Hakan'la evlenme kararı almışlardı. Duru emin değildi, çoğunlukla bu fikirden kaçardı fakat Hakan onu bir şekilde bu duruma ikna edebilmişti.
O gün Hakan'ın takım elbisesini maximum erkek karar süresiyle, yarım saatte halletmişlerdi. Sıra Duru'nun gelinliğine geldiğinde ise Hakan içeriye Duru'dan daha heyecanlı girmiş, Duru'nun beğenebileceğini düşündüğü tüm modelleri önüne dizdirmişti.
Duru içlerinden 4'ünü seçti, kabine gitti. Çalışanların yardımı ile giydi üzerine.-"Çıkıyorum!"
-"Tamam!"
-"Kapa gözlerini!"
Çocuk gibi elleriyle gözlerini kapatan Hakan'ın karşısına çıktı Duru.
-"Aç."
Hakan Duru'yu gördüğünde nefesi kesilmişti. Konuşamamıştı, Duru ise bir tepki bekliyordu. Prenses model gelinlik pek ona göre olmasa da kayınvalidesinin tam istediği gibiydi.
-"Hako!"
-"Sen şakasın! Halisünasyon görüyorum amına koyayım!"
Duru utanırken Hakan yanına gelmiş, elinden tutup Duru'yu kendi etrafında döndürmüştü.
-"Sen nasıl hissediyorsun? Beğendin mi?"
-"Bilmiyorum, fazla mı sence?"
-"Kızım, alev deseni var takım elbisemde."
-"Doğru."
Eteklerini toplayıp tekrar kabine döndü Duru. Sonrasında balık kesim bir gelinlikle çıktı, ondan sonra fazlasıyla detaylı bir gelinlikle, daha sonrasında mini, rahat bir gelinlikle çıktı. İkiside kararsızdı.
-"Sence?"
-"Ne bence kızım, sen giyeceksin."
-"Ama bu ikimizin de düğünü."
-"Doğru amına koyayım. Evleniyorduk biz dimi?"
-"Gevzeklik yapma. Annen çok üzülecek ama prenses modeli elemek istiyorum ben, ne diyorsun?"
-"Doğru lan, hareket edemezsin onun içinde. O ne öyle kafes gibi."
-"Diğer 3'ü?"
-"Ne yapalım biliyor musun?"
-"He."
-"Hepsini alalım."
-"Ney!"
Hakan Duru'nun aniden yükselen sesiyle gülmüştü.
-"Pardon, fakir ruhum ortaya çıktı."
-"Yavrum 1 kez evleniyorsun. Hepsini giy, hiçbiri aklında kalmasın."
Hakan'ın düşünceli haline duygulanan Duru uzanıp boynuna kocaman sarılmıştı.
-"Teşekkür ederim."
-"İnsan ayıp olmasın diye bir reddeder gibi yapar be. Tabii erkek tarafı herşeyi ödüyor, rahatsın."
-"Ne demek erkek tarafı herşeyi ödüyor! Babam dizdi evi be insafsız!"
Küçük kavgalarını dışarıdan izleyen insanların farkında değildi ikisi de.
3 gelinliği de aldı Hakan Duru'ya. Annesinin yüzü gelinlikler için pek gülmese de Duru her birini zevkle giydi. Özellikle mini gelinliği aldığı için Hakan'a ayrı bir teşekkür borçluydu. Çünkü oyun havası açıldığında onu rahatsız eden bir etek olmadan oynamak onun için büyük bir lütuftu.___________________________________________
by Ateş
hakanaasigim sen konuyu biliyorsun yavrum.