Sabah Mücahit'in hazırlanmasına uyanmıştın. Gözlerini açıp, odanızda dolanan sevgilinize baktınız.
-"Mücahit?"
Sevgilin sana dönmüştü. Gülümseyip yanına gelmiş, yatakta yamacınıza oturmuştu. Saçlarını okşamış, eğilip dudaklarını öpmüştü.
-"Günaydın yavrum. Ben mi uyandırdım?"
Gözlerini ovuşturdun. Başını olumsuz anlamda sallayıp ona arkanı döndün.
-"Ağrın mı var balım?"
Sağ elini karnına koymuştu Mücahit. Ovmaya başlamıştı karnını. Sıcak eli ağrına iyi geldiğinde ellerini onun ellerinin üzerine koymuş, daha çok bastırmıştın karnına.
-"Kalayım mı biraz daha seninle?"
Sen başını salladığında bedeninin yanına uzanmış, seni göğsüne doğru çekmişti.
Bir süre yanında uzanmış, karnını ovmuştu. Ellerinin sihirli olduğunu düşünmüştün. Karnındaki ağrı kaybolurken, yüzünde bir gülümseme belirmişti.-"Aşkım."
-"Efendim birtanem?"
-"Sıcak."Mücahit kahkaha atmıştı. Havanın 40 derece olduğunu unutmuş, ahtapot gibi sarmıştı kollarını etrafına.
-"Özür dilerim yavrum."
Boyun girintine kokunu soluyarak bir öpücük bırakmıştı. Sen mırıldanarak kıpırdandın. Mücahit yataktan kalktı, aynanın karşısına geçti.
-"Nereye gidiyorsun?"
-"Konser yavrum. Cüzdanımı versene bana çekmeceden."Sen çekmeceye uzanmıştın. Mücahit'in cüzdanını almış, anlık bir merakla içini açmıştın. Kimliğini gördüğünde çekip bakmıştın.
-"Mücahit?"
-"Efendim yavrum?"
-"Seni gerçek ismin Mücahit değil mi!"Sen kaşlarını kaldırıp Mücahit'e baktığında Mücahit sana dönmüştü.
-"Yavrum ailemin söylediği başka, kimlik başka, doğum tarihi başka..."
-"Sen mi gerçek ismini açıklamak istersin yoksa ben mi söyliyeyi'm Muhammet Nedim Doğan?"
-"Aşkım ya!"Sen kahkaha atarken Mücahit elinden cüzdanını ve kimliğini kapmıştı.
___________________________________________
by Erdm
Şöyle çerezlik bir bölüm. Buyrun efendim.