"Bu harika!"
Keyifle kıkırdayan Yuan Tao zehri hevesle kabul edip bağrına bastı.
"O halde şimdilik hoşça kalın!"
Usta Zhang orada olmadığına göre, Yüce Bitki Kralı ve Kahya Lu'nun kalmaları için bir neden yoktu. Bu nedenle vedalaşarak ayrıldılar.
İkili ayrıldıktan sonra, Zheng Yang ve diğerleri hemen Yuan Tao'ya döndüler.
"O zehri ne için istedin?"
Zehir Salonundan gelen zehirler herkesin korktuğu ve normalde dokunmak istemedikleri şeylerdi. Bu nedenle Yuan Tao'nun neden bir şişe zehir istediğini anlayamamışlardı.
"Zhao Ya, Mu Xueqing'le üç gün sonra tekrar düello yapsa bile, Muallim Liu'ya duyduğum öfkeyi dindiremiyorum. Eğer ona dersini vermezsem rahat uyuyamam!" Yuan Tao'nun gözlerinde vahşi bir parıltı belirdi.
"Yani diyorsun ki... bu zehri ona acı çektirmek için mi kullanacaksın?" Zheng Yang'ın gözleri ışıldadı.
"Aynen öyle! Yalnızca Zhao Ya'nın kılıcını kırmakla kalmadı, hepimizi dışarı attı. Nasıl bu kadar küstah olabilir? Yalnızca bizden güçlü diye mi? Böyle karakterlerden nefret ederim!"
Yuan Tao dişlerini öfkeyle sıktı.
O bir yetimdi ve hiç kimseden korkmazdı. Muallim Liu'nun ne kadar haince davrandığını hatırladıkça, karşı taraftan intikam alma arzusunu bastıramıyordu. Onu yaralayamasa da, en azından yaptıkları için acı çekmesini sağlayabilirdi!
"Hehe, bu fikri sevdim. Zamanı geldiğinde bana da haber vermeyi unutma..."
Zheng Yang gülümsedi.
İkilinin planını duyan Zhao Ya kafasını salladı.
Yaptıklarını onaylamasa da, onları durdurmaya da çalışmadı.
Yaptıklarının doğru olduğunu düşünmüyordu, ancak kalbinin derinliklerinde, o da hain Muallim Liu'ya dersini vermek istiyordu.
...
Öğrencilerinin kendisine karşı kurdukları sinsi plandan habersiz Zhang Xuan şu anda sınıfta oturmuş, mantıksızca davranan Kıdemli Bai'ye ne diyeceğini bilmeden bakıyordu.
Bu herif aniden içeri dalmakla kalmamış, Mu Xueqing'e onu öğrencisi olarak kabul etmesi için yalvarmış ve Zhang Xuan'i hayrete düşürmüştü.
Akademinin saygıdeğer bir kıdemlisi olarak, ne demeye öğrencimi hocan olarak kabul etmeye çalışıyorsun? Üstelik, bu konuda böyle yüzsüzce davranman... Bu da ne böyle?
"Kıdemli Bai, gerçekten de sizin hocanız olamam... Bu süvari kılıcı sanatını hocam üretti ve onun rızası olmadan hiç kimseye öğretemem. Lütfen beni anlayın!"
Mu Xueqing'in Kıdemli Bai'yi gitmeye ikna edebilmesi için büyük çaba harcaması gerekmişti. Ardından, kırmızı bir yüzle Zhang Xuan'e doğru yürüdü, "Hocam, sizi utandırdım!"
"Düello çoktan bitti. Artık kendini suçlamanın anlamı yok!" Zhang Xuan kafasını salladı.
Öğrencileri bu kez onu alt etmişti, ancak şöyle bir düşününce, aslında iki taraf da bunu onun onuru için yapıyordu. Bir bakıma, iki taraf da haksız değildi.
Ortadaki tek yanlış iki tarafın birbirlerini bulmaları ve geri çekilmeye yanaşmamalarıydı.
"Hocam, yalvarırım daha güçlenebilmem için bana rehberlik edin!"
Hocasının onu suçlamadığını gören Mu Xueqing daha da utanmıştı. Hiç tereddüt etmeden, gözleri kararlılıkla parlayarak yere diz çöktü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-2.KİTAP
FantasyLOHP- 2.kitap:Saşkına Dönen Zihinler.. İsmi ile serinin devamıdır.. kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğrencisi olmadığı içi...