pango⁷

936 38 41
                                    

onu kıskanıyorsunuz

Çıldırmıştın. Karşında kollarını bağlamış, sakince krizinin geçmesini bekleyen Deniz'e bağırıyordur. Eline geçen yastığı ona fırlattın. Söyleyecek birşeyin kalmadığında, krizde geçmişti.

Onu senden habersiz bir kız arkadaşıyla dışarı çıktığında yakalamıştın. Sana hiçbir açıklama yapmamıştı. Seni eve sokmuştu. Evde ondan bir açıklama istediğinde sana cevap vermemişti. Çıldırmıştın, bağırıp çağırmıştın.

-"Bitti mi?"

Ayağa kalktı, ellerini tuttu.

-"Bebeğim, bu bizim ilk senemiz olacak. İlk kez doğum gününü kutlayacağım, ilk kez yıldönümü kutlayacağız. Bende bunların sana özel olmasını istiyorum. O yüzden Beyza'dan yardım almak istedim. Ne sevip sevmediğini az çok biliyorum ama bir yardım alırsam daha kolay olur diye düşündüm."

Üzülmüştün, boş yere sevgilini kırmıştın. Ona sarıldın.

-"Özür dilerim sana söylemediğim için, herşey sürpriz olsun istemiştim."

Başını çevirip ona baktın.

-"Bana güveniyorsun, değil mi? İkilemde kalmamızı istemiyorum."

Başını Deniz'in omzuna yasladın.

-"Özür dilerim."

-"Sorun değil, zor bir dönemden geçtiğinin farkındayım."

Saçlarını okşadı. Omzuna yasladığın elinin üzerine bir öpücük bıraktı.

-"Ne planladın doğum günüm için?"

-"Sürpriz demiyor muyum ben sana?"

-"Sürprizi kalmadı ki! İstersem gider Beyza'dan öğrenirim ben."

Deniz ilişkinizde hep sakin taraftı, kavga etmezdiniz. Sen bağırır çağırır sonra pişman olur özür dilerdin. O ise sana sadece anlayış gösterirdi.

O gün Deniz'den hiçbir şey öğrenemedin. Doğum gününden önceki akşam bavullarınızı toplayıp yola çıktınız. 11 saatlik bir araba yolculuğunun sabahında, Deniz'in geleceğiniz için -ki Deniz'in o gelecek hayallerinde 3 çocuğunuz vardı- aldığı yazlığa gelmiştiniz. Çok tatlı ve sakindi.

Daha sonrasında sende bu hediyenin altında kalmamıştın, ona istediği gibi bir ofis hazırlamıştın. Hediyeleriniz seneler boyu büyüyerek arttı, aşkınızla beraber.

 Hediyeleriniz seneler boyu büyüyerek arttı, aşkınızla beraber

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

___________________________________________

by Ateş

Oldu mu bilmiyorum ama yazdık birşeyler. Buyrun hanımefendi askokuskobelo_.

rapper's one-shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin