mavi¹⁶

738 37 39
                                    

onun için endişeleniyorsun

-"Bana neden bunu yapıyorsun! Niye sürekli senin sorunlarını başkalarından duyuyorum! Niye Mavi! Beni ne kadar üzdüğünün farkında bile değilsin!"

Elindeki bira şişesi, yere çevrilmiş düşünceli gözleri ve stresten ısırılan dudaklarıyla sevgilin karşında oturuyor. Yine ve yine sevgilinin bir derdi vardı, içiyordu ve sen bunu başkalarından öğreniyordun.

Senin sinirin gözyaşlarına çevrildiğinde ellerinle yüzünü sakladın. Elindeki şişeyi bıraktı, önünde diz çöktü. Yüzündeki ellerini çekmek istedi.

-"Güzelim zaten sen dertlerinle zor baş ediyorsun, birde benimkileri sırtlamanı istemiyorum. Zaten önemli değil, kafamda kuruyorum sadece."

-"Mavi, sen ve ben yok, biz var. Farkında mısın bunun? Birşey olsa sen beni dinlemeyecek misin?"

-"Hayır, hayır! Öyle demek istemedim. Sadece, bilmiyorum. Çok üstüne geliyormuşum gibi geliyor."

Gözyaşlarını sildi, daha sonrasında elini ensendeki saçlarına kaydırdı.

-"Bundan sonra herşeyi ilk sana anlatırım. Ama yemin ederim bunu sadece kafamdaki şeyler, önemli birşey yok."

-"Senin kafanın içi de benim için önemli. Ama söz ver bana, ilk ben."

-"Söz veriyorum, ilk sen."

Yanına oturdu, sarılıp başını göğsüne yasladı. Sen onun biraz olsun kafasını dağıtmak adına gününün nasıl geçtiğini sordun.

Duygularını onun yüzünde görmeyi severdin, stresli hissettiği yerlerde çenesine bıraktığın öpücükleri de o çok severdi.

Mavi o kavganızdan sonra, daha doğrusu senin ona yakarışından sonra, içini döktü sana. Kucağına yattı bi' çocuk gibi. Değişmekten, vazgeçmekten korktuğunu, insanların bunu onun yüzüne nasıl çarptığını anlattı. Dahası ise senin ondan vazgeçeceğin korkusuydu, bunu anlatırken kucağında ağlamıştı Mavi. Sen onun saçlarını sevdin, onu rahatlatacak şeyler söyledin.

Tüm dertlerini döken ve senin sayende onlardan kurtulan Mavi'nin kafası düşünmekten oldukça yorulmuştu. Kendini bir an önce yatağa bırakıp uyumak isteyen sevgilin senide peşinde sürüklemişti.

___________________________________________

by Ateş

Sahalara geri döndüm bebeğim! Mavi harbiden çok tatlıymış anlamış oldum. Umarım sende bu bölümü benim kadar seversin askokuskobelo_.

rapper's one-shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin