Kızın tek gördüğü, Zhang Xuan'in yerde baygın yatan Doktor Bai Chan'a birebir benzediğiydi. Eğer onu karşı tarafın kıyafetlerini giyerken görmüş olmasaydı, Doktor Bai'nin bir ikizi olduğunu düşünebilirdi.
Daha önce kılık değiştirmeden söz edildiğini duymuştu. Ancak ona göre, bu yalnızca bir çeşit göz yanıltmacaydı. Dikkatli davrandığınız sürece, herhangi bir kılık değiştirmeyi kolayca ayırt edebilirdiniz. Ancak, karşısındaki manzara kılık değiştirme konusunda düşüncelerini paramparça etmişti.
Zhang Xuan göz açıp kapayıncaya kadar bir başka adama dönüşüvermişti. Dahası, Zhang Xuan ve gerçek Doktor Bai Chan arasında hiçbir fark göremiyordu... Bu herif bunu nasıl başarabilmişti?
Yoksa... o profesyonel bir kılık değiştirici olabilir miydi?
Efsaneye göre Orta Dokuz Yolda kılık değiştiricilik olarak bilinen son derece müthiş bir meslek bulunurdu. Birinin dövüş gücünü artırmasa bile, karşılaştıkları herhangi birini kusursuzca taklit edebilirlerdi. Bir takipten kurtulmanın en iyi yöntemi buydu.
Ancak, bu meslek çoktan tarih kayıtlarında kaybolup gitmişti. Kimse uzun süredir bir kılık değiştiriciyle karşılaşmamıştı. Mo Yu bunu yalnızca bazı ihtiyarların sohbetlerinde duymuştu. Bunca zamandır, bunun yalnızca bir efsane olduğunu düşünmüştü, ancak aslında gerçek olduğu... kimin aklına gelirdi!
Doktor, canavar eğiticisi, eczacı, usta hoca...
Bunların gencin sınırı olduğunu düşünmüştü, ancak onun bir kılık değiştirici olduğunu nereden bilebilirdi!
Tüm yaşamını tek bir mesleğe adasa bile, normal bir üstadın o meslekte ustalaşamama ihtimali vardı. Ancak, bu herif resmen her konuda yetenekliydi...
Ailen meslek ticareti falan mı yapıyor? Aksi halde daha yirmi yaşında bile değilken nasıl bu kadar çok meslekte yetenekli olabilirsin?
Dünyada böyle bir ucubenin yaşaması nasıl mümkün olabilir!
Daha önemlisi, bu herif yalnızca anormal bir deha olsa, bu kadar büyütmeye gerek olmazdı... Ancak karakteri de yetenekleri kadar sıra dışı!
Başlangıçta, bu herifin yalnızca sivri dilli olduğunu düşünmüştü. Rüyalarında bile... bu kadar haince hareket edebileceğini düşünemezdi!
Canavar Salonunda, büyük zorluklarla evcilleştirdiği vahşi canavarını çalmıştı. İşlerin daha kötü olamayacağını düşünmüştü. Ancak bu kez, Doktor Bai'yi tek yumrukla bayıltıp, tüm sorumluluğu onun kucağına atıvermişti...
Yalnızca yardım etmek için buradayım. Söyle bana, seni kızdıracak bir şey mi yaptım?
Bu sabıkayla, gelecekte doktorluk sınavına nasıl gireceğim?
Mo Yu bunu düşündüğü anda gence saldırmak istedi.
"Gidelim!"
Mo Yu'nun şaşkınlığına aldırmayan Zhang Xuan hazırlıklarını tamamlayıp büyük adımlarla Yüce Bitki Kralının malikanesine doğru ilerlemeye koyuldu.
Semavi Yolun Kılık Değiştirme Sanatı vücudundaki kas ve kemikleri istediği gibi şekillendirmesini sağlıyordu. Yalnızca görünüşü Doktor Bai Chan'a benzemiyordu, sesi de neredeyse aynıydı. Birinin onun sahte olduğunu anlaması neredeyse imkansızdı.
Zhang Xuan tam olarak bu nedenle doktor sınavına girmek yerine bir doktor kılığına girmeyi seçmişti.
Bu şekilde, Doktor Loncasını kızdırmak konusunda endişelenmesi gerekmeyecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-2.KİTAP
FantasyLOHP- 2.kitap:Saşkına Dönen Zihinler.. İsmi ile serinin devamıdır.. kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğrencisi olmadığı içi...