ona birşey olmasından korkuyorsun
Sınavlar için tek başına üniversite okuduğun şehre dönmek zorunda kalmıştın. Yarın sabah Utku seni gelip alacak ve dönecektiniz.
Utku gece çokta tekin olmayan bir mekanda sahne alacaktı. O gece öğrenci evinde takılırken sosyal medyaya girdin. Önüne çıkan haberde Utku'nun konserde problem çıkaran elemanlarla kavga ettiğini gördün. Aniden içine sinen korkuyla Utku'yu aradın.
Uzun süre çalmasına rağmen açan olmamıştı. Birkaç kez daha aradın, açan olmadı. Hızlıca kalkıp çantanı topladın. Çıkıp otogara gittin. Son trenle İstanbul'a döndün. Taksiyle eve gittin. İçeri girdiğinde çantanı bir kenara attın.
-"Utku! Sevgilim!"
Uyku sersemi odanızdan çıkıp yanına gelen sevgilini gördüğünde sakinleşmiştin. Koşup boynuna sarıldın.
-"Çok korktum amına koyayım!"
-"Noldu yavrum? Niye geldin sen?"
-"Konserde kavga etmişsin. Telefonumu da açmadın. Korktum."
Utku'nun kahkahasını duyduğunda ondan ayrıldın.
-"Niye gülüyorsun? Korktum diyorum!"
-"Aşkım bana ne olabilir Allah aşkına. Bak bakim' birşey var mı üzerimde?"
-"Telefonumu neden açmadın o zaman!"
-"Uyuyodum, sessize almışım."
-"Çünkü seni merak edecek biri yok, dimi!"
Kenara attığın çantanı alıp sitemle odanıza adımladın.
-"Yavrum ne demek o? Uyumuşsundur, yorgunsundur diye düşündüm. Düşünmeyelim mi amına koyayım?"
Omuz silktin. Onun yastığını ona fırlattın.
-"Beraber uyumacak mıyız!"
-"Git başka yerde uyu. Sende beni merak etmezsin ya."
Üzerindeki cropu çıkarıp Utku'nun tişörtlerinden birini üzerine geçirdin. Arkandan beline sarıldı sevgilin.
-"Ama beni böyle cezalandıramazsın ki."
-"Senden haber alamayınca ne kadar korktum haberin var mı!"
-"Ama kokunsuz uyuyamam ben. Zaten sevgiline saldırmışlar, birde sensiz mi kalsın?"
-"Duygu sömürüsü?"
-"Yemedi mi?"
-"İşe yaradı aslında biraz."
-"Valla özür dilerim, sensiz girmeyeyim yatağa nolur?"
Üzgün suratına daha fazla kıyamadın. Yorganı kaldırıp yatağa girdin. Yanına geldi, karnının üzerine yattı. Ellerini sevgilinin saçlarına götürdün.
-"Seni kaybetmekten çok korkuyorum farkında mısın?"
-"Farkındayım ama sende biraz abarttın mı sanki?"
-"Benim için şehri yakacak adam mı söylüyor bunu?"
-"Şehri değil, dünyayı yakarım konu sensen."
Ciddileşen sevgiline güldün. Birbirinize fazla bağlıydınız. Aranızda sevgi tartışması olmazdı. Çünkü ikinizde ben seni senin beni sevdiğinden daha çok seviyorum diyemezdiniz.
-"Seni seviyorum."
-"Bende seni seviyorum bebeğim. Bana söz versene, beraber olduğumuz her geceyi "seni seviyorum"la kapatalım."
-"Söz."
O geceden sonra tüm gecelerinizi seni seviyorumla kapattınız.
Mutlu ama son değil.
___________________________________________by Ateş
Gram emin değilim bu bölümden. Çok aramın olduğu, dinlediğim ilgilendiğim bir rapçi değil o yüzden karakteri oturtamamış olabilirim. Hatalarım için af dileyerek bölümü armağan ediyorum qnazzx.