-"Niye inat ediyorsun! Yapabilirsin demiyorum! Yaparsın ya!"
Tolga'nın yakarışlarına yine başını hayır anlamında sallayarak yanıt vermiştin.
Uzun süredir Tolga seni modellik konusunda ikna etmeye çalışıyordu. Seni kendisi çok güzel, çekici, hatta mükemmel buluyordu. Ve bu fikire sadece kendisinin sahip olmadığını biliyordu.
Cesur birkaç çekimde seni deneme bahanesini ortaya atarak Tolga'nın yanında fotoğraflamıştı. Bunları yayınladıklarını gördüklerinde oldukça sinirlenmiş, haftalarca lafını etmiştin.
Buna sinirlenişin seni daha da inatlaştırmış, Tolga'nın modellik fikrine kesin bir hayır dönüşü yapmasına sebep olmuştu.-"Hadi anlaşalım."
-"Hayır Tolga!"
-"Bi' dinle beni!"
-"Tolga, modellik yapmak istemiyorum!"
-"Seni Savana ekibine katmaktan bahsedeceğim! Bir dinlersen!"
Uzun zamandır bir işin ucundan tutmak istiyordun. Tolga'nın da bu teklifi ona muhtemelen cazip gelecekti. Kurnaz Tolga, sevgilisinin kalbinin elbet Savana'da attığını biliyordu.
-"Ben neden sevgilimle klip çekemiyorum? Neden model tutuyorum? Ki başka kadınların çevremde olmasından en çok sen rahatsızsın. Madem sende bir işte katkın olsun istiyorsun, buyur teklif, buyur fırsat."
Duraksadın, teklif oldukça cazipti.
-"Hayır."
-"Nasıl hayır ya!"
-"Beni zayıf noktalarımdan vurarak istediğin yere çekemezsin! Ayrıca hem kıskançlımdan hem Savana sevdamdan vurmaya çalıştın!"
-"Bedenindeki zayıf noktaları da biliyorum! İstersen onlarla da seni zayıf düşürüm!"
Şaşıran yüz ifadene gülmüştü Tolga.
-"Ne hoşuna gidiyordu? Konuşalım mı bunları?"
-"Tolga, yersiz libidon beni geriyor."
-"Etkilenmediğini söyleyemezsin."
-"İş konusuna dönelim."
-"Kabul etmelisin, bence. Hem işimiz kolaylaşır, hem para kazanırsın. Ayrıca çekimlerde eğlenmiyor musun? Cesur işinde çok iyi."
-"Peki."
-"Peki? Tamam mıyız yani?"
-"Evet, kabul!"
Sevinçle üzerine atlayıp yüzünü öpücüklerle dolduran Tolga'yı kahkahalarla karşıladın.
Sonrasında ekiple birlikte çekimlere katılmaya, modelliğini yapmaya başladın Egemen'in bile onu sürekli şunu yapalım bunu yapalım diye darlaması yorsa da sevgilinle fotoğraflanmak gerçekten güzeldi. Tek arzun, Tolga'nın libidosunu biraz olsun saklayabilmesiydi.
___________________________________________
by Ateş