Bir Kuş Evcilleştirdim (2/2)

375 57 0
                                    

2.sınıf bir krallıkta, asistan usta hocalar bile böyle bir itibara sahip değillerdi.

Krallığın sınıfı arttıkça, kraliyet ailesi o kadar güçlenirdi. Biri mesleğinin yüksek seviyeli bir üyesi olmadığı sürece, kraliyet ailesi tarafından görmezden gelinirdi. Yalnızca Tianxuan Krallığı gibi küçük ülkelerde, imparator usta hocalara büyük saygı göstermek zorundaydı.

"Aynen öyle, o yalnızca basit bir çırak canavar eğiticisi değil. Bir keresinde Han Qiong'un onun başka bir kimliği olduğundan bahsettiğini duymuştum... Tianwu Krallığının üçüncü prensesi!" Shen Bi Ru bir an düşündükten sonra yanıtladı.

Tianwu Krallığının üçüncü prensesi mi?" Zhang Xuan sonunda sebebi anlamıştı.

Bu daha mantıklıydı.

1.sınıf bir Krallık olarak, Tianwu Krallığı çevredeki on iki krallık arasındaki en büyük güçtü.

Tianwu Krallığının prensesi olarak, Mo Yu'nun kimliği küçük krallıklardaki kraliyet ailelerinden çok daha soyluydu. Eğer onunla evlenebilirlerse, kadın hükümdarın kocası olarak, kendi krallıklarındaki taht kavgasında güçlü bir destekçi bulmuş olacaklardı.

Görünüşe göre Zhu Jinhuang, Zhou Xuan ve Yun Tao aynı şeyi düşünüyorlardı.

Ancak, kızın bir prenses olması Zhang Xuan'i ilgilendirmiyordu.

Zhang Xuan'e göre herkes kendi gücüne odaklanmalıydı. Başkaları tarafından verilen güç yalnızca bir yanılsamaydı.

İkili konuşarak odaya girdiler.

Dışarıdaki kalabalığın aksine, odanın içinde yalnızca birkaç kişi vardı.

"Sınava giren dördümüz de döndük. Sizce değerlendirmeyi kim yapacak?"

"Tabi ki de Salon Efendisi!" 2 yıldızlı bir canavar eğiticisi olarak, Canavar Salonundaki en yetenekli canavar eğiticisi o. Genellikle, sınav sorumlusu görevini o üstlenir."

"Bu doğru. Salon efendisinin değerlendirme konusunda son derece katı olduğunu duymuştum, gerçekten öyle mi merak ediyorum."

"Ne olursa olsun, prensimiz çoktan bir vahşi canavarı evcilleştirerek verilen görevi yerine getirdi. 1-yıldızlı canavar eğiticisi olmasında bir sorun çıkmamalı."

...

Odaya girdikleri anda, Zhang Xuan bazı fısıldaşmalar duydu.

Üç prensin her biri yanında adamlarını getirmişken, Genç hanım Mo Yu yalnız gelmişti. Bir kenarda dikilirken, yaydığı soğuk aura ona yaklaşmak isteyenleri engelliyordu.

"Daha önceki ses tonuna bakılırsa, onunla Muallim Han arasında bir sorun mu var?"

Tianwu Krallığının üçüncü prensesinin tek bir hizmetkar getirmediğini ve soğuk tavrını gören Zhang Xuan, birden Shen Bi Ru'yla yaptıkları konuşmayı hatırladı. Bu yüzden sordu.

"Aslında bir sorun sayılmaz. Bir çırak canavar eğiticisi olarak, Muallim Han da bir zamanlar Canavar Salonunda yaşadı. İkisi de güzel kadınlar olduğu için, genellikle birbirleriyle kıyaslanmışlar ve bu zamanla rekabete dönmüş. Yalnızca, canavar eğiticisi sınavına bu kadar çabuk girmesini beklemiyordum. Gerçekten de yetenekli biri."

Shen Bi Ru'nun duruma şaşırdığı ortadaydı.

"Yetenekli mi?" Zhang Xuan şaşırmıştı.

Yalnızca canavar eğiticisi sınavına girdiği için mi yetenekliydi?

"Görünüşe göre bilmiyorsun. Prenses Mo Yu canavar eğiticiliğini öğreneli ancak bir yıl olmuştur!" Shen Bi Ru açıkladı.

"Ancak bir yıl mı? O halde gerçekten de yetenekliymiş!" Zhang Xuan başıyla onayladı.

LOHP-2.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin