***
Uyandım ve hala Bill'in uyuyan kollarına sarılı olmama şaşırdım.
O uyuşturucu cidden benimle dalga geçiyordu - her şey çok gerçek görünüyordu. Ayaklarıma baktım, kirliydi. Balkona baktım ve masanın üzerinde Benadryl ile kapı açıktı. Su şişesi mühürlendi, bu yüzden sanırım düşündüm. Bilinçaltım benimle oynuyordu ve gerçekten atladığımı hissettiriyordu. Dışarısı aydınlıktı, gün doğumu dün geceki gün batımıyla aynı renkteydi. Dışarıda yağmur yağıyordu, onun dışında tek bir ses yoktu. Tekrar uyuyamıyordum, kuru kan tenime yapışmıştı. Er ya da geç duş almam gerekecekti ama bana parıldayan kırmızı gökyüzü dışında Katie'yi hatırlatan hiçbir şeyim yoktu.Oturdum, yavaşça uzandım
Marlborough, Bill'in komodinin üzerindeydi. Bir tane kaptım ve yağmurdan korunarak açılır tavanın altına çıktım. Orada oturdum, boş gökyüzüne baktım. Fahişe olmasaydım, Katie burada benimle oturuyor olabilirdi.Hiç birlikte yatmasaydık, bunların hiçbiri olmayacaktı. Eskiden onun bir melek olduğunu düşünürdüm, ama şimdi tam anlamıyla öyle.
Kalbim, defalarca yere düşen eski bir Nokia gibi yavaş yavaş kırılıyordu. Dumanı yavaşça içime çekiyordum, çiğ boğazıma girmesine izin veriyordum.Temiz hava kır çiçekleri gibi kokuyordu, ılık yağmur damlacıkları tenimde yumuşak parmaklar gibi hissediyordu. Gözlerimi kapattım ve Katie'nin ruhunun burada olduğunu, bana baktığını ve onu özlediğimi hayal ettim. Umarım onu sevdiğimi biliyordur ve onsuz asla eskisi gibi olmayacaktı.
"Angelina?" Arkamı döndüm, Bill gözlerini ovuşturarak bana bakıyordu, kapıyı biraz araladı.
"Uyuyamadım." dedim, yağmurun sesine ve sabah güvercinlerine hayranlıkla dönerek.
"Sana katılmamın sakıncası var mı?" diye sordu, yaklaşarak. Elbette düşündüm, ondan nefret ediyordum. Onu sadece nazik olduğu zaman sevdim ve bu asla uzun sürmedi. cevap vermedim Yine de oturdu ve gözlerimi kapatırken daha da derin bir nefes aldım.
*Bill'in bakış açısı*
Elimden kayıp gidiyor gibiydi ve ben onu tutmak istedim. Benadryl arkamızdaki masanın üzerindeydi, yanında kapalı bir su şişesi duruyordu. Düşündüm, ama onları almadığına şükrettim. Sigarayı ağzına koydu ve parıldayan gözleri yavaşça kapanırken yukarı baktı.
Yan profili mükemmeldi, belirgin bir çene çizgisi ve mükemmel dudakları vardı. Burnu küçük bir tümsekle kalkıktı, Roma mimarisine benziyordu. O gerçek bir sanat eseriydi. Kendini bıraktıkça güzelliği yavaşça kayıp gidiyordu ve ben bunun olmasına izin veremezdim. Eline benimkiyle dokundum ve bana bakarken sadece tuttum.
Benden nefret ettiğini söyleyebilirdim ama başka bir şey daha vardı. Gözlerinde dışarı çıkmaya çalışan başka bir şey vardı ve ben ne olduğunu bilmiyordum.
"İçeri gel, sigaranı söndür."
iç çektim Onu iyileştirmek istedim, böylece tamamen benim olacaktı. Tıpkı Katie'nin olduğu gibi."Tamam." Dedi sigara izmaritini masanın üzerine kırdı
İçeri girdiğimizde eli hala benim elimdeydi. Geçen seferden beri ona dokunmamıştım ve bir dahaki sefere daha iyi bir deneyim olmasını istiyordum. Yatağa oturduk ve o sadece ellerimize baktı.
Başparmağıyla dövmelerimin izini sürdü, anımsamış gibi görünüyordu. Belki de Katie'nin ona bu şekilde dokunması, ona bu kadar aşık olmasının nedeni buydu. O ölmüştü ve Angelina bir noktada bunu aşmak zorunda kalacaktı.
*Angelina'nın bakış açısı*
Onu sevmek istedim, bana iyi bir sebep vermesini istedim. O kadar iyi bir şey yapmasını istedim ki, yaptığı korkunç her şeyi tamamen unutmamı sağlayacaktı. Aslında hiç atlamadığım, hiç kaçmadığım için üzgündüm. Sıcak kehribar rengi gözlerine bakmadan başparmağımı dövmeli elinin üzerinde gezdirdim. Erimiş bal gibi görünüyorlardı ve onlara bakmadan sevemezdiniz.
Lovers rock. Bunu alaycı bir şekilde söylüyorum- aşık olduğum ilk KİŞİ mazoşist, cani, tecavüzcü çıktı ve tekrar aşık olduğumda onu benden kopardı. Sigara, uyuşturucu ve alkol beni gerçeklikten uzaklaştırabilirdi ama bu gerçek değildi, bu da bana acı veriyordu.
"Ben aşağı iniyorum." Artık onunla aynı odada olmaya katlanamıyordum, ona yakın olmak midemi bulandırıyordu. Cevap vermesine fırsat vermeden odadan çıkıp merdivenlerden aşağı indim. Yaptığı şeyden dolayı Tom'dan hâlâ nefret ediyordum ama ondan nefret etmek istemiyordum.
Bill'le o kadar uzun süredir birlikteyim ki, sanırım onun zihinsel sorunları bana da bulaşıyor. Ne zaman aynaya baksam, onu biraz görüyorum. 2 hafta önce gördüğüm kız gitmişti - çoktan gitmişti. Beynimi uçurmak istedim ama işlerin düzelmesi için hala küçük bir şans var.
Saçlarımı atkuyruğu yaptım, bir gözyaşının yüzümden aşağı süzüldüğünü hissettim ve çıplak ayaklarıma düştü. Tırnaklarım çiğnendi, etraflarındaki tüm deri parçalandı. Çok fazla kilo vermiştim çünkü çok fazla içki ve sigara içiyordum, sigaranın yiyeceğe oranı sağlıksızdı. Yüzümü sildim ve oturma odasına yöneldim.
Diğer üçü kanepede mışıl mışıl uyuyordu, dün gece masa oyunları oynuyorlardı. Şişede hâlâ biraz rom vardı, ben de onu aldım ve Gustav'ın horlayan bedeninin yanına çöktüm. Bacaklarımı çaprazlayarak içtim. Bazı şeyler doğru gelmiyor ve bu konuda ne yapacağımı bilmiyorum.
Zihinsel olarak mücadele ediyorum ve sanırım depresyondayım. Sanırım endişem var ve Sanırım Stockholm sendromu yaşıyorum. Sanırım benim de öfke sorunlarım olabilir ve
Bunların hiçbirinden şüphem yok. Böyle hissettiğim için kendimi suçlamıyorum, gerçekten iyi bir nedenim var.Ben sadece 18 yaşındayım. Buraya yazar olmak için üniversiteye gitmeye geldim, yazmayı her zaman sevmişimdir. Bir iş istiyordum ve burada huzurlu bir hayatım olsun istiyordum. Eğer gece benzin istasyonuna hiç gitmemiş olsaydım ya da başka bir daire seçmiş olsaydım... Bunların hiçbiri olmayacaktı. Stacy'nin cesedini zeminden gerçekten temizlediler mi, yoksa taşıma şirketi onun çürüyen cesedini ahşap panellere yapıştırılmış halde mi buldu merak ediyorum.
Huzur bulmaya çalışıyorum ve Katie'den sağlıklı bir şekilde uzaklaşmak istiyorum. Uyuşturucuya bulaşmamı ya da kendimi öldürmemi istemeyeceğini biliyordum. Onun için güçlü kalmalıydım.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satan reincarnate (TR)
Fanfiction⚠︎:Hikaye bana ait değildir sadece çevirdim Liseden yeni çıkmış bir kız. Aslen New York'lu, büyük, küflü Los Angeles şehrine tek başına taşındı. Toxic evinden kaçmak için can atıyordu. Yerleştikten kısa bir süre sonra onunla tanışır.Hayatını, özgüve...