-"Ben seni sevmekten başka sana naptım amına koyayım!"
-"Hakan bağırma! İnsanlar bize bakıyor!"
-"Umrumda mı! Bir kere de kaçma lan!"Sokağın ortasında seni yakalamıştı Hakan.
-"Furkan'ı çağırmadan git hadi."
-"Efendim?"Hakan'la ilişkinizin bitme sebebi biraz olsa da Furkan'dı. Sana Hakan'dan daha iyi gelmişti, en yakın arkadaşı olduğu için sürekli yan yana kalırdınız. Hakan beklemiyordu böyle bir kahpeliği. Senin söylemenle anlık bir şok geçirmişti.
-"Siz, nesiniz lan? Siz demek bile yakışmıyor, n'apıyorsunuz siz amına koyayım!"
-"Çıkıyoruz Hakan! Dostun beni senden daha çok sevdi! Koydu mu sana, çok pardon beyim!"Hakan üzerine yürüdüğünde gerilemek durumunda kalmıştın.
-"Kahpelik değil de ne bu? Ha, seni benden daha çok kimse sevemez amına koyayım, o sevgiyi de sen kabul etmiyorsun."
Furkan'ın arabası yanınızda durduğunda Hakan seni bırakıp arabadan inen Furkan'ın üzerine koşmuştu. Furkan indiği gibi yumruğunu yüzüne geçiren Hakan sinirini alamayıp Furkan'ın yakasına da yapışmıştı.
-"Ben sana en sevdiğimi emanet ettim piç! Bu muydu benim hakkım amına koyduğum!"
İkinci yumruğu geçireceği zaman bileğini yakalamıştı Furkan.
-"Bir dostlukta böyle bitermiş Hako. Benim utanacak hiçbir şeyim yok. Yakında bir bebeğimiz de olacak. Herşey sensiz harika. Zaten senin sikik kafan o kızı sadece üzmeye işledi. Şükür ki bitti. İlerle şimdi."
Bebek kelimesini duyduğunda kal gelmişti Hakan'a. Güzeliyle kurduğu hayaller şimdi dostunun hayatıydı.
-"Yaşattığınızı yaşamadan ölmeyin."
Tek yapabildiği, siktir olup gitmekti.
Furkan ve sen mi? Baya mutlu oldunuz, hamile kalman tabii bir hataydı. Fakat Hakan'la zaten bitirmek istediğin dönemde olmuştu ve sizi bir yapan sizin açınızdan gayet güzel bir detaydı. Hakan'ın bedduası ne boka yaradı, bilemem.___________________________________________
by Dogan
Bitti. Sizinle değil merak etmeyin.