motive⁶⁷

661 32 5
                                    

-"Taşırdın ki."

-"Karışmasana be!"

-"Ama taşırdın!"

Sürdüğün ruja karışan abine göz devirdin. Uzun zaman sonra iki kardeş vakit geçirme fırsatı buluyordunuz. Sizi yemeğe çıkarmaya, ardından bi' hafta sonu tatiline geçmeye sözleşmiştiniz.

-"Herşeyin tamam mı?"

-"Tamam da karıştırmasana valizimi!"

-"Bu ney?"

-"Düzleştirici."

-"Bu ney?"

-"Bozma düzenimi!"

Kahkaha atmış, eşyaları yerlerine bırakıp senin yanaklarını sıkmıştı.

-"Sinirlenince aynı bebek oluyorsun."

*****

Kapın abin tarafından açılmış, özenle indirilmiş, sana uzatılan kola girmiştin. Mekana öyle bir havayla girdin ki şuan kendi karşında olsaydın bayılabilirdin.
Yerinize geçtiniz, yine abiniz tarafından sandalyeniz çekildi ve masaya oturdunuz.

-"Bunları yapıyorum çünkü bunları normalleştirmelisin. Bir erkek sana bu tavırları sergilediğinde boşuna tutulma diye."

-"Bundan artık bir boyfriendim olabileceğini mi anlamayalım?"

-"Hayır."

-"Neden ya!"

-"Küçüksün daha."

-"Abi 16 yaşındayım!"

-"Küçüksün işte, sus."

-"Sen benim yaşımda neler yapıyordun be!"

-"Bu erkek arkadaş yapabileceğin anlamına gelmiyor."

-"Banane, yap'çam."

-"Deşerim o çocuğu."

-"Bok deşersin."

Tatlı mı bilinmez ama küçük atışmanız ardından siparişlerinizi vermiştiniz. Garson gittiği anda abiniz gülmeye başlamıştı.

-"Ne oldu?"

-"Trifle diyeceğine trifel dedin!"

Sen kahkaha atan abinin omzuna vurmuş sonrasında kollarını önünde bağlamıştın.

-"Tamam tamam, özür dilerim."

-"İnsanlar telafuz hastası yapabilir. Anamın karnından İngiliz doğmadım."

-"Valla özür dilerim."

Elini öpen abine daha fazla dayanamamış, barışmıştınız.

-"Bu arada ben sana birşey aldım."

-"Ne aldın?"

-"Kabul etmeme gibi bir lüksün yok öncelikle."

Üzerinde romantik albümünün yıldızı olan bileklikleri çıkarmıştı abin. Kutuyu açtığı gibi heyecanla ellerini yüzüne kapattın.

-"Çift bileklik!"

-"Beğendin mi?"

Bileğini hemen ona uzattın. Bir eşini sana takarken diğerini kendi bileğine takmıştı.

-"Romantik albümü ikimiz içinde madem çok değerliydi, böyle bir hatırası olsun istedim."

-"Çok teşekkür ederim abi, hayatımda aldığım en değerli hediye."

Sen kalkıp ona sarıldın. Sadece bu anında değil, Tolga her anında seni mutlu etmeye çalışacaktı. Dünya umrunda değildi zaten, abin vardı arkanda.

 Dünya umrunda değildi zaten, abin vardı arkanda

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

___________________________________________

by Ateş

rapper's one-shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin