gıcık kartal
Nehir odasında, kendini bilgisayarının başından kaldırmış, biraz motivasyonu yükselsin diye dışarı çıkmak istiyordu. Aşırı fanatik diğer bir arkadaşını Fenerbahçe forması giymesi çıldırtırdı. Bunu görmekten oldukça keyif aldığı için her yanına gittiğinde Fener formasıyla giderdi.
Dolabında Fenerbahçe formaları yerine Beşiktaş formaları gördüğünde bir bokun döndüğünü anlamıştı.-"Sevgilim!"
-"Efendim bebeğim?"
-"Benim formalarımı görmüş olabilir misin?"Odaya gelen Tolga Beşiktaş formalarını işaret etmişti.
-"Burdalar işte."
-"Tolga!"
-"Maç var, giy gel izleyelim."
-"Ya! Formalarım nerde!"Nehir deli gibi etrafı aramaya başladığında Tolga yatağa oturmuş, telefonuyla ilgileniyordu. Odaya elinde Eylül'ün hediyesi sağlam, Amerikan beyzbol sopası ile dönen Nehir'den yeterli derece de korkmuştu Tolga.
-"Ow ow ow! Tamam şampiyon!"
-"Bak, formaları getir, yoksa önce bununla kemiklerini kırar sonra sallamayla doğrarım!"
-"Bir daha Eylül'le görüşmesen çok iyi olur!"
-"Söyle!"
-"Tamam! Tamam, kanepenin yastıklarının altında!"
-"Ya! Hepsi kırışmıştır şimdi onların!"
-"Tipleri de pek güzel sayılmaz ama..."
-"Tolga!"
-"He!"Nehir gidip formaları almış, Tolga'nın üzerine atmıştı.
-"Hepsini ütüleyeceksin."
-"Yok, teşekkürler."
-"Valla ısırırım."
-"Gerçekten mi?"Tolga'nın ses tonundaki kahpeliği anlayan Nehir yavaştan uzaklaşıp formalarını yerine asmaya gitmişti.
-"Sinirliyken ne kadar çekici olduğunun farkında mısın?"
-"Az önce seni dövecektim Tolga."
-"Bir de Beşiktaş formasıyla görsem o kadar güzel olursun ki..."
-"Böyle güzel değilim yani!"
-"Ya, hayır öyle birşey mi dedim ben!"Tolga'yı itip firar olan Nehir'in arkasından öylece kalmıştı Tolga.
-"Ya böyle yapılmaz ki ama! Gelir misin iki dakika!"
-"Sus, git, pis!"___________________________________________
by Erdm