organize⁴

1.1K 33 28
                                    

oldukça kıskanç bir sevgiliye sahipsin

Bir süredir bir müzisyenle çalışıyordun. Aranız oldukça iyiydi. Seni sürekli konserlere çağırıyordu, kuliste gram bir işin olmasa dahi orada olmanı istiyordu. Öncesinde Furkan bu işin kariyerin için etkili olacağını düşünmüştü. Şuan ise oldukça rahatsızdı.

Nereden estiyse birgün sana bakmak için klibi çektiğiniz stüdyoya geldi. Senin işin olmamasına rağmen senin müzisyenle ilgilendiğini, makyajını yaptığını gördü. Adamın sana bakışları, orana bırana temas etmesi onu çıldırtmaya gayet yeterliydi. Sen onu fark edene kadar olduğu köşede bekledi. Sonunda sevgilini fark ettin. Onun yanına koştun.

-"Hoşgeldin bebeğim!"

-"Çok hoş olmadı yavrum."

-"Noldu?"

Furkan başıyla lavuğu işaret etti.

-"Senin işin bu mu, senin işin görüntü yönetmenliği değil mi?"

-"Eleman molaya çıkmış, bende hızlıca bitirelim diye yardım etmek istedim."

-"İki seçenek var o zaman, bu lavuk seni amele gibi kullanıyor mu?"

-"Hayır?"

-"O zaman sana yazıyor, raconumuza da yazdığı kalemi kırmak yakışır dimi?"

Furkan'ın aniden seni es geçip adama gitmesiyle donup kaldın. Furkan kameraların önünde adama saldırdı, etraftakiler Furkan'ı tutmaya çalıştı. Furkan nereye gelirse oraya geçiriyordu. Acıması yoktu. Kısa bir süre sonra kafana dank ettiğinde koştun, Furkan'ı adamın üzerinden çektin. Adam yerde ağzı yüzü dağılmış, debeleniyordu.

-"Furkan ne yapıyorsun ya!"

-"Bana şuan bu piçi mi savunacaksın!"

-"Hayır "şuan" sadece sevgilimin geceyi soğuk nezarethanede değil sıcak yatağımızda geçirmesini sağlamaya çalışıyorum!"

Furkan'ın yüzü yumuşadı. Cilve oyunu iş görmüş gibi duruyordu.

-"Beni kandırmaya mı çalışıyorsun?"

-"Tamam, biraz cilvemi kullanmış olabilirim. Ama cidden seni karakollardan toplamak istemiyorum."

-"Benim yavrum beni mi düşünürmüş."

Yüzünü elleri arasına aldı, alnını öptü.

-"Furkan."

-"Hm?"

-"Kaçsak güzel olur aslında."

Furkan baktığın yöne baktı. Güvenliklerin üzerinize geldiğini gördü.

-"Kaç amına koyayım!"

Elini tutup dışarı koştu. Merdivenlerden neredeyse yuvarlanıyordunuz. Otoparka girip arabaya bindiğinizde rahat bir nefes aldın.

-"Sen bizi hep böyle atraksiyonlara mı sokacaksın?"

-"İlişkiye heyecan katıyorum yavrum."

Nefes nefese başını geriye yasladın. Arabayı çalıştırırken sorduğu soruysa yüzünü gülümsetti.

-"Sıcak yatağımıza beraber girme teklifi hala geçerli mi?"

Olaydan birkaç gün geçti. Sen o adamın yanından ayrılmıştın. Aniden sosyal medyaya bir video düştü. Furkan'ın elemanı benzettiği video. Fakat yayınlayan kişinin istediği olmadı. Furkan'a gelen tek tepki mesajları helal olsundan ibaretti.

 Furkan'a gelen tek tepki mesajları helal olsundan ibaretti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

___________________________________________

by Ateş

Bu bölümün baş karakteri elif_v6567'dir. Teşekkürler.

rapper's one-shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin