vlogger'sın - shot¹ - organize
Sevgilinizle klasik tarifler yapacağınız bir yemek videou çekiyordunuz. Fakat sevgilin gram yemek işinden anlamazdı ve işler bu yüzden sarpa sarıyordu.
-"Ah!"
-"Noldu!"
-"Elimi bıçakladım!"
-"Furkan, naptın ya!"
Sevgilinizin eline bakarken gözünüze kenardaki havuçlar çarptı.
-"Furkan?"
-"He?"
-"Sen bu havuçları soymadan mı doğradın?"
-"Soymam mı gerekiyordu?"
-"Ya Furkan!"
-"Aşkım ne bileyim! Kabuğu yok gibiydi!"
Gidip önce sevgilizin eline yara bandı bulup getirdiniz. Sonrasında Furkan'a kapıyı gösterdiniz.
-"Çık hadi Furkan, olmayacak seninle bu iş."
-"Tatlıyı çok güzel yaptım ama!"
-"Sadece kremasını çırptın, onu da döktün."
-"Öğrencinin elinden kalemini alırsan öğrenci yazmayı nasıl öğrensin?"
-"Furkan, menemen yapamayan adamsın. 22 yaşına gelmişsin. Ben sana ne öğreteyim?"
-"Şimdi sen bana öğrenmemek değil bilmemek ayıp mı diyorsun?"
-"Aynen öyle."
Hala gitmemişti. Kenardan tahta kaşık alıp sırtına vurdunuz.
-"Çık hadi çık!"
-"Ya aşkım, ama o zaman sosun dibini vermezsin ki!"
-"Rüyanda görürsün! Çık git be adam!"
-"Geri dönücem amına koyayım!"
Tahta kaşıkla döverek çıkarttınız mutfaktan Furkan'ı. Siz mutfakta yemek yaparken size şarkı göndermesi yapmıştı, "Son pişmanlık neye yarar?" şeklinde.
Videoyu "Sevgilimle nasıl yemek yapamadık?" ismiyle yüklediğinizi gördüğünde size kendini kanıtlamak için siz evde yokken yemek yapmayı denemişti. Fakat mutfaktan 2 yanık tava ve 1 kırık spatula ile ayrılmıştı.
___________________________________________
by Ateş
Bugün benden başka bölüm beklemeyin, moralim sik gibi. Kötü yazdım, farkındayım. En fazla cesxc bölümünü atarım o da okumak isterseniz.