Depresyon Kirazı

107 13 0
                                    

(Tetikleme uyarısı - bu bölüm son derece rahatsız edici materyaller içerir ve bazı okuyucular için çok hassas olabilir. Unutma, bu gerçek değil, sadece bir kitap.)

***

"Bill lütfen bunu yapma!" Hıçkırarak nefesimi düzenlemeye çalıştım.

"Sen bu Bill'den daha iyisin."
'Bu sen değilsin' demek istemedim çünkü ne yazık ki kesinlikle oydu.

"Kapa çeneni, ben kendim yırtmadan gömleği çıkar." dedi ve silahı bana doğrulttu.

Onu gülümseterek kıkırdadım.

"Seni sevmemi istediğini sanıyordum." dedim, hala tedirgindim.

"Artık umurumda değil - sadece bana saygı duymanı istiyorum."

Hala silahı uzatarak dedi.

"Fırsatım varken kendimi öldürmeliydim!" Ona bakarak ağladım.

Silahı yanıma doğrulttu ve saçlarımdan tuttu.

"Belki de yapmalıydın... çünkü yaşamak üzere olduğun eziyeti yaşamıyor olurdun." Yüzümden sadece birkaç santim ötede dedi.

Onun kıyafetlerinin altında hiçbir şey giymiyordum, bu da kendimi daha da az korunmuş hissetmeme neden oluyordu. Başımı öne eğdi ve silahı aldı. Ucu şakağıma dayadı ve dürttü.

"Bir daha söylememi isteme, Angie." Fısıldadı.

Kaderimi bozmak istemeyerek tekrar ağlamaya başladım. Yapmam gerektiğini biliyordum ve bundan kaçış yoktu. Bir sigara yaktı, hâlâ beni izliyordu. Boğuk hıçkırıklar çıkararak tişörtü yavaşça vücudumdan çıkardım ve tenim açığa çıktı.

"Devam et." dedi sabırla.

Soğuğun tenime çarpmasını hissederek tişörtü kafama kaldırdım.

"İyi kız, gerisini ben hallederim." dedi şehvetle.

Artık ona bakamıyordum çünkü onunla göz teması kurarsam tekrar ağlamaya başlayacağımı biliyordum.
Ellerinin bu sefer nazik davranarak tenimde gezindiğini hissettim. Aniden, elinden geldiğince sert tuttu ve inlememe neden oldu.

"Devam et Ang, bunun canını yaktığını biliyorum. Çığlık at."

Silahı şakağıma daha da dayayarak, dedi. Sadece başımı salladım.
Göğsümü daha da sıkı kavradı ve büktü.

"Çığlık at Angelina, ÇIĞLIK AT!" Katie'yi öldürdükten sonra da aynı şeyi söyledi. Vücudu kanlar içinde yere düştükten sonra bana bağırmamı söyledi. Şimdi beni okşarken aynı şeyi söylüyor. Bağırdım, boğazım kurumuştu.

"Güzel. Şimdi.." dedi, silahı şakağımdan leğen kemiği kemiğime kadar takip ederek. Beni dondurdu, şimdi tamamen çıplaktım. Hareket etmeden ağzımı kapattım.
Beni vurmasını istemedim, ölüceksem bunu kendim yapmak istedim.

Silahı kemiğimden aldı, bölgemin tam üstüne. Titriyordum, ne yapacağını bilmiyordum ve yapmak da istemiyordum.

"Lütfen Bill.. bunu yapma. Ben sadece bir çocuğum." hıçkıra hıçkıra ağladım.

"Bacaklarını aç, Angelina." Silahı hâlâ olduğu yere sabitlerken üzerimde süzülürken dedi.

Kendimi kirli ve iğrenç hissettim, o silahı alıp onu ve kendimi vurmak istedim. Yavaşça - ama emin adımlarla - bacaklarımı açtım. Yüzüklerini çıkarma zahmetine girmeden parmaklarını yaladı ve onları içeri sokarak inlememe neden oldu. Zevkten değil, saf acıdan.
Yine ağlıyordum, saklamaya bile çalışmıyordum. Bunu kendi zevki için yapmıyordu, sadece beni korkutmak için yapıyordu.
Buzlu parmaklarını tekrar tekrar içeri ve dışarı kaydırdı.

