"Terapist"

192 13 14
                                    

***

"Evet, buradayım. Görüyorum ki getirmişsin..." Onun yumuşak, neredeyse fısıltı halindeki sesini duydum, duraksadı. "Arkadaşını." Benim hakkımda konuştuğunu sanıyordum.

"Ona öyle diyebilirsin." Loş ışığın altında parıldayan solgun yüzünde kendini beğenmiş bir gülümsemeyle bana baktı.

"O daha çok... çok yakın bir arkadaş." Arkamdaki kadına baktı. Son sözü vurguladı. Gözlerimi onun altına çevirdiğimde gülümsedi.

"Hm. Onu saklamayın, kiminle uğraştığımı görmek isterim." Yaklaştıkça topuklarının sesini duydum.

"Doğru, doğru..." diye mırıldandı ve omuzlarımdaki tutuşu sıkılaştı ve onu görebilmem için beni döndürdü.

Uzun boyluydu, çok uzun boyluydu. Benden çok daha uzun. Saçları yumuşak kahverengiydi ve soluk elmacık kemiklerinin keskin kıvrımını ortaya çıkarmak için şık bir topuz halinde toplanmıştı. Yanaklarının elmacık kemiklerinde kırmızı bir kızarıklık ve dudaklarında pembe bir renk görebiliyordum. Gözleri karanlıktı ve bana yaklaştıkça kalın çerçeveli gözlüklerinin ardından derin gözlerinde kendi figürümü görebiliyordum. Ressamın dudaklarında robotik bir gülümsemeyle bana baktı.

"O güzel." dedi Bill'e dönüp. Benim hakkımda bir oyuncak bebek ya da balmumu figürüymüşüm ya da çevresinin zar zor farkında olan bir bebekmişim gibi konuşuyorlardı.

"Evet...sen kimsin?" Meraklı bakışlarımı tekrar Bill'e çevirdim.

"O kim?" diye sordum, sesim kafa karışıklığından damlıyordu.

"Bu Elaine, sana yardım edecek."
Cevap verdi, sesi bir tonu maskeliyordu daha önce hiç duymamıştım. Buna şehvet ya da nefret demezdim, aşk ya da anımsama da diyemezdim. Daha çok hepsinin karışımı gibiydi. Ama... bana yardım mı edecek?
Bana ne konuda yardım edeceksin?

"Ne yapayım... Yardıma ihtiyacım yok, Bill." Eğer akıl sağlığından bahsediyorsa bence ilk sıraya kendini koymalı.

"Evet, şey.." Elaine'e baktım, sesi zihnimin sınırlarını çiziyordu.

"Angelina mıydı?" Adımı söyleme şekli... esrarengizdi. Esrarengiz bir durumdu.

Bütün bu durum beni rahatsız ediyordu. Bir eşikteydik uzay, loş bir ışık ve bayat bir koku, 'bana yardım etmek' için burada olan yabancı bir kadınla ciğerlerimi sıkıyor.

Bana yaklaştı ve neredeyse beni inceledi. Aldığı her nefesten daha da rahatsız olarak Bill'e yaslandım. Onunla ilgili bir şeyler doğru değildi. Gözleri çok büyüktü, içlerinde tek bir ışıltı yoktu. Sanki ölmüştü.
Yüzü kızarmıştı ve yüzünün yarısı yara izleriyle kaplıydı, elmacık kemikleri keskin ve çökmüştü.
Çok güzeldi ama çürümeye başlamış gibi görünüyordu. Cildi dökülüyor ya da kırışmıyordu, sadece gerçekten canlı görünmüyordu. Bu değil
Ben daha iyi görünüyordum, o ise yerden sürünerek çıkmış gibi görünüyordu. Ya da gizlice dünyaya indi.

"Ah, endişelenme canım, sadece sana yardım edeceğim." Sesi otomatik olarak ayarlanmış gibi gelerek bana güven verdi. Sanki ses teli yerine hafıza kartı varmış gibi.

"Aslında yardıma ihtiyacım yok." Cevap verdim, Bill'e karşı çıkabildiğim her kelimede sesim alçalıyordu. Ellerini kalçalarımda, beni tuttuğunu hissettim.

"Gerçekten yapıyorsun." dedi sert bir tavırla.

"Seninle ilgilenmeme izin ver." Elimi kendi elinin içine aldı. Çok canlıydı.. gerçekten sıcaktı. Doğal olmayan bir şekilde sıcak, neredeyse sıcak.

"Hadi ama ısırmam." Teşvik etti.
Belki ısırmadı ama ne yaptı? Bana hiç doktor gibi gelmedi.

"Devam et Angie, sana zarar vermez." Elleri gövdemden yukarı çıkıp omuzlarıma yaslanırken Bill'in sesi zihnimde titriyordu.

"Bundan emin oldum."
Sesi soğuktu.

Belki de onu bu hale getirecek bir şey yapmıştı. Duygusuz, robotik. Beni Bill'e bakmak için öne çektiğinde boynumu çevirdim, endişe ruhumun derinliklerine işlemişti. O olmadan kendimi hiç bu kadar güvensiz hissetmemiştim. Yüzünde soğuk, neredeyse öfkeli bir ifade vardı. Bana bakmıyordu, Elaine'e bakıyordu.

"İyi ol." dedi ona bakarak.

Cevap vermedi, beni binanın diğer tarafındaki koridora sürükledi.
Arkasında yürürken soğuk çimentonun ayaklarıma değdiğini, çakılların kemerleri sürttüğünü hissettim.

Beni koridora çıkardı ve bir masanın yanında durdu.

"Başlamadan önce sana birkaç soru sormam gerekiyor." Bacaklara asılan kalın siyah çekmeceleri karıştırırken bana mırıldandı.

"Neye başlamadan?" Koşmayı düşünerek dedim.

"Söyleyemem, sadece bekle." Gözlüklerinin üzerinden bana baktı.

"Endişelenme, fiziksel değil. Her ne yapacağımı düşünüyorsan, muhtemelen yapmayacağım."

Peki ne yapacak?
Telepatik olarak aklımı eritebilir mi? Yani fiziksel olmadığını söyledi.. bu noktada şaşırmazdım bile. Çok fazla soru sormak istemedim, o beni korkuttu. Ama nedenini bilmek istedim, bilemedim. Bir kalem ve not defteri çıkardı ve başında durduğum sandalyeyi işaret etti. Ben oturdum, o da karşıma oturdu.

"Tam adın nedir?" Yazmaya hazırlanırken kaleme tıkladığında konuştu.

"Ah." Tereddüt ettim, neredeyse unutuyordum.

"Angelina Jade Levine."

"Doğum tarihi?" Kağıdın üzerine notlar yazarken sordu.

"9 Nisan 1992." Cevap verdim, panoyu ve kalemi sıkan ellerine baktım.

"Hamilelik belirtisi var mı, yoksa hamile kalmayı mı düşünüyorsun?" Kalın kirpiklerinin arasından bana baktı.

Gözlerimin dolmasını önleyerek boğazımı temizledim.

"Şu anda hamileyim. Üçüzler; biri hayatta, ikisi daha önce öldü. Sonuncusu da ölebilir, bilmiyorum.."

Tavana baktım, düşüncelere daldım ve bunu düşünmemeye çalışarak hızla gözlerimi kırpıştırdım. Aslında onun önünde ağlamak istemiyordum.

"Anladım... haybınız için üzgünüm." Yüzüne taktığı keskin robotik maskenin altından empati sızarak cevap verdi.

"Bu iyi." Neredeyse duyulmayacak şekilde fısıldadım.

"Sonraki soru... şu andaki diyetiniz nedir?" Kağıda daha fazla not karaladı. Kalemi sağ elinden sola doğru hareket ettirerek el değiştirdi ve daha fazla not aldı.

"Normal şeyler sanırım..." Omuz silktim.

"Acıktığımda yemek yemeye çalışıyorum, sadece mevcut olanı yiyorum."

Başını salladı ve gevşek bir saç telini kulağının arkasına sıkıştırmak için durdu.

"Tamam, hepsi bu. Ayağa kalkın, beni takip edin." Komut verdi.

O çoktan koridorda ilerlerken ayağa kalktım, topuklarının sesi beton duvarlarda yankılanıyordu. Kapıyı açıp içeri girmemi bekleyen bana baktı.

Kapının önünde durup içeriye baktım. Karanlıktı ve hiçbir şey göremiyordum. Bill'in yanımda olmasını hiçbir zaman şu anki kadar istememiştim, bir şeyler ters gidiyordu.

"Devam et." Dudakları bir sırıtışla kıvrıldı ve zaten soğuk olan omurgamdan aşağıya ürpertiler yolladı.

"İçeri girin." Hızla fısıldadı, eli kapı tokmağını sıkıyordu.

***

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 11, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Satan reincarnate (TR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin