Liu Ling'in ardından yürüyen Köşk Efendisi Jiang salona girdi.
"Hocama saygılarımı sunarım!" Köşk Efendisi Jiang yumruklarını kavuşturarak eğildi. Konuşamadan önce, hocasının sorusunu duydu, "Usta Hoca Köşkünde 'Semavi Usta Kong' ile ilgili kitap var mı?"
"Semavi Usta Kong mu?"
Köşk Efendisi Jiang şaşırmıştı. "2 yıldız kütüphanesinde Usta Kong ile ilgili bazı kayıtlar var, ancak fazla detaylı değiller..."
"Beni oraya götür!" Karşı tarafın meseleyi onayladığını duyan Zhang Xuan'in gözleri ışıldadı.
Kalıtsal Cenin Zehri şu anda uyku halinde olsa da, içinde bir saatli bomba taşıdığını bilirken rahat edemezdi.
Sorunu mümkün olan en kısa sürede çözmek en iyisiydi.
"Emredersiniz!" Köşk Efendisi Jiang başıyla onayladı.
Usta Hoca Köşkündeki 2 yıldız kütüphanesi yalnızca 2 yıldızlı usta hocaların kullanımına açıktı. Ancak, hocasının yetenekleri düşünülürse, kesinlikle 2 yıldızı aşan bir usta hocaydı. Bu nedenle kütüphaneye özgürce girebilirdi.
Bu nedenle, Jiang Shu'nun rehberliğinde, ikili Usta Hoca Köşkünün yolunu tuttu.
Köşk malikaneden fazla uzakta değildi, bu nedenle 2 yıldız kütüphanesine ulaşmaları fazla uzun sürmemişti.
Köşk Efendisi Jiang'ın dışarda beklemesini isteyen Zhang Xuan içeri girdi.
2 yıldız kütüphanesindeki kitaplar sayıca 1 yıldız kütüphanesiyle yarışamasa da, yine de hayret verici sayıda kitap barındırıyordu. Zhang Xuan'in acilen çözmesi gereken bir mesele olmadığı için, tüm kitapları Semavi Yolun Kütüphanesine kopyalamaya başladı.
2 yıldız kütüphanesindeki kitapların tümünü kopyalaması yarım gün sürmüştü.
"Usta Kong!"
Bunu düşündüğü anda, karşısında iki kitap belirdi.
Kitaplardan birini rastgele açtı.
"Semavi Usta Kong, Kalıtsal Aziz Ruhsal Derinliğine sahiptir..."
İki kitapta Usta Kong'la ilgili birkaç meseleden bahsedilmişti.
Usta Kong'un otuz yaşına gelmeden önce yaşadıklarını iki kere kontrol eden Zhang Xuan garip bir şeyler olduğunu fark etmişti.
Usta Kong yalnızca yetenekli değildi, eğitim konusunda son derece gayretliydi. Gücünü arttırmak için kendisini zor durumlara sokmuştu; denizin derinliklerine dalmış, el değmemiş doğada yaşamış ve yer altı mağaralarına girmişti... Daha otuz yaşına gelmeden, çoktan 9 yıldızlı usta hoca seviyesine ulaşmıştı!
Ancak daha sonrasında, ansızın yavaşlamış gibi görünüyordu. Kitleleri aydınlatmak için dünyayı dolaşmış, Usta Hoca Köşkünü kurmuş ve tüm kıtaya düzen getirmişti... Yaptıkları hala muhteşem olsa da, geçmişteki kadar hırslı değildi.
"Yoksa... Kalıtsal Cenin Zehrinin çözümündeki anahtar... 9 yıldızlı usta hocalığa ulaşmak mı?"
Du dup, Zhang Xuan'in kalbi tekledi.
Diğer mesleklerin aksine, usta hocalıkta gelişim alemi konusunda katı koşullar uygulanırdı. Zhang Xuan hala Tongxuan alemindeyken, Canavar Salonu ve Ressam Loncasından 2 yıldız nişanlarını alabilmişti. Ancak Usta Hoca Köşkünde, sınava girme hakkına bile sahip değildi.
9 yıldızlı bir usta hoca olabilmek için, muazzam bir Ruhsal Derinliğe sahip olmanın yanı sıra, Zhang Xuan'in gelişim alemi de hayal edilemeyecek bir seviyeye ulaşmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-2.KİTAP
FantasyLOHP- 2.kitap:Saşkına Dönen Zihinler.. İsmi ile serinin devamıdır.. kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğrencisi olmadığı içi...