stabil¹⁷

677 36 27
                                    

sevgilinizi arkadaşlarınızla tanıştırıyorsunuz

Masaya oturduğundan beri Dağra'nın gergin olduğunu hissediyordurdunuz. İki yakın arkadaşınız vardı, İlayda ve Yiğit. Fazlasıyla yakındınız, yaklaşık 3 senelik bi' arkadaşlığınız vardı.

Yiğit ve Dağra sizin bakış açınızdan gayet rahat sohbet ediyorlardı, en azından siz böyle düşünüyordunuz. Dağra ise Yiğit'in ona sürekli laf çarpıttığını hissediyordu, alttan alttan size karşı onu bir yavşaklık testine sokuyordu.

Bir süre sonra, muhabbet artık tamamıyla dördünüz arasında dönmeye başladığında Yiğit size telefonundan çektiği bir videoyu göstermek için yanına çağırdı. İlk teması belinize kurması Dağra'yı rahatsız etti. Fakat dağ ayısı gibi görünmemek adına sustu. İkinci hareket sizin omzunuza geldiğinde, gevşek bir kahkaha işittiğinde ve yavşak bir muhabbetle sonuçlandığında Dağra Yiğit'in kolunu yakalayıp onu kendine çekmişti.

-"Hayırdır amına koyayım!"

Siz ve arkadaşlarınız Dağra'ya anlamaz gözlerle bakarken Dağra çoktan ayağa kalkmıştı.

-"Piç, deminden beri söylemediğin söz kalmadı, sustuk! Sevgilime, bak üstüne basa basa söylüyorum, "sevgilime" beni kötüledin gene sustum! Ama benim sevgilime böyle dokunamazsın, o gülen gevşek ağzını da sikerim!"

-"Hayırdır sen lan, dostumu benden mi koruyorsun?"

-"Sen kime el kol yapıyorsun yavşak!"

Bir kavga koptu, bir şekilde araya girdiniz. Dağra'yı sakinleştirdiniz. Eve götürdünüz.

Sinirle odanıza girdi Dağra. Peşinden çıktınız.

-"Çık dışarı sanada parlarım."

-"Özür dilerim."

-"Güzelim çıkar mısın?"

Siz ona sarıldığınızda ilk tepkisi sizi kendisinden ayırmaya çalışmaktı. Sonrasında sizin ona sımsıkı sarılan kollarınıza kendini teslim etti. Saçlarınızı öpüp başınızı okşadı.

-"Ben özür dilerim, n'apayım kıskanıyorum."

-"Hayır sen haklısın, ben özür dilerim. Yiğit'e farklı gözle bakamadığım için o şekilde görmedim."

-"Tamam, problem yok. Ya da var ama senlik bi problem değil. Ama bir daha Yiğit ismini senin ağzından duymak istemiyorum, yoksa sen benim ağzımdan istemediğin şeyler duymaya başlayacaksın."

Siz kollarınızı ondan ayırdığınızda bir süre duraksadı.

-"Sen cadı falan mısın?"

-"Ne?"

-"Az önce sinirden kuduruyordum, kokunu duydum, sustum."

Güldünüz, sizin bi' gülüşünüzle Dağra'nın gözlerinin içi güldü. Hep böyle olurdu, sizin bi' gülüşünüz onun için ilaçtı.

___________________________________________

by Ateş

Farklı bir rapçi yazıp sonrasında tekrar Stabil bölümü yayınlamak istiyorum çünkü aklımda bir kurgu fikri daha var, stabil¹⁹ shotundan önce hangi rapçi gelsin?

rapper's one-shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin