Diğer erkek kardeş

109 14 6
                                    

***

"Benimle her zaman güvende olacaksın." Kapı kapandığında gülümseyerek mırıldandı.

Sözleri bende bir güvenlik duygusu uyandırdı ve onun da beni, benim onu istediğim kadar çok istemesi de öyle. Göz teması kurmaya devam ederek kapı kolunu bıraktı.
Gülümsemesinde taze olgunlaşmış çiy gibi tatlı bir şeyler vardı.

"Ne yapıyorsun?" diye sordum, endişeyle pantolonumun kalçasını kavrayarak.

Öne doğru büyük bir adım attı ve elini nazikçe ağzıma koydu. "Gürültü yapmamaya çalış.

"Dudaklarında bir suskunlukla söyledi.

Sözleri içimi ürpertti ve zihnimin olasılıklarla çırpınmasına neden oldu.

"Ben-" sessizce başladım, sesim kısılmıştı. Tom'un yumuşak eli.

Diğer eliyle saçlarımı omzumdan çekti. Niyet ettiği şey karşısında gergin bir şekilde ona baktım. Sıkıca sardığım elime baktı ve avucunun içine aldı. Sıktı, eklemlerimin onunkilerle erimesine neden oldu. Köprücük kemiğime doğru eğilirken elimi beline koydu.

"Çok daha iyisini hak ediyorsun,
Angelina." diye fısıldadı tenime.

Bana cenneti verebileceğini bildiğim için gözlerimi kapattım. Onu istedim, çok kötü. Elini ağzımdan, kolumdan aşağı ve uyluğumun yan tarafına kaydırdı. Beni gömleğinin içinden göğsünü hissedebileceğim bir noktaya kadar biraz daha yakına çekti. Gözlerimi açtım ve vücut ısısının tatlı sıcaklığını içime çekerken onları titrettim.

O kadar güzel kokuyordu ki, sonsuz olasılıklar gibi kokuyordu.

"Biliyorum." diye mırıldandım.

Dudaklarını omzuma bastırıp köprücük kemiğimin hemen altını hafifçe dişlerken nefes aldım. Bu şehvetli bir öpücük değildi, daha çok tutkulu bir öpücüktü.
Tadını çıkarmak istiyormuş gibi.

"Şiir gibisin." Kemiğime başka bir öpücük kondurarak hatırladı.

Nazik sözlerin tenime işlemesine izin verdim, o beni kendine çekerken başımı yana eğdim. Kollarım ona, onun kolları bana dolanmıştı. Geri çekilip gözlerime baktı.

"Onların ne kadar olduğu hakkında hiçbir fikrin yok sözcükler benim için anlamlı." dedim sessizce, duygularımın zihnine girmesine izin vererek.

Elini elimden çekip çenemin alt kısmına koydu. Başımı kaldırdı, eğildi.

"Elbette isterim." O cevapladı.
Dudaklarımızın arasında sadece küçük bir boşluk bırakarak daha da eğildi. Nefesini hissedebiliyordum ve bana nasıl baktığını hissedebiliyordum.

"Seni çok istiyorum Angelina." Sonunda alt dudağıma agresif bir öpücük kondurarak söyledi.

Baskı beni nefessiz bıraktı, pes etmekten ve gözlerimi kapatmaktan başka çare bırakmadı. Benim de onu istediğimi biliyordu ama bu kadar bariz olduğumu bilmiyordum. Onu öptüm ve dudaklarımı onun mükemmel kalp şeklindeki dudaklarına uyacak şekilde değiştirdim. Öpücük coşkuluydu, sanki puslu bir kuğu gölünde boğuluyor gibiydim ama keskin bir dalga tarafından aşağı çekilmiyordum - Tom'un dudaklarının benimkilere bağlandığı hissi tarafından aşağı çekiliyordum.

Elimi yavaşça sırtında gezdirirken dudaklarımın onun içinde erimesine izin verdim. Elini kalçamdan çekip kafama bastırdı, böylece kaçamayacaktım. Kendini bana bastırdıkça nabzı daha da yoğunlaşıyordu. Hızla atan kalplerimizin senkronize atışlarından başka bir şey duyamadım. Hızlı nefesini ağzımda hissettim ve o da benimkini kendi ağzında hissetti.
Diğer elimi de gömleğinin altından tuttum. Elini çenemden çekti ve elini kaburgalarıma doğru kaydırdı. Dudaklarında kalan alkol ve sigara tadı bir yudum tatlı margarita gibiydi, ilahiydi. Bu noktada iki elim de gömleğinin altında ve çıplak göğsündeydi, giysisini yavaşça başının üzerine kaldırdı. Kollarını yukarı kaldırıp gömleğini yukarı çekti. Onu yere fırlattı ve beni orada nefessiz ve mükemmel figürüne bakarken hayranlık içinde bıraktı. Bill'den daha erkeksi bir yapısı vardı. Bill'in boyu daha uzundu, Tom'un kasları daha iriydi. Bill'in sahip olduğu dövme veya piercing miktarına yakın bir yeri yoktu. Cildi temizdi ama her yerinde yara izleri vardı. Zihinsel sorunları olmasına rağmen muhteşem bir insandı. Ancak hiçbir yerde Bill kadar kötü değildi. Tom'un kendine hakimiyeti ve öz kontrolü vardı. Tom, Bill'in sahip olmadığı şeyi kazandı ve bunun tersi de oldu.

"Harikasın, Tom." Hayran kaldım. Yaklaşıp ellerini belime dolayarak gömleğimin eteklerini yukarı kaldırmasını izledim.

"Hiçbir yerde senin kadar muhteşem değilim, Angelina." diye fısıldadı, gömleğimi başımın üstüne kaldırıp fırlattı. Onun üzerinde.

Sözleri kalbimi yerinden oynattı, bir adamın dokunuşundan hissettiğim her zamanki zehri hissetmedim. Nazikti ve her öpücükte ondan yayılan karizmanın tadına bakılabilirdi. Tom, o burada olmasaydı şu anda sahip olduğum biraz akıl sağlığına sahip olmayacaktım diye düşündüm.

Vücuduma sadece bana hayranlıkla baktı, elleri kaburgalarımın, belimin, omurgamın ve boynumun her kıvrımında kendilerini takip etti. Beni kendine çekti ve sütyenimi çözdü. Heyecandan titreyerek derin bir nefes aldım. Geri adım attım, ondan tamamen kurtuldum. Yavaşça belimden tuttu ve beni duvara yasladı.

"Nasıl hissediyorsun?" diye sordu, hevesli ve nefes nefese.

"Artık hiçbir şeyin gerçek olmadığını hissediyorum.

"Ben değil, sen, zaman, hiçbir şey." Anın güzelliğine hayran kalarak durdum.

"Huzur dolu."

"Her hayvan için bir tuzak vardır,
Angelina. Sen Bill'sin ve ben tuzağa düştüm." Dudaklarımın pembe tenine hafifçe mırıldandı.

Bu düşünce kalbimi hoplattı, gerçekten kontrol bendeymiş gibi hissettirdi. Tom kendimi güçlü hissettirirken, Bill kendimi pislik gibi hissettirdi. Tom bana senin toprakta bulduğun altın gibi hissettirdi. Tom benim en iyi yanımı gördü - kalan az iyi şeyleri kurtarırken.
Dudaklarını son kez bana bastırdı.

"Sen istiyor musun?" Saçlarıma doğru mırıldandı.

"Evet." Hiç bu kadar hızlı cevap vermemiştim.

Yüzümü ellerinin arasına aldı ve vücudumun üzerinde süzülürken beni yatağın üzerine örttü.
Oradan bir bulanıklık oldu.

***

Satan reincarnate (TR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin