suçlama

345 66 0
                                    

"Ne kaybettiğinizi öğrenebilir miyim?"

Usta Liu'nun karşı tarafın yalan söylediğini anlamaması mümkün müydü? Karşı tarafın sözlerini duyduğu anda kaşları çatılmıştı.

"Bir sap değerli şifalı ot kaybettim!"

Doktor Bai Chan bu numarayı daha önce de yapmıştı ve sakin bir tonla devam etti, "Ya şimdi teslim edin, ya da hepinizi şikayet edip hapse tıktırırım!"

"Usta Liu, onun hiçbir şeyini almadım. Bana suç atıyor!"

Zhao Ya aceleyle açıkladı.

"Aynen öyle, Usta Liu. Zhao Ya'nın babası Baiyu Şehrinin efendisi ve ihtiyacı olan her şeye sahip. Bir şey çalmaya ihtiyacı yok!"

"Muallim Zhang bir eczacıdır. Zhao Ya'nın bir şifalı ot çalmasına gerek yok ki!"

Zheng Yang ve diğerleri öne çıktılar.

Birlikte bunca zaman geçirdikten sonra, doğal olarak Zhao Ya'nın karakterine kefildiler.

Bu sefil herifin malını çalması nasıl mümkün olabilirdi?

"Hm!"

Usta Liu bakışlarını adama çevirmeden önce herkesi susturmak için elini kaldırdı. "Ben Beiwu Krallığının 1 yıldızlı usta hocası Liu Ling'im! Bunlar yanımda getirdiğim öğrencilerim ve görünüşe göre bir yanlış anlaşılma söz konusu..."

Ardından, bileğinin bir hareketiyle bir usta hoca olduğunu kanıtlayan nişanı çıkarttı.

"1 yıldızlı usta hoca mı?"

Doktor Bai Chan şaşırmıştı.

Usta hocalar Tianwu Kraliyet Şehrinde son derece yüksek itibara sahiptiler ve ikisi de kendi mesleklerinde birer yıldıza sahip olduklarından basit bir doktora kıyasla çok daha üstündü.

Ancak, Tianwu Kraliyet Şehrinde gerçekten prestij sahibi olanlar 2 yıldızlı usta hocalardı.

Dahası, şehrin yerlisi olduğundan bir yabancıdan korkmuyordu. Bir usta hocaysa ne olmuş? Karşı taraf Tianwu Kraliyet Şehrinden olmadığı sürece onu susturacak on binlerce yönteme sahipti.

Aynı zamanda, diğer 1 yıldızlı doktorların son zamanlarda ona ne kadar saygılı davrandığını hatırlayınca gururu kabarıverdi. Kararmış bir yüz ifadesiyle konuştu, "Yanlış anlaşılma mı? Doktor Loncasının lideri bile bana saygıyla yaklaşır ve sen küçük öğrencine suç attığımı mı söylüyorsun?"

"Söylediğim bu değildi..."

Usta Liu karşı tarafın kimliğini göz ardı etmesini beklemiyordu ve hemen kendini açıklamaya çalıştı.

Tianxuan ve Beiwu Krallıklarında, kimse 1 yıldızlı bir usta hocayı kızdırmaya cesaret edemezdi. Ancak Tianwu gibi 1.sınıf bir krallıkta, usta hocaların itibarı o kadar ihtişamlı değildi.

Bazı güçlü klanlar kendi usta hocalarını bile yetiştirebilirdi.

Tam olarak bu nedenle, usta hoca kimliği çoğu kişiyi korkutmaya yetse de, arkası sağlam olanlar bunu çok fazla umursamazdı. Tabi ki... söz konusu kişi 2 yıldızlı bir usta hoca değilse!

Arkasında Usta Hoca Köşkü olduğu için, Usta Liu kimsenin ona bir şey yapabileceğini düşünmüyordu. Ancak, Zhao Ya ve diğerleri farklıydı.

Burada çok fazla bağlantısı yoktu ve eğer bu mesele uygun şekilde çözülmezse pek çok soruna neden olabilirdi.

Eğer karşı taraf utanmazlık etmeye kalkarsa, bir usta hoca olarak itibarını bile etkileyebilirdi.

"Eğer söylemeye çalıştığın bu değilse neydi? Öğrencin bana ait olan bir şeyi çaldı ve onu çoktan buraya kadar kovaladım. Onu boşuna mı kovaladığımı söylüyorsun?"

LOHP-2.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin