-"Bebeğim ben sana kızmıyorum!"
-"Bir de bağırmaya mı başladın bana?"Tolga kafasını yere eğip sakinleşmeye çalıştı. Ondan habersiz kızlarla tatile çıkmıştınız. Onun ancak gece aradığında haberi olmuştu. Sen gelene kadar birşey söylememişti keyfini kaçırmamak için. Ama geldiğinde sana kızmıştı, sadece haber vermediğin için
-"Benim güzel sevgilim, beni ne kadar endişelendirdiğinden haberin var mı?"
-"Haber verdim!"
-"Oraya gidince haber verme lütfunda bulundun. Ben yapsaydım ne olurdu?"
-"Yapmıyor musun zaten Tolga?"
-"Efendim?"
-"Sürekli gece gece geç kalıyorsun, arkadaşlarlaydım diyorsun anca geldiğinde! Bir bakıyorum konser için çıkmışsın şehir dışına gidiyorsun!"
-"Ben 1 hafta uzak kaldım mı hiç!"
-"En azından benim kimle olduğumu biliyorsun!"
-"Hah, geldik mevzuya! Gene mi beni senden başkasına bakmakla suçluyorsun!"
-"Emin olamıyoruz Tolga Bey ne yapalım!"
-"Saçmalamaya başladın!"Sen Tolga'yı itmeye başlamıştın sinirle.
-"Sen herşeyi yap, ben yapamayayım! Dimi! Sen kıskan, ben kıskanmam zaten! Dimi!"
-"Sakinleşir misin!"Tolga seni kendine çekip sabitlediğinde sinirden ağlamak üzereydin.
-"Tamam mı? İyi misin bebeğim?"
-"Bebeğim deme."
-"Papatya çayı diyorlar ama..."
-"Sus!"Çekip sarılmıştı sana Tolga. Bir süre sakinleşmeni bekledi. Sonra yüzünü çevirdi kendine.
-"İyi misin?"
-"İyiyim."
-"Tamam, ben başlıyorum."
-"Hm hm."Siz her kavga ettiğinizde birbirinizden özür dilerdiniz sakinleştiğinizde. Aranızda anlaşma gibiydi bu.
-"Özür dilerim, seni bir daha endişelendirmeyeceğim."
-"Özür dilerim, bir daha habersiz gitmeyeceğim. Ama-"Öpücüğüyle susturmuştu Tolga seni.
-"Ya yapma!"
-"Neden?"
-"Şuan-"Tekrar öpmüştü Tolga. Gülmüş, başını onun göğsüne saklamıştın.
___________________________________________
by Dogan