heijan²²

814 42 29
                                    


sevgiliye abi olur mu?

Ayaklarınız kıçınıza vura vura kaçıyordunuz. Yine gaza gelmiş, birine çatmıştınız. Sonunda kısa boyunuz ve tazı hızınız bir işe yaramış hödüklerle aranızdaki mesafeyi bir hayli açmıştınız. Zar zor sokağınıza girmiş, orada oturan Doğan ve tayfasının yanına koşmuştunuz.

-"Abim?"

-"Abi, peşimden geliyorlar. Zor kurtardım paçayı."

-"Kim lan?"

-"Uluönder çocukları, kardeşleriyle problem yaşadım. Geliyorlar şimdi."

Sokağınıza giren lavuklarla sizi evine sokmuş, kapıyı üzerinize kapatmıştı. Salonun penceresine koştunuz. Perdenin arkasından olan biteni seyretmiştiniz.
Doğan evinin yanındaki odunluktan odun kapmış, adam dedikleri lavukları madam etmekle meşguldü. Ha, siz biliyordunuz bu kavganın sebebinin sadece siz olmadığını, adamlarla problemli oldukları için sizin baruta ateş olduğunuzu. Ama hoşunuza gitmişti sevgilinizin sizin için kavga ettiği fikri.

Lavukları mahallelerine kadar kovalayan Doğan sonunda sana bakmak için eve dönebilmişti.

-"Abi?"

-"Kimse yok, deme şunu."

Rahatlamış bir nefes verip koltuğa bıraktınız kendinizi.

-"Niye dalaştı bunlar sana?"

-"Onların mahallede malın teki laf attı aklınca, tepki verince "Sen kimsin bizim mahallenin çocuğuna ayar çekiyo'n?" oldu. Bende duramadım sövdüm saydım, sonrası bu."

-"Senin orada ne işin vardı?"

-"Arkadaşlarım orada."

-"İki dakika yerinde duramazsın zaten."

-"Ne yapayım, "abime" çekmişim."

-"Ne zaman biter bu?"

-"Ne?"

-"Daha ne kadar saklayacağız diyorum."

-"Aşkım sana ne tepki vereceklerinden korkuyorum. Mahallede ismin kötüye çıksın istemiyorum."

-"Olursa olsun. Ben manitamın elinden tutmak istiyorum artık."

-"Doğan bir süre daha, lütfen."

-"Artık Mücahit'e söylerim ama."

-"Asıl onun bilmemesi lazım."

-"Çıkar bağırırım, seviyorum derim, benim derim."

-"Hayır!"

-"Sen kaşındın ha."

Dışarı çıkan Doğan'ın peşinde koştunuz.

-"Duyun lan! Hepiniz duyun! Sende çık teyze eksik kalırsın zaten! Ben bu kızı seviyorum! Ben bu kızı ala'cam! Var mı itiraz! Sen ne yüzünü eğiyo'n teyze senin kızın kocaya kaçtı be!"

Doğan'ın ağzını kapatmıştınız. Başınızı ağzını kapattığınız elinize yaslamış, gözlerinizi yumarak gelecek tepkiyi beklemiştiniz. Kısa süreli sessizliğin ardından gelen tezahüratlar sizi şaşırtmıştı.

Doğan'dan uzaklaşıp arkanızı döndüğünüzde çıldıran çocukları gördünüz. Birde camdaki yaşlı teyzelerin ayıplayan bakışlarını.

-"Polisten önce ben yakaladım ya seni, böyle aşkın fanı olunur işte."

Hatırlanan maziye güldünüz, günün kalanında Mücahit'in sürekli "Ben biliyo'dum abi!" demesiyle, çocukların sizin önünüzden geçerken alkış tutmalarıyla geçmiş olsa bile, gerçekten rahatlamıştınız.

___________________________________________

by Ateş

Sevdim lan bu bölümü.

rapper's one-shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin