pango³³

509 30 43
                                    

Yine Deniz'ide kattığı bir haftalık vlog çekiyordu Belis. Yatakta dönüp duruyordu. Onun ciddili video açıklamasına uyanmıştı Deniz. Belis'in elindeki kamerayı kaptı, kenara koydu.

-"Ya Deniz! Tam açılış yapıyordum."

-"Videoda o bölüm olmayacak zaten."

-"Neden?"

-"Günün en güzel olduğun anını kendime saklamak istiyorum. Başkalarıyla paylaşmak değil."

Her romantik cümlede dili tutulan Belis yine aynısını yaşamıştı.

Yatakta geçen küçük cilveleşmeler sonrasında sonunda yataktan kalkıp mutfağa geçebilmişlerdi. Deniz büyük bir centilmeklikle kahvaltıyı hazırlarken Belis elindeki kamerayla onu rahat bırakmıyor, her açıdan onu çekiyordu.

Deniz bir çocuğa bakar gibi onunla uğraşırken, bir de işiyle uğraşıyordu. En sonunda dayanamayacak kıvama gelmiş olacak ki Belis'i havaya kaldırmış ve mutfak tezgahına oturtmuştu.

Belis itiraz edeceği sırada ağzına reçelli ekmeği tıkan Deniz elbette büyük bir başarı elde etmişti.

Kahvaltıları bitmişti. Deniz'in off-day'ini fırsat bilmişti Belis. Gitmiş koca ses bombasını salona getirmiş, 10mg oyun havası remixini açmış, Deniz'ide ayağa kaldırmıştı. Deniz karşısında oynayan kıza gülmüş, becerebildiği kadar eşlik etmeye çalışmıştı.

-"Aşkım öyle değil, kaldırsana kollarını!"

-"Bebeğim benim, ne bilirim ben oynamayı."

Oflayan Belis'i kaldırmış, koltuğa düşürmüştü.

-"Ya!"

-"Beceremiyorum demek he!"

-"Onu sen dedin!"

Deniz'in gıdıklamasına karşın kahkahalar atan Belis en sonunda nefes nefese kalmış, pes etmişti.

-"Tamam, tamam! Özür dilerim!"

Kazanan Deniz kendini koltukta Belis'in yanına atmıştı. O sırada anca fark edebilmişti onları çeken kamerayı.

-"Yeter ama ya!"

-"Kamerayı alan sensin!"

-"Almaz olaydım demek istemiyorum ama öyle gibi oldu!"

Gülme sırası Belis'e geçmişti bu sefer. Fanların sürekli sakin bulduğu ve savunduğu kişi Deniz'di. Fakat bu vlogda durumlar tersine dönecekti.

Belis günün gecesi videoyu internete yüklemiş, Deniz kendi haline utanıp sabah yataktan bile çıkmamıştı.

Ve sonuçta, Belis 1, Deniz 0.

___________________________________________

by Ateş

Cilveleşme yazayım dedim, başaramadım. Böylesi de hoşuna gider umarım. kayipbalikbelo_

rapper's one-shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin