***
Bill beni sürüklemek yerine elimi tuttu. Nazikçe yukarı çıkmama yardım etti ve kanamayı durdurmak için bileğimi sıktığından emin oldu.
"Ne yapıyorsun?" Gözlerimde bir umut ışığıyla, korkumu gizliyerek sordum.
"Uzun zaman önce yapmam gereken bir şeyi yapıyorum." Dedi gözlerimi gözlerine çekerek. Korkmadım, tehditkar bir şekilde söylemedi.
"Ne demek istiyorsun?" Çekişine direnerek sorguladım.
Bana döndü, en üst basamakta üzerimde yükseldi.
"Son zamanlarda seninle pek konuşmuyorum." Dedi koyu kahverengi gözleri benimkilere bakarken.
"Kendimi suçlu hissediyorum, çok yalnız görünüyordun."
İçini çekti.
"Senin için telafi etmek istiyorum."
Arkasını döndü ve koridora çıkan son basamağı çıkmama yardım etti.'Telafi' derken neyi kastediyorsun?" Şimdi biraz endişeyle sordum. Cevap vermedi, sadece gözlerinde yumuşak bir ifadeyle bana baktı.
Yataktan kaçınarak beni yatak odasına çekti. Göğsümden ağır bir yükün kalktığını hissettim. Kapıyı açtı, elim hala elindeydi. Balkona ilk o çıktı, tereddütle ikinci ben.
"Özür dilerim Angelina." Dedi parlak kahverengi gözleriyle bana bakarak. Makyaj yapmamıştı ve saçları hala biraz ıslaktı.
"Yaptığım her şey için kendimi suçlu hissediyorum." Kendi sözleriyle biraz kafası karışmış görünerek ekledi.
Sözleri beni incitti, nedenini bilmiyorum. Özrünün gerçek olmasını umarak zorla gülümsedim.
"Ruh hali değişimlerin beni gerçekten kırbaçlıyor." dedim hala ona bakarak.
Gülümsedi, ifadesi nazikti.
"Sana dokunduğum için özür dilerim, deni incittiğim için özür dilerim, her şey için özür dilerim." Göz temasını keserek şüphelerimi artırdı.
"Ben-" duraksadım. Onu affetmeli miyim?
"Özürünü kabul ediyorum." Bunun makul bir cevap olduğunu hissettim.
Elimi bırakıp dizine yasladı. Kesinlikle iki kutupluydu ve kan bağımlılığı vardı. Kontrol duygusu elde etmek için başkalarının onun altında mücadele ettiğini görmekten hoşlanıyor.
"Teşekkürler Ang." Gözlerinde mutlulukla cevap verdi. Maskeye benziyordu ama emin değildim. Cebinden bir sigara çıkardı ve yakarken benimle göz temasını sürdürdü. Bir nefes aldı ve uzattı.
"Biraz ister misin?"
Baştan çıkarıcı bir tonda söyledi."İyiyim." Midemde büyüyen bebekleri düşünerek cevap verdim.
"Emin misin?" Daha fazla iç çekti.
Başımı salladım ve kapıya doğru yürüdüm. Elimi tuttu ve irkilmemi sağladı."Kal." dedi, şimdi soğuk bir şekilde.
Ne oluyor be? O sadece çok tatlıydı.
Sanki beni tuzağına çekmek için şeker kullanıyor, sonra birdenbire kapanıyor ve beni bütün olarak yiyor."Bill ben kucak köpeği değilim." dedim, yüzümde şaşkın bir ifadeyle elimi onun elinden çekerek.
"Hayır, sen bir kadınsın." Durdu, sigarayı ağzından aldı.
"Bir ödülsün." Şimdi gülümseyerek ekledi.
"Benim ödülüm." Bana baktı. İncinmek istemedim, o yüzden bir şey demedim. Beni kendine çekti, kucağına oturttu.
Sapıktı ve ciddi sorunları vardı.
Onunla aynı çatı altında olmaktan rahatsız hissettim, yine de kucağında olduğumdan çok daha az. Başımın arkasına üfleyen dumanın kokusunu alabiliyordum. Kafatasımı yakıyordu ama hareket etmedim. Beni kışkırtıyordu, alnıma doğrudan bir fiyat etiketi yapıştırıyordu.Rahatlamaya çalışarak iç çektim. Belki 'iyi bir kız' olsaydım, bu sefer incinmezdim.
"Du bist sehr shön, Angelina.*" dedi burnundan daha fazla duman üfleyerek.
(*:"Çok güzelsin Angelina.")
Bunun ne anlama geldiğini biliyordum ama bu onun ne kadar sahte olduğu gerçeğini gizlemiyordu. Özrünün gerçek olduğunu düşünmüyorum, sanırım sadece kendisinin olmamı istiyor.
