Suçluluk Duygusu

110 13 2
                                    

***

Uyandım, yüzümde kuru gözyaşları. Katie'yi görmek için baktım, mükemmel yüzü kanepeye yaslanmış, sessizce uyuyordu. Parmağımı alnında gezdirip alev alev yanan saçlarından bir tutamı çektim. Tecavüzden sonra bile, neredeyse boynumdan bıçaklanıp uyuşturulduktan sonra bile beni rahatlattı. Benimle sigara içti, benimle içti ve benimle parti yaptı; ama o da benimle ağladı. Ne hissettiğimi bilmiyorum ama ona baktığımda gördüğüm tek şey mükemmellik. Hafifçe hareket etti ve sıcak gözlerini açtı. Bana baktı ve gözlerinde bir acı parıltısı gördüm.

"İyi misin?" diye sordu, eli hâlâ benim elimdeydi.

"Şimdi iyiyim." dedim gülümseyerek.
O burada olmasaydı bu kadar rahat olmazdım.

Kaşlarını çattı. "Ben-"

"Katie!" diye seslendi tanıdık, kızgın bir ses.
Gözlerini devirdi.

Gitmesini istemiyordum ama gitmesi gerektiğini biliyordum. Yavaşça kalktı ve odadan çıktı. Çok geçmeden ağır ama yumuşak ayak sesleri duydum. Bill'in değildi.

"Angelina, değil mi?" arkamı döndüm Tom orada duruyordu, yüzünde bir gülümseme vardı.
Ona başımı salladım.

"Oturabilir miyim?" sessizce sordu.

"Evet." Sesim kesildi. Bill'e çok benziyordu.

Ne oldu?" dedi endişeyle.

Ona cevap vermedim, hiçbir yerimin görünmediğinden emin olarak çıplak vücudumu çarşafla örttüm. Sanırım anladı.

"Çok üzgünüm, o hasta." Elimi tutarak fısıldadı.

Elleri kalındı ama sıcak ve yumuşaktı. Elini geri tuttum ve baş parmağını parmağıma sürttüğünde gülümsedim.

"Öyle." Dedim gözlerimden yaşlar akarak.

"Yaralandın mı-" morarmış yüzüme baktı.
"Başka herhangi bir yer?"

"Hayır, sadece karnımda bir iz var." dedim, kaburgalarımın altında bıraktığı morluğa bastırarak.

Orada öylece oturdu, ağır ağır nefes alıyordu. Çok kızgın görünüyordu ama aynı zamanda çok da incinmişti.

"Bunu durdurmak için yapabileceğim bir şey olsaydı, yapardım. Ama... Yetkili Bill. Kurallar bunlar."
Başını salladı ve içini çekti.

"Sorun değil, Tom." Adını söyledikten sonra bana baktı. "Nereden geldiğini anlıyorum."

Kesinlikle onun hatası değildi ve bunu bilmesine ihtiyacım vardı. Ayağa kalktı ve çarşafı üzerimde tutarken ben de ayağa kalktım.

"Giyinmelisin, bir an önce gitmemiz gerekiyor." Kibarca ekledi.

Başımı salladım. İnanılmaz derecede ağrılı bir şekilde onu takip ettim. Nedeni midemi bulandırmıştı. Cildimi jilet ve asitle yıkamak istedim. Koridorda yürüdüm, neredeyse odaya girerken kusuyordum. Hala yanık eroin kokusu var, yatak.. kıyafetlerim. İç çektim.

"Sadece bununla ilgilen." diye fısıldadım kendi kendime.

Gidip kapıyı kapattım, öyle ki kilitledim. Artık giyinebilirim. İç çamaşırımı, pantolonumu ve sütyenimi giydim. Gömleğim artık kullanılamaz durumdaydı, kelimenin tam anlamıyla yerde parçalanmıştı. Köşede küçük bir şifonyer vardı, açtım. Kadın kıyafetleriyle doluydu.

"Pekala, artık sadece ben varım."

"Onları her seferinde daha yavaş ve daha yavaş öldürüyor."

Katie'nin sözleri kafamın içinde yavaş yavaş daha da yüksek sesle geri gelmeye başladı ve hiç tereddüt etmeden çekmeceyi çarparak kapatmama neden oldu. Sessiz kaldım, sadece gözümden bir damla yaş aktı. Bir sonraki çekmeceyi açtım, daha büyük bir gömlek. Beyazdı ve grafitilerle kaplıydı. Kesinlikle Tom'a aitti. Giydim ve sonra ayakkabılarımın ve ceketimin içine kıvrıldı. Arkamı döndüm ve kapıyı açmaya gittim. Kilidi açtım ve koridora çıktım. Duvara çarptım.

"Lanet olası Tom'a söyledin mi?"
Bill yüzüme tükürdü. Gözlerine bakmadım, bakamadım. Cevap bile vermedim.

"Bana bak." Hırladı.

Yüzümü tuttu, beni ona bakmaya zorladı, nefesim rahatladı, ellerimi duvara yasladım. Savaşmıyordum bile. Ona baktım, gözlerim boştu.
Düşünebildiğim tek şey, onu muhteşem gözlerinin tam ortasından vurmayı ne kadar çok istediğimdi. Yüzüme tokat attı. Beni biraz itti, sonra bıraktı ve geri çekildi.

"Neden bana cevap vermiyorsun?" dedi tekrar yaklaşarak.

"Söyleyecek bir şeyin yok mu?
Bekaretini mi çaldım?" dedi yüzünde bir gülümsemeyle.

Yüzüm donuk kaldı, gözlerimden bir damla yaş gelmedi, ağzımdan tek bir söz çıkmadı. Sadece ifadesiz. Kollarımdan tuttu ve beni yere sabitledi. Dudaklarını benimkilere bastırdı, kıpırdamadım bile. Savaşmayacak ya da pes etmeyecektim.

"Neden direnmiyorsun?" Uzaklaştıktan sonra söyledi.

*Bill'in bakış açısı*

Kavgası beni sinirlendirirdi, küçük sözleri de öyle. O duruncaya kadar onu ne kadar sevdiğimi fark etmemiştim. Gözlerinde hiçbir şey yok, öfke bile yok. Bana yine cevap vermedi. O öpücüğü bozmak için uğraşmadı bile. Sadece nefes alıyordu ama rahattı. Onu kırdım mı? Koca çenesini kapatmak için yaptım ve tanrı aşkına işe yaradı. Şimdi bunu yaptığıma pişmanım, onun direnmesini istiyorum. Bana bağırmasını istiyorum. Bana vurmasını ve bana lakap takmasını istiyorum. Yüzüne vurdum ve kafasını duvara yasladım. Hala tepki yok.

"İyi." dedim geri adım atarak.
"Gustav seni arabaya götürmeye geliyor." Açıkladım.

Tek yaptığı bakışlarını kaçırmak ve sessizce yanımdan geçmekti.

Kafasının arkasına baktım. Yavaşça uzaklaşırken midemde bir suçluluk duygusu hissettim.

***

Satan reincarnate (TR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin