Saygılı Bai Chan (1/2)

375 63 0
                                    

1 yıldızlı kütüphane uçsuz bucaksızdı. Bu devasa koleksiyondaki muazzam bilgi birikimi ve kayıtlı teknikler her çeşit mesleği kapsıyordu ve hayale sığmayacak kadar çoktu.

Tek bir bakış Zhang Xuan'i hayrete düşürmeye yetmişti.

Bu kütüphane Tianxuan Krallığının Kitap Koleksiyon Mahzeninden çok daha büyüktü. Kitap sayısının gözle görülür derece fazla olması bir yana, içerdiği bilgiler çok daha geniş bir yelpazedeydi. Coğrafya, vahşi canavar hapları, gizli alemler, büyülü eserler... Sanki öğrenilebilecek her şey burada toplanmıştı.

"Ne çok kitap var! Hepsini yarın sabaha kadar okumalıyım..."

Zhang Xuan iç çekti.

Daha önce, Tianxuan Krallığı Kitap Koleksiyon Mahzenindeki tüm kitapları kopyalaması beş gününü almıştı. Şimdi, yeni kitap kopyalama tekniğiyle bile, 1 yıldızlı kütüphanedeki tüm kitapları kopyalaması en az yarım gün sürecekti.

"Haydi başlayalım!"

Zamanının kısıtlı olduğunu bildiğinden hemen koşmaya başladı.

Ruhsal Derinliğindeki artış ve Zongshi alemine ulaşması sayesinde, eskiye kıyasla çok daha dayanıklıydı. Geçmişin aksine, kitapları çok daha hızlı kopyalayabiliyordu ve dinlenmeden daha uzun süre geçirebiliyordu.

Hualalala!

Zihninde raflar dolusu kitap şekilleniyordu. Zhang Xuan giderek zamanın nasıl geçtiğini unuttu.

...

...

Doktor Bai Chan delirmek üzereydi.

Usta Hoca Köşkünün yakınlarında bir malikane bulmuştu, ancak fiyatı korkutucuydu. Neredeyse ömrü boyunca biriktirdiği paranın tümünü harcamıştı.

Ancak yaşamına kıyasla maddiyatın ne önemi vardı ki?

"Genç efendi Zhang Xuan Usta Hoca Köşkünde mi? Usta hoca sınavına mı giriyor?"

Malikaneyi bulduktan sonra nezaretçisi Sun Qiang'la birlikte Usta Hoca Köşküne gitmişlerdi.

"Hm! Genç efendi Büyük efendinin has çırağıdır. Ona en uygun meslek doğal olarak usta hocalıktır..." Sun Qiang başıyla onayladı. "Acele edelim. Belki de genç efendinin kalabalığı şaşkına çevirişini görebiliriz!"

"Kalabalığı şaşkına çevirişini mi?"

Doktor Bai Chan kafasını salladı, "Usta hocalık sınavı kolay değildir. Beş testin her biri bir öncekinden daha zordur. Genç efendin inanılmaz biri olabilir, ancak hala genç. Testleri başarıyla geçebilir, ancak kalabalığı şaşırtması zor olacaktır, özellikle de Mo Hongyi önceki tüm rekorları kırdıktan sonra!"

"Mo Hongyi?" Sun Qiang Doktor Bai Chan'a bir bakış attı.

Dün, Tianwu Krallığına vardıktan hemen sonra, şans eseri bu herife rastlamışlardı. Ardından, tüm geceyi grup için uygun bir malikane arayarak geçirmişti. Bu nedenle, bu ünlü dehanın adını daha önce duymamıştı.

"Aynen öyle. Mo Hongyi, Tianwu Krallığındaki bir numaralı dehadır. Usta hocalık sınavına girdiğinde tüm rekorları kırarak 'Milenyumda bir Gelen Deha' unvanını kazandı!"

Doktor Bai Chan'ın gözleri hayranlıkla parıldıyordu. "Hatta Ruhsal Derinliği rakipsiz 6.0 seviyesine ulaşmıştır! Köşk Efendisi Jiang bir keresinde bu yüzyılda onu geçecek birinin çıkmasının imkansız olduğunu söylemişti."

"6.0 Ruhsal Derinlik mi? Milenyumda Bir Gelen Deha mı?" Sun Qiang şaşırmıştı.

Krallıkta böylesi bir dehanın olmasını beklemiyordu...

LOHP-2.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin