organize⁶⁸

581 30 11
                                    

Konserdeydin,  gerilmiştin. Eve biraz geç kalmıştın. Sen tam abinden gelen aramayı açacakken omzuna gelen baskıyla neredeyse yere düşüyordun. Yanına düşen Furkan'ı tutmuş, ikinizin de düşmesini engellemiştin. Acıyan omzunu tutmuştun.

-"Ah!"

-"İyi misin?"

-"Sen iyi misin asıl?"

-"İyiyim ben. Omzuna düştüm ya! Arkadaşlar, yardımcı olalım."

Sen gelen fırsata hayır dememiş, görevliler ile arka tarafa geçmiştin. Omzundaki hafif çürük dışında bir sorun yoktu. Son şarkıyı söyleyen Furkan yanına koşmuştu.

-"Bir sorun var mı?"

-"Yok yok. Asıl senin bileğin falan iyi mi?"

-"İyi, ben sana tutundum direkt, düşmedim bile."

-"Ünlü düşmesi bu olsa gerek."

Başta cahil bir bakış atan Furkan sonrasında ancak anlayabilmişti espriyi.

-"Fotoğraf çekebilir miyim? Yani sorun olmazsa, biraz ayıp oldu pardon."

-"Saçmalama amına koyayım, gel."

Kolunu beline koyan Furkanla heyecanlanmış, telefonu zor bulmuştun. Birkaç poz alırken Furkanla saçma sapan pozlar vermiştiniz.

-"40 yıllık dost pozu oldu bunlar ya."

-"Olsun amına koyayım. Kullanıcı adını ver bende atayım storyime."

Kullanıcı adını verdikten sonra storysine atmakla kalmamış, üzerine birde takibe almıştı.

-"Kanki mi olduk be?"

-"Olamaz mıyız?"

-"Estağfurullah, çok isterim."

-"O zaman bir ara görüşüyoruz."

-"Tamamdır, güzel."

-"Bencede."

Gülüşmüş ardından Furkan seni uğurlamıştı.

___________________________________________

by Ateş

Benden hızlısı mezarda. elif_212

rapper's one-shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin