanla boğulmaya başladı ve yüzümün her yerine yayıldı. Tom'un kapıyı çarparak kapattığını duydum ama umursamadım. Tek umursadığım, yüzüme karşı yalan söylediği için ona acı çektirmekti.
"Yalancılara böyle olur." diye fısıldadım, bıçağı boynunun içinden çıkarırken. Onu gevşek kolunun üzerinden takip ettim ve dirseğinin derisinin altına kazıdım. Onu kaydırdım, ham, solgun etinin altından kaydım. Bileğine ulaştım, kestim. Bıçağı çıkardım ve pantolonuma sildim. Kestiğim et parçasını alıp bar taburesine koydum.
"Bileklik hakkında şaka yapmıyordum." Güldüm ve ayağa kalkmadan önce yüzüne güzelce bir şaplak attım. Kaburgalarından bazılarını kırdığıma eminim ama bu iyi bir şeydi.
Üzerine basıp et parçasını lavaboya attım. Bununla sonra ilgileneceğim. Kapıya doğru yürüdüm, iterek açtım ve sonra kapattım.
"Bunu hallettim." dedim ellerimi tekrar silerek. "Angie hâlâ yukarıda mı?" diye sordum, etrafa bakınarak. Ofladım, Tom'a doğru yürüdüm.
"Onu görmedim, o yüzden öyle olduğunu farz ediyorum." Bana bakmak için dönerek cevap verdi. Ağzımdaki kanı gördü, alnıma kadar püskürdü, zaten ne olduğunu biliyordu.
Ellerimi birbirine sürterek merdivenlere yöneldim. Onda, onu görmeyi, onu hissetmeyi ve benimle konuşmasını duymayı dört gözle beklememe neden olan bir şey vardı. Olumsuz da olsa ya da beni öldürmeye çalışıyor olsa bile. Onu o kadar çok istiyordum ki ondan nefret ediyordum. Onu sonsuza kadar istiyordum ve bunu çok ama çok net bir şekilde ifade ettim. Bana ihtiyacı olmasını istiyordum ve sonunda bunun olduğunu hissedebiliyordum. Kollarımda erimesi, gözyaşlarının akmasına izin vermesi. Bana ihtiyacı olduğunu hissedebiliyordum ve bunu bildiği için beni reddetti.
Bana da ihtiyacı olduğunu biliyordu.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satan reincarnate (TR)
Fanfiction⚠︎:Hikaye bana ait değildir sadece çevirdim Liseden yeni çıkmış bir kız. Aslen New York'lu, büyük, küflü Los Angeles şehrine tek başına taşındı. Toxic evinden kaçmak için can atıyordu. Yerleştikten kısa bir süre sonra onunla tanışır.Hayatını, özgüve...