Belki en kötü durumda olduğun zamanlardı. Kendini iyi hissetmiyordun, sürekli yorgundun. Katılmak zorunda hissettiğin bir partiye katılmıştın. Arkadaşına çok önceden söz vermiştin. Oldukça şaşaalı bir ön eğlence sonrası herkes bir yere dağıldığında sende iyi hissetmeyen bedenini açık pruvaya çıkmış, biraz olsun kafa dinlemek istemiştin.
Batuhan da aynısını yapmak adına pruvaya çıkmıştı. Kalabalığı, gürültüyü ve gereksiz sohbetleri sevmezdi. Saçmaydı. Hatır için katlanıyordu. Sigarasını yakarken seni fark etmişti. Yanına geldi demirliklerde yanına oturdu.
-"Kalabalık yordu galiba."
-"Kesinlikle."
Uzattığı sigarayı aldın, dudaklarının arasına koydun. İlk dumanı çektiğinde öksürük tutmuştu.
-"Pardon, kullanmıyorum da."
-"Birşey ister misin?"
-"Yok, teşekkürler."
İkinizde içinizden geçenleri saklayarak bir süre denizi izlediniz. Fakat Batuhan'ın gözü size takılıyordu, kutlamada olduğu gibi. Saçlarınıza takıldı en son gözleri. Size yaklaştığında nedensizce geriye çekilme ihtiyacı duymadınız. Saçlarındaki gözlerine baktınız sadece. Saçınızdaki tokayı çıkardı, dalgalı saçlarınızın omuzlarınıza düşmesine izin verdi.
-"Böyle çok güzel, neden böyle kullanmıyorsun?"
-"Uğraşmam gerekecek, şekillendirmem falan."
-"Doğal haliyle bile o kadar yakışıyor ki."
Yüzünüzde oluşan gülümseme onu biraz bozmuştu.
-"Hadsizlik mi ettim?"
-"Yok yok. Söylediğin hoşuma gitti."
-"Belki numaranı verirsen daha güzel şeyler söyleyebilirim."
-"Sen buraya benim için falan mı geldin?"
-"Başta amaç bu değildi ama çokta yanlış gelmedi."
Pes etmiş ve numaranı vermiştin. Sizin daha sonrasında herkese anlatacağınız "ergen flörtleşme" tekne kıyıya demir atana kadar devam etti.
Siz tekneden inerken yine centilmenlik göstermek istemişti. Ellerini belinize koymadan önce sizden izin aldı.
-"İzin verir misin?
Başınızla onayladınız. Merdivenlerden indi. Sonrasında sizi belinizden tutup kucağına çekti ve tekneden aşağı indirdi. Sizi şaşırtan centilmenlik oldukça hoşunuza gitmişti.
-"Teşekkür ederim monsieur."
-"Bende teşekkür ederim matmazel. Bu sıkıcı geceyi anlamlı hale getirdiğiniz için."
Eteğinizi tutarak ona bir soylu selamı verdiniz.
Onu arkanızda bırakıp arabanıza ilerlerken gözlerinin hala üzerinde olduğundan bi' haberdiniz.
___________________________________________
by Ateş
45. bölüm vatana millete hayırlı olsun.