motive⁸⁶

269 20 2
                                    

first date

Tolga'yla anlaşmanız üzerine seni işten almaya gelmişti. Sen zar zor kendini Tolga'nın yanına atmıştın.

-"Çok mu yoruldun ya?"
-"Hayır desem inanır mısın?"

Sana gülen Tolga arkasından sarılmıştı.

-"Git gide güzelleşiyor musun sen?"
-"Ya, valla yetişemiyorum iltifatlarına!"

Gülüşmeniz ardından anlaştığınız kafeye gelmiştiniz. Sizin konseptini merak ettiğiniz bir kafeye girdiniz. Tolga etraftaki oyuncak ayıları gördüğünde yüzünde beliren ifadeye kahkaha atmıştınız.

Boş bir masaya geçtiniz. Yanınızdaki sandalyedeki boyunuz kadar oyuncak ayıyı kucağınıza aldınız.

-"Çok şirin değil mi?"
-"Sen istesen ben evi doldururdum peluşla."
-"Gerçekten mi?"
-"Hm hm. Aç mısın?"
-"Sen?"
-"Ben sana sordum."
-"First datete şey olmaz mı?"
-"Saçmalama nolur, benim yanımda keyfince takılabilirsin."

Tolga ayıcık fikrini kafaya yazdıktan sonra siparişleri verdiniz. Sen heyecanlı heyecanlı gününü anlatırken Tolga gözünün içine bakıyordu.

-"Ne?"
-"Ne ne?"
-"Niye öyle bakıyorsun?"
-"Gözlerinin içi parlıyor. Kuzey ışıkları gibi."
-"Şarkı geliyor."
-"Ne?"
-"Nakarat yazdın."
-"Gözlerine daha neler yazabilirim, bilsen."

Sen utanıp gözlerini ondan kaçırdığında sana gülümsemesiyle karşılık vermişti. Aklında kendi kendine seni överken senin ona sorularını kaçırıyor, konuşmana odaklanamıyordu.

___________________________________________

by Erdm

Taslaklarda Savana Vibes isimli başka bir one shot  kitabım vardı. Onun bölümlerini buraya taşıyorum.

rapper's one-shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin