heijan²⁶

693 39 13
                                    

sevgilinizin kopyasını doğurdunuz

Sevgilinizle oğlunuzu parka çıkarmıştınız. Sizin yorulduğunu düşünen sevgiliniz sizi kenara oturtmuş, oğlunuzu kendisi oynatmak için sizden uzaklaştırmıştı. O sırada mahallenizden bir adam kendi kızını parka bırakmıştı. Sizi görmüş, yanınıza gelmişti.

-"Merhaba."

-"Merhaba?"

-"Ah, çok pardon. Asaf ben. Yanlız olduğunuzu gördüm, arkadaşlık edebiliriz diye düşündüm."

-"Buyrun, tabii."

Bankta yanınıza oturmuştu.

-"Kızınız mı?"

-"Evet, kızım Mela. Sizin?"

-"Görebileceğinizi sanmıyorum şuan. Oğlum burada. Babasıyla şimdi."

-"Belki arkadaş olurlar, ne dersiniz?"

-"Neden olmasın?"

Siz adamla konuşurken aranızda bir samimiyet kurulmuştu, anlamsız bir samimiyet. Doğan fark etmese de oğlunuzun gözleri size kilitlenmişti.

-"Oğlum, ne oldu?"

-"Annemin yanında adam var?"

-"Adam?"

Şansınıza o sırada saçınıza dokunan Asaf artık hiç şanslı olmayacaktı. Babasından önce koşan oğlunuz adamın dibine girmiş, bacağına küçük yumruklarını geçirmiş üzeri bir de ısırmıştı. Siz oğlunuzu tutup çekerken sevgiliniz gelmiş, adama yumruğu geçirmişti.
Bu sefer siz Doğan'ın önüne geçerken oğlunuz ayaklanmış, banka çıkıp adamın saçlarına asılmıştı.

-"Sen kimsin dokunuyorsun lan hanımımın saçına! Hayırdır amına koduğum!"

-"Piç!"

Oğlunuzun ettiği küfürle daha büyük bir şok geçirmiştiniz. Sonunda ikisinide eve götürüp koltukta karşınıza almıştınız, büyük bir azar geldiğini anlayan ikili birlik olmuştu.

-"Doğan çocuğa neler öğretiyorsun sen!"

-"Aşkım adam... Bi' dakika sen bana adamı savunmuyor musun?"

-"Tabii ki savunmuyorum! Ben zaten adamın elini itmiştim! Önemli olan oğlumun ve senin davranışın!"

-"Ne yapsaydık, izlese miydik!"

-"Çocuk 4 yaşında!"

-"Çocuk adama piç dedi! Bacağını ısırdı!"

-"Bi' de vurdum! Böyle vurdum!"

Küçük yumruklarıyla nasıl vurduğunu gösteren oğlunuz o kadar tatlıydı ki daha fazla kızgın kalamamıştınız.

-"Söz verin, bir daha böyle yapmak yok."

-"Söz!"

-"Söz!"

Ve sözlerini tutmadılar. Klasik Tarda erkekleri.

___________________________________________

by Ateş

hanımefendi, motive kurgusunun 1.9 bölümünün bir paragrafından esinlenilmiştir. o kurguyu da okumanız şiddetle tavsiye olunur. yazarımızın hesabı zainsoldier

rapper's one-shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin