10'un Üzerinde Ruhsal Derinlik?

391 68 0
                                    

"Ah?"

Yun Tao bu ani değişiklik karşısında tepki verememişti.

Daha az önce sınava girmeme konusunda kararlı olduğunu bildirmemiş miydi? Fikri nasıl bu kadar çabuk değişivermişti?

Kanatlı vahşi canavarlar için ücret ödemesi gerekmeyeceğini söylediği anda, Zhang Xuan'in tavrı değişivermişti...

Ne diyeceğini şaşıran Yun Tao neredeyse kendi tükürüğünde boğulacaktı.

Ona göre, güçlü bir Zongshi olarak muazzam güce sahip olan Kıdemli Zhang Xuan, maddi zenginlikleri önemsememeliydi. Bedava lafını duyar duymaz gözlerinin parıldaması... Öhöm öhöm, bu fazla maddiyatçılık değil miydi?

"Tamam o halde..."

Boğazına takılıp kalan tükürüğü yutabilmek için epey çabalaması gerekti. Tam bir şeyler söylemek üzereyken, genç hanım Mo Yu o tarafa dönüp başını gururla kaldırarak Zhang Xuan'a küçümseyen bir bakış attı.

"Girmeyi deneyecek misin? Hıh, canavar eğiticiliğinin bir şaka olduğunu mu sanıyorsun? İki vahşi canavarı başarıyla evcilleştirdin diye, canavar eğiticiliğinin kolay olduğunu mu düşünüyorsun? Şunu unutma, yalnızca sıkça rastlanılan vahşi canavarların sayısı bile on binleri bulur. Her birinin kendi özellikleri, kişilikleri, alışkanlıkları ve pek çok başka nitelikleri olduğunu söylemeye bile gerek yok. En az bir yıl çaba harcamadan her birini hatırlaman imkansız!"

Mo Yu bu herif onun meydan okumasını reddettiği için hala öfkeliydi. Kibirli sözlerini duyduğunda, araya girmeden edememişti.

Ne demek 'bir denemek'...

Canavar eğiticiliği Dokuz Büyük Yoldaki en iyi mesleklerden biridir. Resmi bir canavar eğiticisi olmanın zorluğu bir eczacı olmaktan aşağıda değildir.

Bunun bir şaka olduğunu mu sanıyorsun? Şansına iki vahşi canavar evcilleştirebildin diye sınavı geçebileceğini mi düşünüyorsun?

Bu aynı, kazara bulduğu formülün bir hastalığa karşı işe yaradığını gören birinin doktor olmak istemesine benziyor.

Rüyanda görürsün!

Her bir mesleğin kendi derinliği ve zorluğu vardır. Bir meslekte bir ya da iki günde ustalaşmak imkansızdır.

Bu özellikle de canavar eğiticiliği için doğrudur. Kaba kuvvet kullanarak kendinden güçsüz vahşi canavarları belki evcilleştirebilirsin. Ancak, gelişim seviyesi senden yüksek olanlara karşı ne yapacaksın?

Onlara saygısızlık etmeye kalkışırsan, seni bir anda yok ederler.

Vahşi canavarların özellikleri hakkında hiçbir şey bilmemene rağmen, canavar eğiticiliği sınavına girmek istediğini söylüyorsun. Bu küstahlık değilse nedir?

"Genç hanım Mo Yu, böyle küstah ve kibirli birisine kızmanıza gerek yok! Şansına Kadim Şimşek Bulutu Serçesini tanımlayabildi ve bir Altın Alaşımlı Panter evcilleştirdi diye, dünyanın onun çevresinde döndüğünü düşünüyor. Canavar eğiticiliği hakkında hiçbir şey bilmediği düşünülürse, sınava girdiği anda cahilliği ortaya çıkacak!"

Zhu Jinhuang öne çıktı.

Canavar eğiticiliği engin bir sanattır. Biri yetenekli olsa bile, temel bilgileri öğrenmek için birkaç yıl gerekir. Bu herif kesinlikle bir çırak canavar eğiticisi değil ve görünüşe bakılırsa, canavar eğiticiliği hakkında pek bir şey öğrenmemiş. Bu yetersiz haliyle canavar eğiticisi sınavına mı girmek istiyor?

"O kendini beğenmişin biri. Bir canavar eğiticisi yalnızca vahşi canavarları evcilleştirmekten fazlasını yapar. Daha önemlisi, vahşi canavarları tepeden tırnağa anlaması gerekir. Tek yaptığı kaba kuvvetle vahşi canavarları teslim olmaya zorlamak ve kalkmış çoktan bir canavar eğiticisi olduğunu düşünüyor. Ne şaka ama! Bu kadar basit olsaydı herkes bir canavar eğiticisi olabilirdi!"

LOHP-2.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin