who is this man?⁷⁹

571 19 15
                                    

Daha önceki "Who Is This Man?" bölümlerini okumayanlar için hemen bilgilendirme geçiyorum. Ben isim vermeden bir rapçiye hikaye yazıyorum, sizde bu rapçinin hangi rapçi olduğunu bulmaya çalışıyorsunuz.

Bu bölümde 2 kişiye kurgu yazacağım. Kurguyu attığımda eğer 2'den fazla doğru cevap görürsem rastgele seçeceğim. Zamanı olmayıp sonra bakanlara kıyamıyorum. Şimdi iyi şanslar, iyi eğlenceler.

Karakter hakkında;
- Benim tilt olabileceğim bi' lavuk düşünün. Heh, işte o kişi bu. Neden yazıyorum? Kitap karakter listesini zenginleştirmek adına.
- Çalıyor, çırpıyor. Yapıyor mu? Arada.
- Yaşına veriyorum, gençliğine veriyorum ama millete sallıyor, ileri geri saçma sapan konuşuyor sonra geliyor özür diliyor.
- Genç. Baya genç.
- Esmer, dövmeli bana öpücük attııı gülümsedii. Pardon. Yakışıklı tamam ama karaktersiz.

Şimdi, hazırsanız başlıyoruz.

___________________________________________

İkinizde oldukça gergindiniz. Seni işten almaya gelmiş o sırada iş arkadaşlarına laf sokmuştu. Mevzu çıkmaya yakın onu zar zor ayırmıştın. Onu azarladığında kendini haklı çıkarmaya çalışmıştı sende tek başına eve gitmeye kalkışmıştın. Fakat buna müsaade etmemişti.

-"Önüme sürekli aynı mevzuyu sunuyorsun! Ben senin yüzüne hiç hatalarını vurdum mu!"
-"Bu ilişkide hata yapan taraf ben değilim sensin!"
-"Ben miyim? Ne yapayım lan sana da benden nefret ediyorsun!"
-"Durdur arabayı!"
-"Saçmalama amına koyayım!"
-"Dur!"

Sağa çektiğinde arabadan inmiştin. Arkandan inip peşinden koşmuştu.

-"Sakın, git!"
-"Konuşalım, böyle bir yere varamayız ki amına koyayım!"
-"Sürekli ben seni mi tutuca'm! Sürekli agresifsin!"
-"Beni ben yapan saldırganlığım!"
-"Ergensin!"
-"Aşığım da."
-"Yanında hep başka kızlar varken sen bana mı aşıksın? Ben hala beni sevdiğine emin olamıyorum."
-"Beni kıskanıyorsun."
-"Alakası yok."
-"Yalan! Hadi itiraf et."
-"Götün kalkmasın."

Bunu söylediğinde cilveli bir kadın gibi kalçasını sağa atmıştı.

-"Geliyor Ajdar..."
-"Nane nane nane!"
-"Rezil oluca'z, yürü!"

Siz onu rezil olmamak için arabaya sürüklemiştiniz.

___________________________________________

by Dogan

VUTTUTUTU yapabiliyor. Ahahhaha.

Güncelleme: Doğru cevap Jeff Redd'di. Umarım beğenmişsinizdir.

rapper's one-shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin