sevgilin pislik.
Batuhan'ın ısrarları sonucunda ikiniz arabaya binmiş, uzun yola çıkmıştınız. Çok keyifli bir yolculuk geçiriyordunuz.
Gece çökmüştü. Yol karanlıktı, ve siz bir yanınız ormanlık diğer tarafınız dağ taş olan bir yoldan gidiyordunuz. Bir süre daha sürdü Batuhan. Sonra yavaştan sağa çekip durdu.
-"Aşkım, noldu?"
-"Dinlenelim biraz diye çektim ya. Uykum da geldi."Gülümsedin. Batuhan arka koltuğa attığınız küçük soğutucu taşıma çantasını açıp ikiniz için birer içecek aldı.
-"Uykun var mı?"
-"Az biraz."
-"Gel."Batuhan bacağını patpatladığında kendi koltuğunde bacaklarını kendine çekmiş, uzanıp başını Batuhan'ın kucağına koymuştun. Batuhan senin saçlarını okşadı bir süre. Kendi koltuğunu da biraz geriye yatırıp rahat bir pozisyon aldı.
Batuhan Uzunkol. Görev adı; pislik.
Batuhan dikleştiğinde sen kaşlarını çatmış, ne olduğunu anlamaya çalışmıştın.
-"Sen de duydun mu?"
Sen Batuhan'ın kucağından kalkmıştın.
-"Ne sesi aşkım?"
-"Bak dinle... Duydun mu? Kurt sesi midir nedir..."Yoktu aslında öyle bir ses. Batuhan bir videoda görmüştü bunu. Korkan kadın sığındığı erkeğe daha çok bağlanır diye. Pek inandırıcı gelmemişti ama denemek de istemişti.
Sen de Batuhan yüzünden paranoyaklaşmıştın. Ağaçları silüet olarak görmeye başlamış, var olmayan sesler duymaya başlamıştın.
-"Ben bir bakayı'm şuna."
Batuhan kolpayla arabadan inmeye kalkıştığında kolunu yakalamıştın.
-"Dur, gitme Batuhan!"
Batuhan cidden videodaki gibi bir tepki aldığında kapıyı kapatmıştı.
-"Birşey yok yavrum, ben buradayım."
Kapıları kilitleyip seni kollarının arasına çekti Batuhan.
-"Bak, yok birşey."
-"Aşkım birşey var orada. Valla bak."
-"Şşşh, tamam tamam. Burdayım ben, korurum seni."Sen daha fazla Batuhan'ın göğsüne sokulmuştun. Batuhan da bir süre sonra bu işi daha fazla uzatmama kararı almış, tekrar arabayı çalıştırıp yola dönmüştü.
___________________________________________
by Erdm
Gene çerezlik. Zorla Güzellik'ten önce aperatif olarak düşünün.