Biraz Almanca konuşabildiğimi bilip bilmediğinden emin değildim ama sessiz kaldım. Yavaşça nefes alıyor, duruşumu düzeltmek için elimden geleni yapıyordum. Ellerimi karnıma koydum, kelimenin tam anlamıyla her an öğrenebileceği düşüncesiyle terlemeye başladım. Kucağında oturanın sadece ben olduğumu sandı ama üç kişiydik.
Hayat adil olmaktan çok uzaktı ve bir yalana kandığım çok açıktı. Beni felç edici kokusuyla doldurdu, bir keresinde beni kandırıp tuzağına düşürdü. Ya... Stacy ondan çalışan biriyse. Belki de Bill onu bana bulaşması için tutmuştur. Sonra onu öldürdü ve onu kurtarıcım olarak görmemi sağladı. Sonra cesedini katıma bıraktı ve yardımına ihtiyacım oldu. O biliyordu Mecbur kalmasam metroya gelmezdim, o da bana bir sebep gösterdi. İçeceğime ilaç verdi ve sonra ben onundum.
Her şey planlanmıştı, her an birbirine bağlıydı. Ya Katie sadece bir oyunsa? Ya beni ona aşık ettiyse ve Bill onu öldürdüyse, beni bir hiçe indirmek için? Beni toz haline getirmek için mi? Ruhumu bedenimden koparmak, bir kabuk bırakmak.
Bunca zaman herkes için açık mıydı? Hepsi bir plan mıydı? Ya Katie aslında ölmemişse... Ya onu öyleymiş gibi gösterseler? Belki de her zaman onların tarafındaydı.
Bulmaca sonunda kendini toparlıyordu, bir yalana kanmıştım. Gerçekten hamile miydim? Bill başından beri biliyor muydu? Belki bu da planının bir parçasıydı. Beni hamile bırak, böylece gidemezdim. Çocuklarını taşıyordum, gitmeme yasal olarak engel olma hakkı vardı.
Ona bakmak için döndüm, benimkilerde korkudan başka bir şey olmayan kumral gözlerine baktım. Kucağından kalktım.
"Hepsi bir plandı." dedim gözlerimden yaşlar süzülürken.
"Ne demek istiyorsun?" Sahte bir kafa karışıklığıyla tamamen maskelenmiş bir şekilde sordu.
"Stacy, bedeni, parti, Katie." Ben ağladım.
"Ona geri dönüp beni rahatlatmasını söyledin. Her şeyi sen ayarladın." Panik yapıyordum. Tom da mı? Bakışlarımı karnımda bırakarak etrafa bakındım.
"Ölmedi bile, değil mi?" Çığlık attım.
Hiçbir şey söylemeden ayağa kalktı. Sigara izmariti bıraktı ve yavaşça bana doğru adım attı.
"Hemen sonuca varmayalım."
Dedi karnımdaki ellerime bakarak."Gerçekten hamile miyim?" diye sordum.
Bana koşmam için zaman bırakarak olduğu yerde durdu. Kapıdan dışarı koştum, ani hareketle neredeyse düşüyordum, omzumdaki acıyla yüzümü buruşturdum. Merdivenlerden aşağı koştum ve çıkarken komodinden anahtarlarını aldım. Adımı haykırıyordu ama kan pompalama sesim yüzünden her şey buğuluydu. Beni kovalayan ağır ayaklarının gümbürtüsünü duydum. Kendimi garaja atıp dışarıdan kilitledim. Garaj kapısını açıp parlak siyah arabasına atladım.
Çalıştırdım ve tam o ön kapıdan çıkarken, kapıyı açmak için kulptan tuttuğu gibi kilitledim. Yumruğunu camın köşesine fırlattı, neredeyse beni tutacaktı.
"SİZ YALANCILAR!" Adımı söylediklerinde onların sözünü keserek ağladım. Tom silahını çekti ve o zaman kandırıldığımı anladım.
"Bunun hakkında konuşabiliriz, Angelina!" Ben dışarı çıkarken çığlık attı. Ateş etti ve diğer omzumu ıskalayıp koltuğa çarptı.
Diğer arabalarının ateşlemesinden çıkan gürültüyü görmezden gelerek köşeyi hızla döndüm.
Sürdüm, sürdüm ve sürdüm. Sadece düz gittim, ara sıra dönüş yaptım. Kenara çekilmedim, plaka herkese yol veriyordu. Ağlıyordum, karnıma bakıyordum.
Nereye gittiğim hakkında hiçbir fikrim yoktu, sadece nerede olduğumu bulmam gerekiyordu ki hastaneye geri dönebileyim.
Bilmem gerekiyordu.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satan reincarnate (TR)
Fanfikce⚠︎:Hikaye bana ait değildir sadece çevirdim Liseden yeni çıkmış bir kız. Aslen New York'lu, büyük, küflü Los Angeles şehrine tek başına taşındı. Toxic evinden kaçmak için can atıyordu. Yerleştikten kısa bir süre sonra onunla tanışır.Hayatını, özgüve...