uzi⁴⁴

745 29 19
                                    

-"Utku bi' öylesin bi' böyle! Hangisi benim muhattabım ya!"

-"Niye dinlemi'n beni? Niye bu kadar kızgınsın?"

-"Söylediklerine artık güvenmiyorum ki!"

-"Ne?"

Stresle saçlarını karıştırdın. İçinden geçenleri dile vurmak çok zordu.

-"Kim dolduruyor seni?"

-"Kimse Utku."

-"Kes yalan söylemeyi! Sen benim sözüme güvenmiyorsun, başkasının dolduruşuna geliyorsun ve bana mı bi' öylesin bi' böyle diyorsun!"

-"Ya sürekli kıskançlık kavgasının içine düşüyoruz! Adamın tekiyle göz göze geldim diye kavga "çıkardınız"! Üzerine üstlük tek te kavga etmiyorsun! Olaya Doğan abiyi de katıyorsun!"

-"Ben mi katıyorum! Lan Doğan duramıyor ki amına koyayım! Ben de duramıyo'm!"

-"Utku, beni rezil ediyorsun! Orada benim koskoca profesörlerim vardı ya!"

Utku sadece "Beni rezil ediyorsun." cümlene takılmıştı o sıra. Yüzündeki hayal kırıklığı ifadesini fark ettin. Çok sürmeden evden çıktı. Kavganıza daha fazla devam etmediniz.

*****

Gecenin bir yarısı arkadaşının aramasına uyanmıştın. O sırada kapı açıldığını, Utku'nun eve girdiğini duydun.

-"Efendim."

-"Yazgı, Utku orada mı?"

-"Evet, neden?"

-"Utku, Batın'ı vurmuş."

-"Ha?"

Utku'nun elinden çekip aldı telefonu. Telefonun arkasında arkadaşının seslenmelerini duydun, onun yüzüne kapattı Utku telefonu. Bir kenara fırlattı. Yatakta yanına sokulurken uzaklaşmaya çalıştın.

-"Utku, n'aptın sen?"

-"Yine başkaları dolduruyor seni. Beni dinlemiyorsun, yine."

-"Anlat o zaman!"

-"Bacağından vurdum, seni doldurup benden uzaklaştırıyordu."

-"N'aptın n'aptın!"

-"Vurdum."

Yataktan kalkan bedenini tekrar yanına çekmeye çalıştı Utku. Fakat sen çoktan yataktan fırlamış ve eşyalarını toplamaya başlamıştın.

-"N'apıyorsun!"

-"Gidiyorum! Vurduğun çocuğun yanına! Bir süre görüşmeyelim, tamam?"

Sen çıkıp gittiğinde peşinden koşmuştu.

-"Beni lavuğun teki için bırakamazsın!"

-"Senin kafan iyi değil Utku! Git biraz toparlan!"

Sen motoruna atlayıp gittiğinde ilk aklına gelen peşinden gelmekti. Yapamadı, o enerji o an yoktu bedeninde.

___________________________________________

by Ateş

Kararlar alındı. Ben bırakıyorum yazmayı amk. zainsoldier

rapper's one-shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin