Tianwu Kraliyet Şehri

391 66 0
                                    

Tianwu Krallığının geniş toprakları on binlerce kilometrelik bir alana yayılıyordu.

2 yıldızlı usta hocaların destekleri sayesinde, 1. sınıf bir krallık olarak sınıflandırılmıştı.

Tianxuna, Beiwu, Hanwu, Beichen, Qianyuan, Anyuan, Baili... Tianwu on iki çevre krallığın tam ortasında olduğundan, bölgenin ticaret ve eğitim merkezi haline gelmişti ve sayısız insanın görmek için can attığı kutsal topraklardı.

Prenses Mo Yu uzun süre önce Yeşilimsi Kartalıyla birlikte ayrılmıştı ve Uluyan Gök Canavarının sırtındaki tek kişi Zhang Xuan'di. Sıkılan Zhang Xuan zamanını Semavi Yolun Kütüphanesindeki bilgileri okuyarak, eğitim yaparak ve kendini geliştirerek geçiriyordu.

"Gelişim seviyemdeki artışla birlikte, Semavi Yolun Altın Vücudu giderek daha önemsiz olmaya başladı..."

Zhang Xuan, Tongxuan aleminin zirvesindeyken, Semavi Yolun Altın Vücudu aynı seviyedeki üstatları kolayca alt etmesini sağlıyordu. Yarı Zongshi'ya ulaşınca etkisi önemli ölçüde azalmıştı. Sonunda, Zongshi alemine ulaştığında, etkisi daha da azalacaktı.

Öyle ki neredeyse bir önemi kalmayacaktı.

Görünüşe göre daha çok güçlenmek için, çalışacak yeni bir fiziksel vücut gelişim tekniği bulmalıydı.

Semavi Yolun Yumruk Sanatı, Semavi Yolun Bacak Sanatı ve Semavi Yolun Manevra Sanatına gelince... Bunlar basit teknikler olsa da, inanılmaz bir güç taşıyorlardı. Görünüşe göre, Zhizun'a ulaşmadan önce savaş teknikleri konusunda alt edilmesi pek mümkün değildi. Bu yüzden yeni kitaplar bulmak için acelesi yoktu.

"Tianwu Krallığına ulaştıktan sonra, usta hoca sınavına en kısa sürede girmeliyim. Ancak bir usta hoca olduktan sonra, Usta Hoca Köşküne girip Usta Kong hakkındaki kayıtları inceleyebilirim..."

Yolculuk sırasında Gu Mu'nun Usta Kong hakkında anlattıklarını boş bir kağıda yazıp, doğruluğunu Semavi Yolun Kütüphanesini kullanarak onaylamıştı. Semavi Usta Kong'un aynı onun gibi Kalıtsal Cenin Zehrinden etkilendiği doğruydu ve daha sonra zehri tedavi etmişti.

Bu durumda Kalıtsal Cenin Zehrinin bir tedavisi var demekti. Yalnızca şu anki seviyesinde uygulanacak doğru tedavi yöntemini bulamıyordu.

Bu sonuca varan Zhang Xuan rahatlamıştı. Ancak aynı zamanda zihninde yeni şüpheler belirmişti. Önceki karakteri yalnızca bir yetimdi, bu durumda neden 8 ya da 9 yıldızlı bir zehir ustası onu bizzat zehirleyecek kadar ileri gitmişti?

Yoksa inanılmaz bir geçmişi vardı ve güçlü bir aileden mi geliyordu?

Zhang Xuan şüphelense de, meseleyi daha fazla düşünmemeye karar verdi. Önceki karakterinin terk edilmiş bir yetim olması bir yana, dünyalar değiştiren biri olarak aniden akrabaları ya da ailesi olan insanlarla karşılaşma fikri onu rahatsız hissettirmişti.

Bu konuda stres yapmaktansa tamamen göz ardı etmek çok daha akıllıcaydı.

Her şekilde, Semavi Yolun Kütüphanesi elinin altındayken, Zhang Xuan yalnızca güçlenecekti. Dünya uçsuz bucaksızdı ve gidemeyeceği hiçbir yer yoktu!

İki gün daha seyahat ettikten sonra, güneş batıda kaybolmak üzereyken Zhang Xuan'in karşısında devasa bir şehir belirdi. Akşam güneşinin turuncu ışıkları altında, şehir ufka kadar uzanan büyük bir sıra dağ gibiydi.

Bu şehir Tianxuan Kraliyet Şehrinden en az on kat daha büyüktü. Binalar şık ve güzeldi ve onlarca metre yükseklikteki kadim şehir duvarları tarihi eserlerle kıyaslanabilirdi; tüm bu manzara etkileyici bir auraya sahipti.

LOHP-2.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin