Tekrar

117 12 1
                                    

***

Orada oturuyor, sigara içiyor. Gerindim ve malzeme karyolasından kalktım. Etrafa bakınırken, Katie elinde viskiyle mışıl mışıl uyuyor ve Tom fark edemeyecek kadar sarhoştu. Yerde birkaç sigara ve şırınga vardı. Her şırınganın içinde hâlâ yanmış eroin görünce tiksinerek, geri adım attım. Yavaşça koridora yürüdüm, çıplak ayaklarımın şaşkın mermer zeminde yavaşça yürümesini izledim. Koridordan aşağı indim, saat şimdi 5'ti. Bekleme odasında kimse yoktu ve sadece bir resepsiyonist vardı. Gustav ve Georg dışarıdaydı, yerde oturmuş iskambil oynuyordu. Sıkı halının ayaklarımın altını kavradığını hissederek bekleme alanından geçtim. Yanlış hissettim ve neden olduğundan emin değildim. Acıyı dindirecek bir şey isteyerek resepsiyon görevlisine doğru yürüdüm.

"Merhaba tatlım, kendini nasıl hissediyorsun?"
Bana sordu. Bir tokayla toplanmış uzun, esmer saçları vardı. Kısa boyluydu ve mavi önlük giymişti.

"Birkaç Tylenol alabilir miyim? Veya
Benadryl?" diye sordum biraz endişeyle. Bileklerim ağrımıyordu, sadece göğsümde bir ağrı vardı. Ne hissettiğimi bilmiyordum ama iyi değildi.

"Üzgünüm, onları elden vermiyoruz." Yuvarlak yüzünde sahte bir somurtmayla dedi. Durduğu yere doğru yürüdüm ve çatıdan yerde duran metal bir panel gördüm.

"Tamam, üzgünüm." iç çektim Arkasını dönüp dönmesini bekleyerek geri çekildim. Bunu yaptıktan sonra paneli tuttum ve kafasının üzerinden parçalayarak yere yığılmasını sağladım. Üzgün hissetmedim, sadece hapları istedim. Arkaya doğru yürüdüm, kapı hala açıktı. Karanlık rafları taradım, ağrı kesici bir şey aradım. Önce Tylenol'ü gördüm, bu yüzden bir şişe alıp elbise cebime koydum. İsteyebileceğim başka bir şey için odayı taradım ama hiçbir şey yoktu. Odadan çıktım ve baygın kaltağın üzerinden geçtim. Şişeyi cebimden çıkardım ve kaburgalarımın altındaki şiddetli ağrıyı dindirmeyi umarak 2 hap aldım. Bill hâlâ ortalıkta yoktu. Dürüst olmak gerekirse onun için endişelenmeye başlamıştım. Koridordan odama geri dönmeye başladım. kapıya vardığımda
Arkamda büyük bir çarpma sesi duydum. Arkamı döndüm. Sonra yüksek bir inilti duydum. Bu gerçekten barizdi ve arkamı döndüm. Sol tarafımdan birkaç kapı öteden geldi, yani daha yakına yürüdüm. Kapıdaki pencereden baktım ve Bill oradaydı, bir hemşirenin üzerinde tamamen çıplaktı.
Gözleri başının arkasındaydı, o içeri girip çıkarken sırtı kemerliydi. Hiç memnun görünmüyordu, sadece sıkılmış görünüyordu. Boğazımda kusmuk hissettim ve fark edilmeden arkamı döndüm.
O kadının ben olduğum zamanı hatırlayarak odama geri döndüm. Ancak, isteksiz ve bilinçsizdim.

Bittiğini ve artık bu konuda hiçbir şey yapamayacağımı bildiğim için iç çektim. Vızıldayan lambayı söndürdüm ve arkama yaslandım. Katie'nin yumuşak dokunuşunu, yumuşak dudaklarını hatırladım. Yolu hatırladım. Tom elime dokundu, mutlu bir şekilde bana sarıldı ve benim için gözyaşlarının akmasına izin verdi.

Ayrıca Bill'in vücudunu benimkine nasıl sıkıştırıp etrafıma atışını da hatırladım. Beni sedyeye taşıyan panikli sesi, gözlerindeki korkuyu görüyordu. Ama aynı zamanda adımı kulağıma nasıl inlediğini, çıkardığı sesleri, her hayır dediğimde nasıl daha da heyecanlandığını da hatırladım. Onun içime girdiği, felç olduğu hissi. Onu hâlâ arzuluyordum ama beni onunla aynı odada olamayacak kadar rahatsız ediyordu. Koridorun sonundaki kapının açıldığını duydum, ağır adımlar odama geliyordu. Fark etmeyeceğini umarak gözlerimi kapatıp uyuyormuş gibi yaparak olduğum yerde donakaldım. Her adım yavaştı ama her hareketten sonra sesi daha da yükseliyordu. Sırtım ona dönük diz çöktüğünde nefesini omzumda hissettim. Yavaş nefesini, kollarının karyolaya doğru hareket edişini duydum. Bana baktığını hissettim ve ben de ona bakmak istedim. Onun mükemmel kahverengi gözlerine bakmak ve nemli, benekli ormanda kaybolmak istedim. Ondan etkilenmeme izin vermek istedim, belki bana daha iyi davranırdı.

Parmaklarının buklelerimi döndürdüğünü hissettiğimde, Stacy'yi nasıl öldürdüğünü hatırladım.
Benimle sessizce oturması, sadece ağlamama izin vermesi. O gece benimle dans etme şekli ve kafede benimle oturma şekli. Tüm masum anlar benim favorimdi ve onun bu kadar hızlı değişmemesini diledim.
Keşke bir uyarım olsaydı, keşke olsaydı. Bunu gözlerinde görebiliyordum. Ama yapamadım.
Romantik gözleri sadece aşk ve şehvetle doluymuş gibi görünüyordu ve bunun ötesinde hiçbir şey yoktu. Bu yüzden çok tehlikeliydi, yüz hatları aldatıcıydı. Durmasını söyledikten sonra ona verdiğim nazik öpücüğü hatırladım. O tek öpücük bedenimi ateşledi, saf hissettirdi. Durmadığında hissettiğim ateş kısa sürede azaldı ama dursaydı aramızda neler olurdu diye düşünmeden edemedim. Keşke sadece bir öpücük ya da bir tehdit olsaydı. Asla bu hastanede olmayacaktım, onun düşüncesi bana iğrenç gelmeyecekti.

Ona olan arzumun iradem dışında yavaş yavaş daha yakınlaştığını hissettim. Onun için böyle hissetmek istemiyordum, beni savuşturması ve vücudumla istediğini yapması, ondan tüm varlığımla nefret etmemi sağladı. Ancak yapamazdım. Ayağa kalktığını ve vücudunu diğer yanıma koyduğunu hissettim. Sağ eli başının arkasında, sol eli hala aynı bukleyle oynuyor. Bir yanım onun etrafına kıvrılıp tatlı kokusunu içime çekmek istiyordu ama diğer yanım kusmak ve kaçmak istiyordu. İçimde hâlâ Bill'e karşı bir arzu besleyerek Katie'ye olan hislerime ihanet ediyormuşum gibi hissettim. Kendimi bir fahişe gibi hissettim ve ne yapacağımı bilemedim. Tom'a baktım, o şimdi mışıl mışıl uyuyordu. Sigarası benim ağzım hala biraz karıncalanıyordu ama yanmıştı. Akşamdan kalma nefeslerini duydum
Katie ve Bill'in sıcak nefesi.
Tatlı cilt sıcaklığını benimkinde hissettim, beni yavaşça yaklaştırdı. Hiçbir şey yapmıyordu, konuşmuyordu ve hiç hareket etmiyordu. Vücudum gevşedi, yavaş yavaş gerekli dinlenmeye dalmam için yeterliydi. Onu burada istemiyordum ama giderse üzülürdüm. Onu öldürmek istedim ama ölürse kendimi boşlukta hissederdim. Eroin gibiydi, ne kadar çok içersen, ona sahip olma arzusu o kadar güçlü olur. Almak için daha bağımlı. Onu istediğim için kendimden nefret ediyordum ve tek düşündüğüm buydu. Çok geçmeden, birkaç dakika içinde gitmiştim. Adamın kollarında mışıl mışıl uyuyordum. Kendimi güvende hissettim ama aynı zamanda çok korktum.

Sabah uyandım ve Bill'in kolları bana dolanmıştı. Hala çok erkendi ama hava aydınlıktı. İstesem de kollarından sıyrılmadım. İttim ama bilinçaltım beni kendine çekerek onun dokunuşuna kapılmama neden oldu tamamen ona sarılmıştım. Kendime zihinsel olarak tokat attım ama pozisyon değiştirmedim.
Orada sadece onun tatlı kokusunu içime çekerek, tüm dövmelerine ve cani ellerinin nasıl göründüğüne baktım. Benim etrafımda çok nazik. Bu, onda hissettiğim en nazik duyguydu ve bunu her şeyden çok istiyordum.
Gerçek olmasa ve o uyuyor olsa da bu duygunun bitmesini istemiyordum.

***

Satan reincarnate (TR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin