vlogger'sın - shot²- uzi
Sevgilinle bir gün boyunca ebeveyn olduğunuz bir video çekicektiniz. Ağabeyinin çocuğuna bakma kararı almıştınız. Çıkmadan önce peşinden gelen Utku'ya baktın. Resmen götü göbeği salmış, pazar günü ailesiyle pikniğe giden baba kombini yapmıştı.
Siz bununla dalga geçerken, Utku'da burukluğunu yaşarken çocuğu almaya gittiniz. Utku çocuğu gördüğünde sizi unutmuştu, çocukla aşk yaşıyordu.-"Bu sana çok benziyor la!"
-"Abimin kızı, ondan olabilir mi aşkım?"
-"Bende istiyom'."
-"Neden olmasın?"
-"Şaka?"
-"Yoo, bi' 10 sene sonra neden olmasın yani, dimi?"
Utku'nun kızgın bakışlarıyla bir süre baş başa kaldın. Sonrasında Utku yiğenini bir kuzen istemeye ikna etmeye çalıştı.
-"Ülkü şimdi senin halana benzeyecek bir kuzenin olmasın mı?"
-"Olmajın mı?"
-"Dimi aşkım! Söyle halaya de ki yapın olsun."
-"Hala, yapın!"
-"Utku, abimi ararsam buraya damlaması 10 dakika falan sürer."
-"Emir büyük yerden, benim bi' alakam yok."
Minik bir kavgadan ve Ülkü'nün eniştesini sana savunmasından sonra ilk durağınız kıyafet alışverişiydi. Utku ve kucağındaki ülkü mağazadaki tüm elbiseleri kucaklarına toplamış sana doğru geliyorlardı. Şaşkın gözlerle onlara baktığında Utku'nun yüzündeki mutluluk görmeye değerdi.
-"Bak hala, Utku bana pembe aldı."
-"Aşkım o kırmızı."
-"Hayır, pembe."
-"Tamam pembe."
Ülkü'yü senin kucağına verdi, beraber onlarca kıyafetle deneme kabinine gittiniz. Sen Ülkü'yü giydirip çıkardığında Ülke'ye hayranlıkla bakıyor, Ülkü'nün hoşuna gidecek her iltifatı kullanıyordu. En sonunda Utku'nun elinde kıyafet poşetleri ve senin kucağında mutlu bir kız çocuğu vardı.
İkinci durağınız bir restorandı. İşte bu sizin için gerçek bir kavga sebebiydi.
-"Aşkım çocuk evde zaten askeri tertiple yaşıyor! Bırak hamburger yesin birşey yesin!"
-"Hayır Utku, abim kızına çok iyi bakıyor ve her istediğini uygunsa yerine getiriyor. Sebze yemeği yemesi daha sağlıklı."
-"Hayır abin bok gibi bir baba! Ben şu kızın bir kere fast-food yediğini görmedim!"
-"Kız 5 yaşında ve fast-foodu bile en sağlıklı şekilde tüketiyor! Bir kez daha abime hakaret edersen!"
Ülkü'nün "Ben makarna istiyorum!" demesiyle kavganız sonlanmıştı. Kızın istediği yemeği sipariş ettiniz. Fakat Utku'nun kaçamak yaparak kendi yemeğinden Ülkü'ye yedirdiğini gördün, eline çatalı batırıp olaya müdahale ettin.
-"Ah!"
-"Bırak çocuk istediği yemeği yesin."
-"Ya cane bi bırak yakamızı be!"
-"Utku, üşenmem ayağımdaki sandaleti çıkartır senin ağzına sokarım."
-"Yanlız, ayaklar kaç numaraydı?"
Bu iğrenç espriyle videoyu kapattınız. 2-3 saat kayıt almanıza rağmen sadece 15 dakikalık bir video çıkarmıştınız. Sevgiliniz sağolsun.
Video youtube platformuna düştükten sonra abiniz kızını bir daha Utku'ya teslim etmedi. Hatta tarih profesörü abiniz kızına Utku'yu öyle bir aşıladı ki yiğeniniz Utku'yu her gördüğünde "gavur piç" diye bağırmaya ve ondan kaçmaya başlamıştı.
___________________________________________
by Ateş
Bilmiyorum, olsun. Kitabın en uzun kurgusu bu arada. Gurur duydum.
reckolandvenus buyrun kudurduğunuz bölüm.