Duru üniversiteden mezun oluyordu. Bugün ikisi içinde çok özeldi, bazı şeyleri başarmışlardı. Artık diğer hedefleri için yolları daha da açıktı.
Hakan bazı şeyleri özleyecekti tabii. Vize gecelerinde beraber sabahlamayı, mutfakta biriken kahve kupalarını, bir süre sonra kahve yetmeyince direkt granül shot atmalarını, Duru'nun odanın içinde dönüp durmasını, ezberlemeye çalıştıklarını bağırarak okumasını, yazılım derslerinde gözleri karışıyor diye onun yerine kodlamalara girmesini özleyecekti. Aklında anılar canlanırken durgunlaşmıştı.
Mezuniyet okulun stadında yapılıyordu. Hakan tribünlere oturmuş, sigarasını yakmış, karşısında koşuşturan sevgilisini izliyordu. O topuklularla mermi gibi yürümesine hatta koşmasına hayran kalmıştı. Evde saatlerce prova yapmasını es geçiyoruz burada tabii.
Karşısında olan bitene ancak gözü ilişmişti. İki kişi, sevgilisi, erkek varlık. Gülüyorlar, temas var. Tamam, mağara adamı değilsin Hako, durdur kendini. Elindeki "Bilgisayar Mühendisliği" pankartıyla koşan sana odaklanmaya çalıştı. Fakat sen geriye çekildiğin halde sana sarılan erkek varlığa daha fazla katlanamayacaktı Hakan.
Tribünde atlamış, sevgilisinin yanına hızla ilerlemişti. Anlık hırsla erkek varlığın yakasını tuttuğunda, Duru olayı engellemek için oldukça geç kalmıştı.
-"Sen kimsin bilader?"
-"Kimim sence, et bi' tahmin!"
-"Bana sesini yükseltme, sikerim belanı!"
-"Denesene bi'!"
Hakan'a vurmaya kalkışan sündüğe Hakan ilk yumruğu geçirdiğinde, Duru Hakan'ın koluna asılmış, zar zor kenara çekmişti.
-"Bir daha hanımıma asıldığını, temas ettiği, 50 metre yakınına yaklaştığını veyahut ismini ağzına aldığını duyarsam seni hiç ederim! Anladın mı it!"
-"Hakan!"
-"Efendim aşkım?"
Gayet sakin bir şekilde ona dönen Hakan'a kızgın bakışlarla karşılık verdi Duru.
-"Kavga mı çıkarman gerekiyor Hakan!"
-"Yavrum rahatsız etmedi mi seni! Gene biz suçlu olduk ya!"
-"Aynı muameleyi bana çok yaşa diyen bir çocuğa "Sen çok yaşayacak mısın bakalım!" diyip de yapmıştın!"
Gülmeye başlayan Hakan'ın sırtına vurmuştu Duru.
-"Hala bırakmıyorsun sigarayı da ağzından."
-"Paketi 50 lira oldu amına koyayım!"
-"Hassiktir!"
Milletin onları izleyip ayıpladığını ikisi de fark etmiyordu. Muhabbetleri onlar için oldukça değerliydi.
Birkaç dakika sonra tören başlamış, fakültede seviye yapmış sevgilisini gururla izlemişti Hakan. Tören bitip kep atılmıştı. Hakan milleti ezerek Duru'nun kepini kapmış, ona geri fırlatmaya çalışırken birinin gözüne getirmişti.
Anlık olay yerinden ayrılma kararı alan ikili köşelerine çekilmiş, çalan müzikle eğlenmişlerdi. İkisi içinde özeldi, beraber bitirmiş sayıyorlardı üniversiteyi. Çünkü Hakan'ın Duru için yaptıkları asla yok sayılamazdı.
___________________________________________
by Ateş
Bu muhteşem 5'linin sonuncusuydu. Bi who is this man bölümü daha atacağım, oradan da 2 kişiye hikaye yazacağım. Belki sonrasında kitabı final yaparım, bilemiyorum. Umarım sen beğenirsin kuşum hakanaasigim