Gecenin ilerleyen saatlerinde müşteri sayısı daha da artmıştı. Arkadaşına yardımcı olmak için garson eksiği olduğu geceler mekanda ona yardımcı oluyordun. Gene o gecelerden birinde servise çıkmıştın. Vahap elini kaldırıp senden içki istemişti. Sen ona doğru ilerlerken biri senin yanından koşarak geçmiş, dengeni kaybetmene yol açmıştı. İçkiler Vahap'ın üzerine döküldüğünde şok olmuş, hemen müdahale etmek istemiştin. O kendisinden önce seni düşünmüş, seni sakinleştirmek istemişti.
-"Tamam, tamam! Yok birşey! İki viski n'olacak!"
Sen onlarca özür dilemiş, üzerini temizlemesi için mendil almaya koşmuştun. Bu sırada ortak arkadaşınız, mekanın sahibi dostun Vahap'ın yanına gelip duruma el atmıştı.
-"Tekrar çok özür dilerim."
-"Hiç sorun yok. Ben Vahap bu arada."
Siz anlamaz bakışlarla bakarken arkadaşınız gelmişti.
-"Bu Vahap. Semtten dostum. Zaten sorun edecek bir eleman değildi, etmedi de. Sen şimdi çıkar önlüğünü, geçin beraber içeri. Ben geliyorum."
Onaylamış, Vahap'la arka tarafa geçmiştiniz.
-"Niye korktun o kadar?"
-"Kızabilirdin, olay çıkarabilirdin. Öyle birşey olmasını asla istemem."
-"Hayırdır amına koyayım ya, öyle birşey olsun, burayı o lavuğun başına yıkarım."
-"Korumacı mıyız biraz?"
-"Eh işte. Yardım edeyim?"
-"Çok iyi olur."
Arkana geçmiş, çözemediğin önlüğü çözmüştü.
-"Ensendeki ne?"
Saçlarını öne atmış, dövmene bakmıştı.
-"Adana Demir simgesi."
Kahkaha atan Vahap'ın omzuna vurdun.
-"Ne var ya!"
-"Bu nasıl aşk amına koyayım!"
-"Aşk kadınıyım, ne yapayım?"
-"Öyleli?"
-"Aynen."
-"Göstersene nasıl aşk kadınıymışsın."
Yüzüne eğilip konuşmasıyla senin ona mermer kırıcı bir tokat atman bir olmuştu. O kahkaha atmaya devam ederken sen küfürler etmeye başlamıştın. İşte gecenin eğlenceli kısmı başlamıştı.
___________________________________________
by Ateş