kalem atmaca
Sen tiktokta gördüğün oyunu oynayıp kayda almak isyemiştin. Yuşa'yı da buna alet ederek onu bir şekilde ikna etmiş, oflaya puflaya kameranın karşısına, yere oturtmuştun. Kalemleri önünüze koyup yanına oturdun.
-"Ben başlıyorum."
-"Başla başla başımın belası."Sen gülümseyip bir kalem almıştın.
-"Eğer bu kalem bardağa girerse beni ailenle tanıştıracaksın."
Yuşa kaşlarını kaldırıp sana bakmıştı. Sen kalemi bardağa doğru fırlatmıştın fakat tutturamamıştın.
-"Aşkım sen beni buraya çıkarların için mi otutturdun ya? Ben böyle birşey yok kabul etmedim."
Yuşa ellerini havaya kaldırıp itiraz ettiğinde güldün.
-"Aşkım oyun işte ya! Sıra sende."
-"He, bende yedim. Hadi öyle olsun. Ne diyi'm... Eğer bu kalem girerse Kurtlar Vadisi'ne başlıyoruz. "Beraber"."Yuşa kalemi fırlatmış, tekte bardağı tutturmuştu.
-"Hayır ya!"
-"Aa ben bilmem, oyunbozanlık yapma bayan kişisi."
-"Bayan kişisi mi?"
-"He."Sen iç çektiğinde Yuşa gülmüştü.
-"Neyse. Eğer bu kalem bardağa girerse... bana Estée Lauder cilt bakım seti alıyorsun."
-"Yok ebenin..."Sen kalemi atmış ve bardağı tutturmuştun. Sen sevinçle kahkaha atarken Yuşa derin düşüncelere dalmış gibiydi.
-"N'oldu aşkım ya? Üzüldün mü?"
-"Yok yavrum, kimleri gasp etsem de o parayı çıkarsam diye düşünüyorum..."
-"Uğraşma direkt Batuflex'ten çal."
-"Kullanıyor mu lan o?"
-"He valla."
-"Nonoş..."Bu sefer Yuşa bir kalem almıştı.
-"Eğer bu kalem bardağa girerse yarın halısahaya giderim gece de geç gelirim."
-"Ha?"
-"Öyle!"Kalemi fırlatmıştı Yuşa. Fakat bardağa giren kalem sekip geri çıkmıştı.
-"Lan beddua mı ettin amına koyayım!"
-"Ben birşey yapmadım. İlahi adalet."Sen gülmüş, kalemi atmak için elini kaldırmıştın.
-"Eğer bu kalem bardağa girerse bu yaz kızlarla "yanlız başımıza" çeşmeye tatile gidiyoruz."
Kalemi bardağa doğru fırlatmış ve bardağa girmesini beklemiştin. Fakat Yuşa kalem havadayken kaleme bir tekme geçirdiğinde, kalem yere düşmüştü.
-"Aşkım ya!"
-"İlahi adalet!"Yuşa gülerken sen kameraya uzanmış, birazdan yolacağın sevgilini milletin görmemesi için video kaydını sonlandırmıştın.
___________________________________________
by Erdm