heijan⁵⁵

489 32 13
                                    

Birkaç haftadır nöbetteyken sana isimsiz kahveler, çikolatalar geliyordu. Yine bir gece nöbetinde hastaneye yaralı biri girmiş, danışma sana yönlendirmişti. Sen hemen sedyeye çıkmasına yardımcı olmuş, o da zorluk çıkarmadan yaraya rahat ulaşman için tişörtünü çıkarmıştı.

-"Nasıl oldu bu?"

-"Karıştırma orasını."

-"Gerekiyorsa polise vermemiz gerekiyor beyefendi, keyfimden sormuyorum."

-"Uykusuzluk asabiyeti mi?"

Sen yaraya batikonlu pamuğu biraz fazla bastırmış, canının yanmasına sebep olmuştun.

-"Özür dilerim, evet biraz uykusuzum."

-"Bilmem mi, 8 saattir burdasın amına koyayım."

-"Ne?"

-"Önce sapık değilim, onu bi' bil."

Sen yarayı sardıktan sonra üzerine tişörtünü giymiş, sana dönmüştü.

-"O "aşırı ental notlar" bana ait."

Sen şaşkınlığını gizleyemezken istemsiz birkaç adım da geriye gitmiştin.

-"Sapık değilim, gerçekten değilim, Allah kuran çarpsın!"

-"Kendini bilerek mi yaraladın?"

-"Yok lan, lan bu benim aklıma daha önce niye gelmedi!"

Doğan'ın anlık tepkisi seni gülümsetse de hala şaşkındın.

-"Beni nerden buldun, yani 40 yıllık aşık gibi yazmışsın notları."

-"Sen annemin hemşiresiydin. Onunla çok güzel anlaştınız. Birkaç kez yüz yüze geldik, bana kahve getirdin hatta uykumun geldiğini fark edince. Hep güldünüz, harbi bi' daha gülsene öyle."

-"Gülüşümden mi bu aşk?"

-"Aynen, olamaz mı?"

-"Bilmiyorum, tanımıyorum sizi. Tamam bunlar çok hoş ama..."

-"Tanışalım, Doğan ben."

-"Elif?"

-"Eyvallah. Numaranızı falan versen? Nöbet saatlerini biliyorum, eve giderken biriyle konuşmayı da severmişsin ne güzel."

Senin bakışlarındaki şaşkınlık hala gitmemişti.

-"Sapık gibi mi görünüyo'm? Tamam, biraz takık bi' tipim. Ama Allah kuran çarpsın sapık değilim. Orda burda sen konuşurken duydum çoğunu."

-"Aslında polisi aramam gerekiyor gibi ama bir yandan da hoşuma gitti. Merak ettim seni."

-"O zaman tamam mı?"

-"Tamam."

Sen numaranı ona vermiş, onu hastaneden uğurlamıştın. Gerçekten garipti, farklıydı. Kıroydu, senin beğendiğin elit tiplerden değildi. Başta biraz öyle lanse etmiş olsa bile.

___________________________________________

by Ateş

of.

rapper's one-shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin