Lu Chong'un Büyük Kini

373 65 8
                                    

Zhang Xuan'in gözleri ışıldadı. Hemen bir süvari kılıcı alıp aynı saldırıyı tekrarladı.

Aynı kılıç gibi, beliren etkileyici ışık süvari kılıcından fırlayarak yerde derin bir kesik oluşturdu.

"Yüksek seviye savaş tekniklerinden derlenen bir savaş tekniğinden de bu beklenirdi! Bu iki teknik Semavi Yolun Yumruk Sanatı ve Semavi Yolun Mızrak Sanatından çok daha güçlüler!"

Zhang Xuan kılıç ve süvari kılıcı çi'lerinin güçlerinden memnun kalmıştı.

Tekniklerle ilgili anlayışını derinleştirdikten sonra, Zhang Xuan sonunda rahat bir nefes verdi ve yüzünde bir gülümseme belirdi. "Bu teknikleri sadeleştirerek Zhao Ya ve Mu Xueqing'e öğrettikten sonra, rakipleri kim olursa olsun kesinlikle galip geleceklerdir!"

Zhao Ya'nın rakibinin kim olduğu konusunda hiçbir fikri yoktu, ancak Zhao Ya'nın kaybetmesinin temel nedeninin savaş teknikleri konusundaki dezavantajı olduğunu biliyordu. Bu kılıç sanatını öğrendiği anda, rakibi ne kadar güçlü olursa olsun, karşı tarafın onun saldırılarına dayanabilmesi imkansızdı.

Zhang Xuan, Tianwu Krallığındaki hiçbir savaş tekniğinin Semavi Yolun Kütüphanesi tarafından yaratılmış bir tekniği geçemeyeceğine emindi.

Mu Xueqing'e gelince, kız hiçbir şey söylememiş olsa da, Zhang Xuan yaralarının bir dövüş kaynaklı olduğuna emindi. Bu süvari kılıcı tekniğini öğrendikten sonra, kedisini bu rakibe karşı koruyabilirdi.

...

Mu Xueqing yaşadığı malikaneye dönmüştü.

Bugün olanları hatırlayınca, her şeyin bir rüya olup olmadığından şüphelenmeden edemedi.

Muallim Liu'nun yeteneklerine kendi gözleriyle şahit olsa da, olanları hala inanılmaz buluyordu.

Yalnızca birkaç tavsiyesiyle, sınıftaki tüm öğrenciler gelişim alemlerinde seviye atlamışlardı ve vücudunda biriken hap zehri kaynaklı sorunu da çözülmüştü. Üstelik, on gün içinde Lu Chong'u Tongxuan alemi bir üstada karşı koyacak güce çıkaracağını bile iddia etmişti. Bir usta hoca bile bunları başaramazdı!

Oturma odasına girip, sırtını gerdi ve dinlenmek için kendi odasına dönmeye karar verdi. Ancak o sırada, babası yüzünde heyecanlı bir ifadeyle oturma odasına daldı.

"Qing-er, dönmüşsün! Senin için iyi haberlerim var!"

"Baba, sorun nedir?"

Babası, Eczacı Mu, durum ne olursa olsun sakinliğini koruyan biriydi. Onu böyle heyecanlandıracak ne olmuş olabilirdi?

"Senin için bir tedavi bulduk!" Eczacı Mu'nun gözleri heyecanla parıldadı.

"Bir tedavi mi?" Mu Xueqing şaşırmıştı.

Bir tedavi mi? Ölümcül bir hastalığı falan yok tu ki! 'Senin için bir tedavi buldum' da ne demekti?

"Gelişim hızını arttırmak için küçüklüğünden beri hap kullanıyorsun. Hızla güçlenmeyi başarsan bile, fiziksel bünyen ve gelişim tekniğinin doğası gereği, vücudunda önemli miktarda hap zehri toplandı ve bu yüksek alemlere ulaşmanı son derece zorlaştırıyor! Bu sorunu yalnızca geçen sene fark edebildim... ve o zaman çoktan geç kalınmıştı."

Eczacı Mu kızına özür dileyen bir bakış attı. "Travmanı çözmek için Doktor Loncasını ziyaret ettim ve sorununla ilgili olarak danıştım. Ancak... hiçbiri işe yarar bir çözüm sunamadılar! Lonca Lideri Mu Hong bile bu konuda çaresiz kaldı ve hatta sorunu Açmaz Duvarına yazdırdı..."

LOHP-2.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin