Bu bölüm kitaptan ayrı bir kişiye yazılmıştır. Fakat bölümdeki adama hayranım, o yüzden sizin içinde bir problem yaratmayacağına inanıyorum.___________________________________________
fotoğraf çekimi
Cesur'la o Savana ekibine girdiğinizde tanışmıştınız. Bir süredir şunu yapalım şunu edelim diye konuşuyordunuz. En sonunda denk gelmiştiniz, Cesur'un çekiminde modellik yapacaktın.
Cesur'un stüdyosuna gittin. Seni samimiyetle karşıladı ve ekibiyle tanıştırdı. Kahvelerinizle çekim alanına gittiniz.
-"Peki, bugün moralin nasıl?"
-"Bunu çekim için mi soruyorsun?"
-"Hem öyle hem de seni merak ettiğim için diyelim. Biraz depresif bir dönemdeydin sanki."
-"Eski eskide kaldı. Şuan bomba gibiyim."
-"Güzel, o zaman ben senden bir fotoğrafçı olarak beklentimi dile getirebilirim."
-"Buyrunuz."
-"Öncelikle senden çok yüksek dişil enerji alıyorum ve bunu kadınlığını ortaya çıkarmadan göstermek istiyorum. Soft feminen kullanabiliriz, istersen maskülenin içinden feminen çıkarabiliriz. Ne diyorsun?"
O enerjinin ne kadar cezbedici olduğunun farkındaydın. Bunu daha çok Cesur için söylüyordun çünkü ikinizinde bakışları birbiri için oldukça çekiciydi.
-"Şöyle yapabiliriz, erkeğe adanmış düz şeylerin içerisinden renkli feminenlik çıkarabiliriz."
-"Aklımızda benzer şeyler mi var?"
-"Kesinlikle."
Makyajın yapıldı, kostümün hazırlandı. Stüdyoya bir araba motifi yerleştirildi. En güzel kısma geldiniz. Boya. Siz arabanın üzerinde otururken üzerinizdeki boya kapsülleri patlayacak ve sanki göğsünüzden renkler çıkıyor gibi görünecekti.
3. 2. 1. Motor!
O kadar iyi bir çekim çıkardınız ki yayınlandıktan sonra piyasayı yıkacaktı. Cesur kamerasını bırakıp yanına geldi. Omzundaki havluyla üzerindeki boyayı temizledi. Bakışlarındaki hissi tanıyordun. Hayranlık ve kesinlikle yüksek ateş.
-"Harika iş çıkardın, bu kadar iyisini beklemiyordum."
Elini samimiyetle omzuna koydun.
-"Mesleğinde en iyi olan iki kişi. Businessbuddy diyelim biz buna."
-"Sanmıyorum, bence dostluk bizim kavramımız için az kalıyor."
-"Hm, ne var aklında?"
-"Biz, izninle biz kullanıyorum, partner, eş, çift kavramlarını kullansak nasıl olur?"
-"Pekala. Bunu konuşacağımız bir date istiyorum, belki sadece ikimizin olduğu bir yerde. Davetimi kabul eder misin?"
-"Seve seve madam."
___________________________________________
by Ateş
Nasıl?