düğün gecesi
Sen gelinliğinin tarlatanını ve topuklularını çıkarmış bir kenara fırlatmıştın. Başındaki duvak ve eldivenlerin zaten düğünün ortalarında kaybolmuştu. Atilla'nın da ceketi ve papyonu düğünde kaybolurken, şimdi kemerini çıkarmış ve gömleğinin düğmelerini açmıştı.
Siz ve aileleriniz oturmuş, düğünde takılanları sayıyordunuz.
-"Benim annem sana iki bilezik taktı, babam bir set taktı. Yaz Kupra."
-"Sağol annem."Sen kaynanana bir öpücük gönderdiğinde kaynanan da sana gülümseyip bir öpücük göndermişti. Atilla yerde bağdaş kurmuştu, karşısında iki kuzenin oturmuştu. Kübra ve Büşra. Kübra'nın elinde liste vardı Büşra ile Atilla ise hala altınları sayıyordu. Sonra Atilla isyan etti.
-"Ya biz bunlarla niye uğraşıyoruz! Direkt koyalım kasaya işte! İki şarkı çıkarayım aynı parayı bulurum ben size ya!"
-"Olmaz öyle oğlum! Kim size ne taktıysa bizde onun oğluna kızına onu takıca'z."
-"Annem doğru söylüyor! Yok öyle iki çeyreğe bir bilezik!"
-"Ya sokaca'm şimdi bileziğine de..."
-"Atilla!"
-"Bırak annem bırak, öyle o."Sen kaynanana anne dediğinde annen iç çekmişti ve mırıldanmıştı.
-"Hemen de annem annem oldu zaten kaynanası..."
Sen annenin dediğini duyup güldün, kolunu cimcikledin susması için. O sırada senin iki kız kuzenin ve Atilla hala ayırıp yazmakla uğraşıyordu.
-"Hasan baba bunu kim taktı?"
-"Onu benim kardeşim taktı."
-"He seni dolandırdı dolandırdı, yedi içti sıçtı kalanı topladı bana taktı, maşallah..."Sen babana laf soktuğunda baban sessiz kalırken Atilla gülmemek için dudaklarını birbirine bastırmıştı. Hepsi bitip kasaya kaldırıldığında, listeyi muhteşem 4'lü eline almıştı; dünürler.
Onlar düğündekilerin ve düğüne gelmeyenlerin dedikodusunu yaparken sen makyaj masasına oturmuştun. Kuzenlerin de topuzunu bozmaya ve saçlarını serbest bırakmaya başlamıştı. Atilla sizi oldukça dikkatli izliyordu.
-"Aşkım?"
-"Hm?"
-"Neden öyle bakıyorsun ya?"
-"Onu kafanda nasıl taşıdın tüm gün diye düşünüyorum..."Herkes bir kahkaha atarken sen makyajını silmeye başlamıştın.
-"Dur dur."
Atilla elinden pamuğu alıp kendisi silerken, kuzenlerinden bir "ooo" sesi yükselmişti.
Hepinizin işi bittiğinde artık Atilla'nın babasından beklenen o cümle duyulmuştu.
-"E biz kalkalım artık, çocuklar da dinlensin."
Herkesten onaylayan cümleler gelmişti. Sen ailenle sarılıp vedalaştın. Atilla onları odanızdan çıkarırken sana odada kalman için işaret verdi.
Sen soyunup yeni gelin pijama takımı giymiştin. Bu sırada da Atilla annenleri kapıdan uğurlayıp tekrar odaya döndü.
-"Hayatım."
-"Hm?"
-"Açım."Atilla gelip kendini yatağa bıraktığında kahkaha attın.
-"Sucuklu yumurta yapayı'm mı?"
-"Sen birtanesin ya, seviyorum seni."
Sen eğilip Atilla'nın dudağına bir öpücük bıraktın ve odadan çıktın.-"Geliyor birazdan!"
Sen kıkırdadın ve mutfağa girdin.
___________________________________________
by Erdm
Başta bir smut var sandınız dimi? Heheheh, sike bitch! Hormonlarını da al git burdan.