"Çok iyi gidiyorsun Ang." Durdu, bana gülümseyerek baktı.

"Ben senin tarafındayım. Bunu yapmak istemediğimi biliyorsun."

O çok boktan bir yalancı. Bundan ne kadar zevk aldığını söyleyebilirim, bana acı veriyor... bana acı çektiriyor. Tabancayı yukarıya çıkardı ve ağzına tükürdü.

"Hareket edersen, bu mermi senin içine giriyor." dedi sırıtarak.

Daha sonra tereddüt etmeden tabancanın ucunu içime sokmaya başladı.

Kesinlikle taşlaşmıştım. Silahla bana tecavüz ediyordu. Herhangi bir şey kullanıp kullanmadığını veya bunu bana neden bu kadar mutlu bir şekilde yaptığını bilmiyordum. Onu içeri ve dışarı kaydırdı, her seferinde daha da katılaşmamı sağladı.

"Hala çok darsın.. Katie'ye zaman ayırmaya değmemiş olmalı. Hm?" dedi, taşlaşmış yüzüme bakarak.

Hiçbir şey demedim, sadece gözlerimden yaşların akmasına izin verdim.

Ne zaman bir adam bana dokunsa, Stacy ve Bill, bu benim hatamdı. Hepsi benim hatamdı. Özellikle şimdi, harekete geçmeseydim bunu yapmayacağını biliyordum.

Katie'yi öldürttüm, ailem beni istemiyor, kimse nerede olduğumu bilmiyor. İki kez tecavüze uğradım ve hepsi benim hatamdı.

Artık burada bir amacım yoktu.
Sonunda silahı çıkardığını hissettim. Odanın öbür ucuna fırlattı ve sonra homurdanarak içime girdi.

"Bu sefer çok daha iyi olacak - bilinçli olman filan." İnledi.

"Ugh.. Hala çok darsın Ang."

Öğürdüm.

"Bana bunu söylemeyi kes, sadece dur." Ben ağladım.

"Çok acıyor.. Benim hatam olduğunu biliyorum." gözlerimi kapattım, sadece gözyaşlarımı serbest bıraktım.

Eğilip kulağımda aynı sesleri tekrar tekrar çıkardı. Bu sonsuza dek sürecekmiş gibi hissettirdi - bir itiş, sonra bir tane daha... bir tane daha. Ve ondan sonrada. Hiç bitecek mi?

"Hala acımasına sevindim.. çok iyi hissettiriyor." Dudak halkasını ısırdı.

"İyi bir kız olsaydın, bunlar olmazdı."

Sigarasını ağzından çıkardı ve köprücük kemiğimde söndürdü. Çığlık attım ve aşağı baktım, derimde yanmış küçük bir delik vardı, şimdiden bir su toplaması oluşuyordu. Yandı ama ben donmuştum ve hareket edemiyordum. Çok kötü acıttı. Yani, çok çok kötü.

Beynimin yıkandığını hissettim. Benim hatam olduğunu biliyordum ama ölümcül bir uyuşturucu gibi zihnimle oynadığını da biliyordum.
Aniden, yoğun bir inilti çıkardı. değildi. o öyleydi

"Tanrım. Bu tur için bitti." Tur?! TURLAR MI VARDI?

Silahla ağzımı tıkayıp ateş etmek istedim. Fiziksel olarak artık dayanamayacak hale gelene kadar kendime eroin enjekte etmek istedim. Gidip yatağın diğer ucuna oturdu ve sigarasını yaktı.

Koltuğun üzerinde parıldayan gümüş rengi tabancayı gördüm ve ona doğru koştum. Onu aldım ve Bill'e döndüm.

"Angelina, silahı indir.." dedi ihtiyatla.

"Bu sen değilsin."
usulca ağladım. "Şimdi."

Silahı yavaşça kendi yönüme, boynuma doğru çevirdim.
Orada duruyor, çıplak, yüzüne baktım.

"Sen bir canavarsın. Ben sadece bir çocuğum."

Sonra tetiği çektim.

***

Satan reincarnate (TR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin